GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ταξίδια στο εξωτερικό (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=17267)

Uriah Heep 31-01-2011 22:34

Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
Κατάλληλον άνω των 13 ετών.

3η Έκδοση

Uriah Heep 31-01-2011 22:39

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Είχαν περάσει 4 μήνες από το ταξίδι στο Ιράν.

Δεν ξέρω γιατί … αλλά η μυρωδιά της φορμόλης από την βαλσαμωμένη ζωή της Ερωτικής Πόλης, άρχισε να με πνίγει!

Μετά από ένα μονότονο καλοκαίρι, γεμάτο σεναριακές ανατροπές βωβού κινηματογράφου, στη Χαλκιδική όπου τα πάντα κινούνται όντας αμετακίνητα, η ζωή μου άρχιζε να αποκτά σασπένς παράκτιου αλιέως.

Η αντίδραση γνωστή. Καινούργια πλάνα για το ταξίδι του επόμενου χρόνου. Οι προορισμοί μακρινοί, επικίνδυνοι, με διαφορετικά «σκηνικά» και με πολλές ταξιδιωτικές προειδοποιήσεις τύπου … “border disputes”, “should be avoided due to banditry”, “land mines” κλπ κλπ.
Τις 2 πρώτες προειδοποιήσεις, συνήθως τις αγνοώ, λόγω του ότι έχω επιβιώσει σε πιο επικίνδυνα μέρη, όπως πολεοδομίες, εφορίες, δημόσια έργα κλπ κλπ. Στην 3η συνήθως ψαρώνω, γιατί δεν θάθελα να επιστρέψω πίσω στην οικογένειά μου …σε τάπερ!

Κι εκεί που οι ψωφοδαείς ιγκουάνες των δελτίων ειδήσεων έχουν φλιπάρει στην κινδυνολογία, τα δανικά, τα λεφτά, τα αναδρομικά, τα πολεοδομικά, τα μικροαστικά, τα φαντασμαγορικά, τα φορολογικά, τα αλαζονικά, τα βυζιά, τα τουρσιά …
…εκεί που τα σχέδια και οι μακρινοί προορισμοί άλλαζαν σαν να επρόκειτο για έξοδο σε ψαροταβέρνα, χτυπάει το τηλέφωνο!

Φίλος από τα παλιά που ζει στην Αθήνα (BMW 1000GS PD), μου ανακοινώνει ότι …φεύγει σε λίγες μέρες με τη μηχανή του για Συρία, για πάνω από 2 βδομάδες. Η σύζυγός του θα έφτανε αεροπορικώς, μετά την πρώτη βδομάδα στη Δαμασκό, απ’ όπου και θα συνέχιζαν μαζί, την περιπλάνησή τους με την μηχανή.

Τελικά υπάρχει ακόμα ελπίδα σ΄αυτό το κοινωνικό ΚΑΠΗ που ζούμε. Εκτός από τα δάνεια, τα ριάλιτι και τις ληγμένες ιδεολογίες, υπάρχουν και όμορφες ιδέες από 2 εργαζόμενους με μικρό παιδί…
Υπάρχει καλύτερη αφορμή για δραπέτευση?

Φωτό. Φυσικές οδοντογλυφίδες στο πανέρι, σε παζάρι της Δαμασκού. "Χτυπήστε την αποκλειστικότητα...
...σε λίγα χρόνια που δεν θα υπάρχουν δάση, θα είναι περιζήτητες!

Uriah Heep 31-01-2011 22:45

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Δύο μέρες μετά το τηλεφώνημα, το διαβατήριό μου κυκλοφορούσε στις πρεσβείες της Συρίας και της Ιορδανίας για βίζα. Το ταξίδι ήδη άρχιζε…
Σάββατο 4/10/08 και η «βασίλισσα» ρολάριζε προς την Αθήνα. Δυό μέρες πριν, επισκέφτηκε την PRObike για τον καθιερωμένο μηχανικό έλεγχο.


Η 13 ετών μηχανή, απόλυτα υγιής κι ακμαία, κοίταζε με αμφισβήτηση τα σφίζοντα στεροειδών, νέα μοντέλα εικονικής περιπέτειας, ψυθιρίζοντας….
… «αυτές τις ακράπες που φορείς
δε ‘ναι για μπαντιλίκι,
μον’ τις φορείς για εμορφιά
και για το σεβνταλίκι!»

Φωτό. Η τηλεόραση παίζει στη "διαπασών" κάποιο σίριαλ και το πλήθος στο πεζοδρόμιο "ρουφάει" το μελό σαν βιοκαύσιμο...

Uriah Heep 31-01-2011 22:48

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Πλησιάζοντας στα Τέμπη, παραλίγο να τελειώσουν όλα! Δικάβαλο SS, με μπάσο εκκωφαντικό θόρυβο, με προσπερνάει ξαφνικά, σχεδόν ξύνοντας την αριστερή μου βαλίτσα, πάνω σε στροφή με ταχύτητα …χωρίς αύριο! Ίσα που πρόλαβα να δω το κωλί με το τατουάζ από τη ξεκράνωτη γατογ@μούλα, σε προσκυνηματική στάση…
…λες και ήταν στα Ιεροσόλυμα!

Τρέμοντας από το ξάφνιασμα και τη τσαντήλα, τους είδα λίγο παρακάτω, την ώρα που είχαν σταματήσει στο πάρκιν της γέφυρας του Πηνειού. Το ανθρωποειδές ξεκαβαλούσε τη μηχανή, βγάζοντας το κράνος με φλιπαρισμένο ύφος συνοικιακού γκαραζοτεκνού με ονειρώξεις νικητή σε GP. Δεν είμαι σίγουρος αν άκουσα την επηρμένη συνεπιβάτιδα, την ώρα που έφτιαχνε το μαλλί της, να φωνάζει "για την Ελλάδα ρε γαμώτο" !

Ζυγίζοντας την κατάσταση πατώντας τη μανέτα του φρένου, συνειδητοποίησα ότι θα έχανα το χρόνο μου ζητώντας τα ρέστα από τα τρισβάρβαρα εκτοπλάσματα του μοτοσυκλετισμού και άνοιξα το γκάζι συνεχίζοντας στον ανοιχτό δρόμο του θεσσαλικού κάμπου.

Φωτό. Τσάι στο Χαλέπι...

Uriah Heep 31-01-2011 22:52

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Ταξίδευα χαλαρά με σκοπό να φτάσω στον Πειραιά κατά τις 2-3, μιας και το καράβι για Χίο έφευγε στις 5.30’. Το περιστατικό με τον εξαϋλωμένο κάγκουρα και την σχεδόν ανύπαρκτη ανταπόδοση σινιάλου με τα φώτα από τους πάσης ορδής μηχανόβιους με οδήγησε σε διάφορες σκέψεις στο μονότονο ταξίδι μου.

Κάπου είχα διαβάσει το χαριτωμένο, ότι δηλαδή εμείς οι μηχανόβιοι χαιρετιόμαστε γιατί απολαμβάνουμε το ίδιο πάθος, την ίδια αγάπη, ενδιαφέρον κλπ για τη μοτοσυκλέτα!
Πιθανόν αυτό να ίσχυε στους …παλαιάς κοπής μηχανόβιους.


Τι σχέση, σήμερα, μπορεί να έχουν …
το ναρκισσευόμενο αυτοείδωλο με την αχρησιμοποίητη adv που υποδύεται με αυστηρό ύφος τον άνθρωπο της περιπέτειας…
.
ο προηγούμενος αδέσποτος κάγκουρας…
.

ο αναβάτης ενός παλιού ΧΤ…
.

ο αναβάτης μιας Goldwing…
.

ένας σκληροπυρηνικός εντουράς …και τινές ακόμη μοτοσυκλετιστικές συνομοταξίες μεταξύ τους, που αν τις συσχετίσεις και με κοινωνικο-οικονομικά κριτήρια…
.

… το κοινό τους σημείο είναι οι κυκλικές τρίχες σε στρατηγικό σημείο του σώματος!

"Και που βλέπεις το περίεργο ρε μεγάλε με το χαιρετισμό?" Θα μΕ πεις…

Απλά, με την παραπάνω λογική περί χαιρετισμού, πιο φυσιολογικό θα μου φαινότανε να χαιρετιούνται μεταξύ τους όλοι όσοι συνοδεύουν ωραία γκόμενα, ή όσοι απολαμβάνουν μια σπέσιαλ αστακομακαρονάδα σε διπλανά τραπέζια…


Με παρόμοιες αφηρημένες σκέψεις συμπερασματικής λογικής, χωρίς να το πολυκαταλάβω έφτασα στην Αθήνα!

Φωτό. Το φρούριο στην άνω πόλη, στο Χαλέπι.

Uriah Heep 31-01-2011 22:54

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
Σχόλια, υποδείξεις, προειδοποιήσεις, μπινελίκια, μηνύσεις στο παρόν thread...

Uriah Heep 31-01-2011 22:55

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Πριν ακολουθήσω την έξοδο για Πειραιά (μπαίνοντας στην Αθήνα) είδα ένα βενζινάδικο μπροστά μου και σκέφτηκα να φουλάρω. Εκεί ακριβώς συνέβη μια κουφή φάση!
Ενώ ένα παλληκάρι μου έβαζε βενζίνη, λίγο παραπίσω συνειδητοποίησα ότι ένας μικρόσωμος μελαχροινός τύπος προσκυνούσε τη μηχανή μου!!! Πριν ακόμα ξεπεράσω το ξάφνιασμα, ο τύπος σηκώνεται και με γουρλωμένα μάτια μου δείχνει τον χάρτη του Ιράν στη μπαγκαζιέρα και τις αυτοκόλλητες ευχές από το κοράνι που μου χάρισε ένας ποδηλατάς στο Ισπαχάν, ρωτώντας με “Persian, Persian …Muslim”?

Κρίμα, κι εγώ που φαντάστηκα ότι προσκυνούσε τη «βασίλισσα»!
Μιλάω σπαθί! Το περιστατικό είναι πραγματικό!

Φωτό. Ένα από τα ελάχιστα μέρη που σερβίρουν μπύρα δημοσίως. Το μπαρ του παραδοσιακού Sissi restaurant, στην Ορθόδοξη συνοικία στο Χαλέπι.

Uriah Heep 31-01-2011 22:57

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Στις 2.00’ είχα φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά, στον προβλήτα επιβίβασης για Χίο.
Εκεί είχα τη χαρά να συναντήσω και να γνωρίσω τον Ηλία (emix). Η κεντρική βαλίτσα της Africa είναι κατασκευή του Ηλία, εξαιρετική δουλειά, εξαιρετική ποιότητα, από τα πιό χρήσιμα αξεσουάρ της "βασίλισσας" για πολυήμερα ταξίδια.

Φτάνουμε Χίο στις 11.30’ και διανυκτερεύουμε. Την επομένη μπαίνουμε στο καραβάκι για Τσεσμέ. Σε 3 τέταρτα με βροχή κι αέρηδες των 8-9 μποφόρ, βρισκόμαστε στο τελωνείο στην Τουρκία.

Φωτό. Στο λιμάνι του Τσεσμέ.

Uriah Heep 31-01-2011 23:21

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Σ΄αυτό το σημείο οφείλω να προειδοποιήσω όσους αναγνώστες, εξακολουθούν να παραμένουν σ’ αυτό το ταξιδιωτικό τενεκετζίδικο, να μη περιμένουν περιγραφές με λεζαντιάρικα τουριστικά και ιστορικά αξιοθέατα. Θα χάσουν το χρόνο τους και θ΄ απογοητευτούν. Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα…
.

.
…απλά βγήκα στο δρόμο για να ταξιδέψω! Να χορτάσω χιλιόμετρα, να μείνω όπου με βγάλει ο δρόμος, να βρεθώ σε άλλα τοπία, με άλλους ανθρώπους, σε διαφορετικές κουλτούρες, εικόνες, μουσικές, γεύσεις. Και μιας και ξεκινήσαμε για Συρία, δεν υπήρχε περίπτωση να «χαρίσω» μια μικρή χώρα σαν την Ιορδανία διασχίζοντάς την από την desert highway.

Tώρα θα μΕ πεις…
.
…και που τα διαλέγεις ρε φίλε, κάτι τέτοια τριτοκοσμικά μέρη με υπανάπτυκτους κελεμπιοφόρους φανατικούς άραβες? Δεν φοβάσαι?
Ίσα ρε μάγκα!
Για μπες σε κανα Πολεοδομικό γραφείο, καμιά επιτροπή παραλαβής δημόσιου έργου και θα καταλάβεις τι σημαίνει απειλή από αυτότεχνους μπουρδοβριθείς πολιτισμένους!

Και πού 'σαι…
.
…πρόσεχε γιατί αυτοί δαγκάνουν σαν πίτμπουλ!


Φωτό. Μαρμαράδες, μωσαϊκτσήδες περιμένουν έξω από την παλιά αγορά στο Χαλέπι, για μεροκάματο.

Uriah Heep 31-01-2011 23:23

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Τώρα θα σας πω πως ασκείται το παίγνιο.
Ταξιδεύουμε μαζί χωρίς ο ένας να γίνεται εμπόδιο στο ταξίδι του άλλου. Άλλοι ρυθμοί, άλλα προγράμματα, άλλα χρονικά περιθώρια (εγώ είχα ακριβώς τις μισές μέρες).
Παρακάτω συναντήσαμε και το Νικόλα (BMW 1200 HP2) με ακόμα μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια (30 μέρες). Κάναμε καλή παρέα και οι 3 στο Χαλέπι, αλλά από την επόμενη μέρα ο καθένας πήρε το δρόμο του.

Το «όπου προκύψει συνεύρεση» τελικά είναι η καλύτερη συνταγή για ανθρώπους που ξέρουν τι ζητούν στο ταξίδι και προπάντων, όταν έχουν αποφασίσει να ταξιδέψουν μόνοι.

Φωτό. Ο διάδρομος στον όροφο, του παραδοσιακού ξενοδοχείου που έμεινα στο Χαλέπι. Προσέξτε τα κάγκελα στα εσωτερικά παράθυρα(!) που συνήθως τα αφήνουν ανοιχτά και βλέπεις τους ενοίκους είτε να πίνουν κανέναν αργιλέ οκλαδόν είτε να κοιμούνται...

Uriah Heep 31-01-2011 23:24

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Έχει σχεδόν μεσημεριάσει από διάφορες καθυστερήσεις και ξεκινάμε. Έχουμε μια 1300άρα γεμάτη μέχρι τα σύνορα της Συρίας. Άνετα την επόμενη νωρίς τ΄απόγευμα θα έπινα τσάι στο Χαλέπι, γύρω στα 30-40 χλμ από τα σύνορα.

Είμαστε πλέον στο δρόμο κι έχουμε μπροστά μας χιλιάδες χιλιόμετρα! Ούτε ξέρω που θα φτάσω, που θα διανυκτερεύσω…
…και το κυριότερο, δε με νοιάζει!

Φωτό. Όπως είχαν προβλέψει όλα τα μετεωρολογικά δελτία, θα έριχνε καναπέδες στην περιοχή. Κάπου έξω από τη Σμύρνη σταματάμε γι΄αδιάβροχα. Και μιά πρόταση τούρκου αρχιτέκτονα, στο βάθος ένα μπετονένιο κακούργημα σε ...λαχανί!

Uriah Heep 31-01-2011 23:26

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Πώς να περιγράψει κανείς αυτό το συναίσθημα σ’ ένα μοτοσυκλετιστικό κοινό που …γεροντοκρατείται από νέους, με ταξιδιωτική νοοτροπία κλητήρα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων?

Πως να το εξηγήσεις στον “ταξιδιωτικά correct” αναβάτη, τον δογματίζοντα ταξιδιωτική παπαρολογία με προσμίξεις κυβικών εκατοστών, ιπποδυνάμεων και ροπών, συνοδεία λουκάνικου πράσου μετά ρεβιθοκεφτέδων?


Πώς να το περιγράψεις στον μπετατζή της εικονικής περιπέτειας, που εκσπερματώνει καμαρώνοντας την υπό υπερχείλιση σε εξοπλισμό περιπέτειας, καλογυαλισμένη κούκλα του?


Όσες απαντήσεις κι αν δώσω, μετά από λίγο καιρό, θα φαντάζουν σαν ληγμένες καπότες, επικίνδυνες προς χρήση!

Φωτό. Το κάστρο στο Χαλέπι. Δυστυχώς έπεσα στο γενικό σέρβις, αυτό των 1500 ετών και δεν μπόρεσα να μπώ μέσα.

Uriah Heep 31-01-2011 23:28

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Είναι συννεφιασμένη και βροχερή Κυριακή. Ο δρόμος ψιλοβρεγμένος αλλά άδειος. Ταξιδεύουμε ασταμάτητα μέχρι το Αφιόν Καραχισάρ. Εκεί πλέον σκοτεινιάζει και κάνουμε την πρώτη στάση για κανα καφέ, νερό, κράκερ και τα συναφή.
Έχουμε κάνει γύρω στα 440 χλμ. Ο Κωστής αποφασίζει να διανυκτερεύσει εκεί. Εγώ παίρνω από πίσω μια νταλίκα μέσα στο σκοτάδι για να βγάλω τουλάχιστον άλλη μια 300άρα.
Στον έρημο δρόμο ο οδηγός της νταλίκας ψάρωσε που τον ακολουθούσα και κατέβασε την ταχύτητα από τα 100χλμ, σε στενό επαρχιακό δρόμο, στα 80. Τον προσπέρασα για να με κυαλάρει και με ξαναπροσπέρασε κορνάροντάς με και έχοντας καταλάβει τι θέλω. Τον ακολούθησα για 260 χλμ με 110-120 χλμ/ωρα.
Ήταν το πιο χαλαρό ταξίδι στον θεοσκότινο επικίνδυνο δρόμο. Δύο φορές κορνάρισε και έβαλε φλας αριστερά για να προσπεράσουμε τρακτέρ με τεράστιες ρυμουλκούμενες πλατφόρμες χωρίς κανένα απολύτως φως…

Η κυκλοφορία το βράδυ χωρίς φώτα, των πάσης ορδής οχημάτων, είναι πολύ δημοφιλές σπορ στους οδηγούς της Μ. Ανατολής, αλλά και τόσο επικίνδυνο, που αν δεν είσαι προετοιμασμένος για όλα, δεν θα προλάβεις να δείς ούτε το νεύμα του επουράνιου εισαγγελέα για τη λήξη του παιχνιδιού!

Φωτό. Ταμάμ για χαμάμ...

kosta12gs 31-01-2011 23:28

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
154 μηνυματα που αξιζει να διαβασει κανεις

Uriah Heep 31-01-2011 23:30

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Γύρω στις 9.30’ φτάνω στο Ικόνιο, στα υψίπεδο της κεντρικής Ανατολίας. Βρήκα αμέσως ξενοδοχείο και βγήκα για περπάτημα.

Όπως θα λέγαμε ότι το Λίβερπουλ έβγαλε τους Beatles…
.

…το Ικόνιο έβγαλε τους περιστρεφόμενους δερβίσηδες.
Πρόκειται για μια κλασσική συντηρητική τουρκική πόλη της Ανατολίας.

Βολτάριζα κοντά στον τάφο του Μεβλανά Τζελαλεντίν Ρουμί, βλέποντας με τη φαντασία μου δερβισάδες, μπεκτασήδες, χαλβετήδες, μεβλεβήδες και τινές ακόμη ταξιανθίες του μυστικιστικού κινήματος των σούφι…

Δεν ρισκάρισα να δοκιμάσω κανά κεμπάπ παρά τη πείνα μου. Την επόμενη μέρα ήθελα νάμαι σε καλή φόρμα.
Δυό χούφτες καρύδια και μερικά ξερά σύκα, με στανιάρισαν. Χτυπάω κι ένα μεγάλο αριάνι από το ψυγείο ενός ημιυπαίθριου μπακάλικου και την κάνω για το ξενοδοχείο να τη πέσω στο χάφτα…


Φωτό. No comments...

Uriah Heep 31-01-2011 23:33

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Το επόμενο πρωί, νωρίς-νωρίς, απόλυτα ξεκούραστος και με μάτι να γυαλίζει για χιλιόμετρα, απομακρυνόμουνα από το μυστικιστικό οικοσύστημα του Ικονίου, γκαζώνοντας τη «βασίλισσα» με κατεύθυνση προς τα Άδανα.

Το σκηνικό γινόταν ερημικό με ατέλειωτες ευθείες και άγρια τοπία. Παρ΄όλο που ήμουνα εξαιρετικά προσεκτικός για ραντάρ, με σταμάτησαν 2 φορές σε οργανωμένα μπλόκα.

Πάντα είχα την αίσθηση ότι ο μοναχικός ταξιδευτής εμπνέει κάποιο σεβασμό στο δρόμο, χωρίς βέβαια να είναι και απόλυτο. Ευτυχώς, αυτό ίσχυσε και τις 2 φορές που με τσακώσανε.

Στο πρώτο μπλόκο, οι πάντα αυστηροί Τούρκοι αστυνομικοί …ενεχείριζαν με περισσή γενναιοφροσύνη φιρμάνια που έσταζαν αίμα στους γκαζιάρηδες απογόνους των Σελτζούκων Τούρκων. Αφού με ρώτησαν από πού έρχομαι και που πάω με άφησαν να φύγω με την έγκριση του αξιωματικού τους.

Στο επόμενο μπλόκο με όριο τα 70 και ανοχή τα 77, συνελήφθην με 102. Χαζεύοντας τα αυτοκόλλητα στη μηχανή, μου ευχήθηκαν καλό ταξίδι αφού μου παραπονέθηκαν ότι δεν είχα κολλημένο στη μπαγαζιέρα ούτε ένα σχετικό με Τουρκία.

Δεν κατάλαβα πως καταβρόχθισα τα χιλιόμετρα. Χτύπησα καραβίσιο καφέ και έφυγα πατητός για τα σύνορα της Συρίας.

Φωτό. Πλησιάζοντας στα σύνορα της Συρίας κοντά στη διασταύρωση για Αntakia (Αντιόχεια).

Uriah Heep 31-01-2011 23:37

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Νωρίς το απόγευμα έφτασα στα σύνορα. Καλά μέχρι εδώ.
Είναι γνωστό, ότι πιό γρήγορα κι ανώδυνα περνάει μιά ανάπηρη χελώνα, κάθετα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας…
.

…από το να περάσεις Τούρκικα σύνορα, όταν η πινακίδα σου έχει μονοψήφιο ή διψήφιο αριθμό.

Άντε να τους εξηγείς ξανά-μανά ότι ο ίδιος αριθμός στην άδεια με τα επιπλέον μηδενικά, είναι ο ίδιος με της πινακίδας χωρίς μηδενικά…

Έχοντας να αντιμετωπίσω τελωνιακούς με αποφασιστικότητα και προθυμία ναρκωμένης αρκούδας, επιδόθηκα σ΄ένα σαλταρισμένο πάνε-έλα σε γραφεία, γκισέδες, προκεχωρημένα φυλάκια , αρχιτελώνες και τινές ακόμη βιοποικιλότητες των εν συνόρω εγκαταβιούντων λυμεώνων, προκειμένου να εξηγήσω το προφανές.

Αφού ταρακούνησα και το έσχατο καρεκλοκυνάριο, τσιγκλώντας με επιχειρήματα την σκυμμένη ευφυϊα του, κατάφερα να αποσπάσω έγγραφο που να πιστοποιεί ότι παρά τα μηδενικά που έγραψαν οι μηδενογνώμονες υπάλληλοι του Υπουργείου Συγκοινωνιών (Γαμώ τα Υπουργεία σας) στην άδεια κυκλοφορίας, η πινακίδα μου χωρίς τα 2 μηδενικά αναφέρεται στην ίδια μηχανή.

Φωτό. Το Big Ben στο ...Χαλέπι.

Uriah Heep 31-01-2011 23:40

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Ωραία?

Έλα όμως, που στον τελευταίο έλεγχο στην έξοδο από τα σύνορα, διαπιστώθηκε πρόβλημα με τον αριθμό κυκλοφορίας στην πράσινη κάρτα!

Ο πιθηκάνθρωπος που εμφανίζονταν ως υπάλληλος της ασφαλιστικής εταιρίας, το ημιπληγικό βλίτο, το ανίκανο ν΄αντιγράψει τους αριθμούς μιας άδειας κυκλοφορίας, αυτό το δυσπερίγραπτο καρακατσουλιό της ανευθυνότητας, που συμπλήρωσε τα στοιχεία της μηχανής μου σ΄ένα έγγραφο που άμα δεν είναι σωστά γραμμένο μπλέκεις σε όλα τα τελωνεία του κόσμου…
.

…μ΄έκανε να χάσω άλλες τρείς ώρες, αναντικατάστατες από το ταξίδι μου κι από τη ζωή μου!

Έχω μιά μηχανή με αριθμό ΝΕΒ 83 στην πινακίδα, ΝΕΒ 0083 στην άδεια κυκλοφορίας και ΝΕΒ 083 στην πράσινη κάρτα, εξ αιτίας του χωματουργού υπαλλήλου της ασφαλιστικής που έθαψε το ένα μηδενικό.

Ευτυχώς που μέχρι κι ο τελευταίος στην επικράτεια της Τουρκίας, τελωνειακός, αντελήφθη, υπό την γενική θυμηδία των συναδέλφων του, τις μνημειώδους σαχλαμάρας ιλαροτραγικές παραλήψεις των αρμοδίων σκυλομάγαζων περί των ταξιδιωτικών εγγράφων του Μπουρδιστάν!

Να μην αναφέρω τα εγκληματικά λάθη στα καρνέ και στα διεθνή διπλώματα από άλλους αλήστου λήθης αρμόδιους οίκους ανοχής, γιατί …βαριέμαι να ξεντυθώ…

Φωτό. Ο Πρόεδρος είναι παντού!

Uriah Heep 31-01-2011 23:42

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Εκεί λοιπόν, γνώρισα τον Νικόλα με το ΗΡ2. Ήδη είχε αρχίσει να τρέχει και να μη φτάνει για τα μηδενικά που …δεν έγραφε η πινακίδα του.

Το κομμάτι των 6-7 χλμ μεταξύ των συνόρων Τουρκίας-Συρίας έχει μια άγρια ομορφιά και στα μισά υπάρχει ένα παλιό κάστρο.

Με το που μπαίνεις στα Συριακά σύνορα, πλακώνουν οι «διεκπεραιωτές»…
…διάφορα λαμόγια που πουλάν εξυπηρέτηση με την ανοχή των τελωνιακών.


Ο δικός μου ο μουρόχαβλος την πάτησε άγρια. Μάλλον είχε «ρίξει» στη μοιρασιά κάποιον τελώνη και αφού με οδήγησε να παρκάρω τη μηχανή σε προνομιακό σημείο για να μη καθυστερήσω, τον φώναξαν από τα γκισέ ελέγχου.

Εκεί βγήκε ένας υπάλληλος τον άρχισε στα αραβικά μπινελίκια, του έβγαλε τα παπούτσια και τις κάλτσες στη μέση του τελωνείου, του άδειασε τις τσέπες, του πήρε κάτι χαρτονομίσματα και τα ΄βαλε στη τσέπη του και με ρώτησε από μακρυά στα αγγλικά, αν του έχω δώσει χρήματα.
Μετά τον έβγαλε κλωτσηδόν και ####τουμπιδόν από τη μπάρα.
That’s life!


Φωτό. Μεταξύ των συνόρων Τουρκίας-Συρίας. Σε πιάνει δέος...

Uriah Heep 31-01-2011 23:43

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Ωραία αρχίσαμε! Δυστυχώς οι αυτότεχνοι αντικαταστάτες του διεκπεραιωτές, ήταν τόσο άπειροι που ορισμένες φορές έφτανα στο σημείο να τους …εξηγώ τι να κάνουν για να προχωρήσουν τα χαρτιά μου!

Opera buffa! Αυτά γίνονται μόνο με κελεμπιοφόρους!

Πρέπει να γνωρίζετε, ότι οι κελεμπιοφόροι-διεκπεραιωτές, αυτό το παρασιτικό είδος που φύεται, αναπτύσεται σε ξηρά αμμοπηλώδη εδάφη και ενδημεί σε γκισέδες τελωνείων, δεν χρειάζεται πότισμα, παρά μόνον λάδωμα σε συνάλλαγμα!


Επίσης πρέπει να γνωρίζετε, ότι σε μπουκώνουν πιθηκογαυγίζοντας με χονδροειδέστατα ψέματα και παραφουσκωμένα παραμύθια προκειμένου να αποσπάσουν επι πλέον συνάλλαγμα.

Μη τους ψεκάσετε …
.

.
…απλά μη τους δώσετε ούτε σεντ παραπάνω από τα συμφωνηθέντα.

Κι αυτοί είναι, όπως και να το κάνουμε, κομμάτι του ταξιδιού!

Φωτό. Όταν λέμε ότι ο Πρόεδρος είναι παντού...

...απλά είναι ΠΑΝΤΟΥ!!!

Uriah Heep 31-01-2011 23:45

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Έχω μπεί πλέον στη Συρία και κατευθύνομαι προς το Χαλέπι. Η αλλαγή είναι εμφανής στις αναρτήσεις.
Ενώ δεν σταύρωσα ούτε λακκούβα στους δρόμους της Τουρκίας, εδώ παλεύω με το τιμόνι για ν΄αποφύγω τις απερίγραπτες παγίδες ελεφάντων πάνω στην άσφαλτο.

Από την άλλη, αρχίζουν να μου την πέφτουν από το πουθενά, κάτι ημιφορτηγά καθέτου εφορμήσεως με εξαϋλωμένους, από τους αμανέδες «στη διαπασών», οδηγούς που με ψάρωσαν κανονικά.
Είχε αρχίσει πλέον να σκοτεινιάζει και η κατάσταση στην αραμπαδόστρατα που ένωνε τα σύνορα με το Χαλέπι, γινόταν επικίνδυνη. Χαμογελαστοί οδηγοί, με φάτσα Σαρμπέλ και μαλλί ροκαμπίλι αλά Τσίπρα, με υπερφορτωμένα σαράβαλα πλεύριζαν, άχρι εκτροπής, την «βασίλισσα» για να με χαιρετίσουν!

Κελεμπιοφόροι οδηγοί, κλειστών χαμηλωμένων και πρησμένων βάν, με το σαλταρισμένο βλέμμα της νόσου των τρελών αγελάδων, αφού με πλησίαζαν στο χιλιοστό, γκάζωναν για κόντρα.

Κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτεσαι τι θα γινόταν άμα δεν απαγορεύονταν δια ροπάλου το αλκοόλ σ΄αυτούς τους ανθρώπους!

Φωτό. Βαβούρα στη Μ. ανατολή! Ενθουσιώδεις τύποι, αυτοί οι Σύριοι!

Uriah Heep 31-01-2011 23:49

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Φτάνω με τη μία στο κέντρο στο Χαλέπι.

Χαμός!

Αφήνω τη μηχανή να μου τη φυλάει ένα πλήθος 15 φιλικότατων περιέργων και πάω να δώ το ξενοδοχείο που μου πρότεινε εκεί κοντά, ένας έμπορος ημιυπαίθριου καταστήματος που πουλούσε ελιές και σαπούνια.
Ο φιλικότατος ξενοδόχος με ένα φιλαράκι του έβαλαν σηκωτή τη «βασίλισσα» στο μικροσκοπικό χώρο της ρεσεψιόν.

Βρισκόμουνα στο κέντρο της πόλης στην παλιά αγορά, κοντά στο ρολόι.

Την ώρα που ξεφόρτωνα τις βαλίτσες, ήδη είχε μαζευτεί πλήθος περιέργων έξω από το ξενοδοχείο, για να μη χάσει την ατραξιόν…

Φωτό. Η "βασίλισσα" απολαμβάνει την απερίγραπτη φιλοξενία των ανθρώπων του Χαλεπίου!

Uriah Heep 31-01-2011 23:51

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Μόλις τακτοποιήθηκα βγήκα να βολτάρω στη πόλη.

Πεινούσα.

Με αποφασιστικότητα απέφυγα τις σαγηνευτικές προκλήσεις των ημιυπαίθριων κεμπαπτσήδικων και την έβγαλα με υπέροχη φρέσκια αράβικη πίττα κι ελιές.
Σ΄αυτά τα μέρη, η γαστρεντερίτιδα κόβει ημικώλια! Για να μη νοστιμολογίσω με αναλυτικότερες περιγραφές…

Με την επίσκεψη σ΄ένα ζαχαροπλαστείο με σιροπιαστά, ρεφάρισα!
Τα κιουνεφέ που δοκίμασα στο Χαλέπι ήταν τα καλύτερα σ΄όλο το ταξίδι. Καλύτερα κι απ΄αυτά της Αντιόχειας της Τουρκίας που ήταν γεμάτη με μαγαζιά που έψηναν και σέρβιραν αποκλειστικά κιουνεφέ.

Φωτό. Μπορεί να φαίνεται χάλια στη φωτογραφία, αλλά στη γεύση ήταν άπαιχτο!

Uriah Heep 31-01-2011 23:53

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Η σύζυγος κάνοντας μία συμβολική χειρονομία, άφησε αυτά που βλέπετε στη φωτογραφία, δίπλα στο πληκρολόγιο...

Μάλλον πρέπει να διακόψω...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...συνεχίζεται.

Uriah Heep 01-02-2011 00:02

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Ενημέρωση προς πάσης ορδής...
.
.
...κλέφτες, απατεώνες, χαφιέδες, παπατζήδες, αεριτζήδες, σκυλάδες, λαμόγια, παιδεραστές, πλαστογράφους, κοπρίτες, λαθρέμπορους, σωματέμπορους, νεκροθάφτες, αγύρτες, πορνογράφους, τσατσάδες, ισοβίτες, καραγωγείς, μπινέδες, ####μπαράδες, κλεφτοτσαντάδες, μπουκαδόρους, κασαδόρους, κατσικοκλέφτες, μπουγαδοκλέφτες και offshore λαμόγια ...
.
.
...ο αριθμός κυκλοφορίας της μηχανής μου, στην παρακάτω φωτογραφία είναι:


NEB 83


Φωτό. Ιορδανία, πριν βγώ από τα σύνορα προς τη Συρία

Uriah Heep 01-02-2011 00:04

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Πριν καλά-καλά ξεκινήσω τη βόλτα μου, έπεσα πάνω σε 2 φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας που βλέποντάς με να ψάχνομαι μ' ένα χάρτη του “Lonely Planet” προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν.

Μέχρι τα μεσάνυχτα γυρίσαμε όλη την πόλη.
Επέμεναν να με κεράσουν falafel στο καλύτερο, ορθάδικο-λαδόκολλα, μαγαζί του Χαλεπίου.
Σ΄αυτές τις περιπτώσεις, την πέφτεις στους αράβικους ρεβιθοκεφτέδες και ξεχνάς τις θιβετιανές δίαιτες και τα περί γαστέρας “comme il fault”, τιμώντας την ντόπια και ντόμπρα φιλοξενία.

Οι νεαροί ήταν ανωτάτης μόρφωσης και επιπέδου, όχι όμως αιχμάλωτοι της παραμύθας του κο#####στογενούς και ψευτοδιεθνιστικού politically correct με στοιχεία αστικής και δημοκρατικής ανοχής, όπως αυτή ενδημεί και φύεται στη Βλαχοντίσνεϋλαντ, περισσότερο κι από τα κωνοφόρα της οικογενείας pinus…

Διότι, κύριος, αυτοί οι άνθρωποι δεν νοιάζονται να είναι correct σε κανένα νταβατζή και δεν επηρεάζονται από αφελείς, υπερταξικές, υπερεθνικές, ψευτο-ουμανιστικές και αντι-ιστορικές ουτοπίες…

Φωτό. Σοκάκια στο Χαλέπι

Uriah Heep 01-02-2011 00:07

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Ήταν μια μαγική βραδιά. Μου έλειπε όμως μια μπύρα…
Το στόλο μου για μια μπύρα!!!

Οι νεαροί μου έκαναν το χατίρι και με οδήγησαν σ' ένα μαγαζί που πουλούσε, διακριτικά, μόνο οινοπνευματώδη.
Αφού αγόρασα 2 κουτιά μπύρες σε μαύρη σακούλα, όπως επιβάλλεται για να μη προκαλείς, την έκανα για το ξενοδοχείο.
Πριν το «διαλύσουμε» με κάλεσαν για την επόμενη μέρα, στο σπίτι του ενός για δείπνο, προσκαλώντας και τον φίλο μου τον Κωστή που θα έφτανε στο Χαλέπι την επομένη.

Μπήκα στο μικρό δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Είχε μόνο ένα παράθυρο στην φρικαλέ πρασιά, απ΄όπου απόλαυσα τις δύο μπύρες, σ΄ένα σουρεαλιστικό σκηνικό αραβικής οικοδομικής παρτούζας, που θα το ζήλευαν ο Φελίνι, ο Παζολίνι και οι αδελφοί Ταβιάνι…

Μακριά από τα μείζονα προβλήματα περί της γνώμης της Πέγκης Ζήνα για την συναυλία της Μαντόνα, μακριά από τα χρυσόβουλα του Ρωμανού του Διογένη, μακριά από τους υπό υπερχείλιση βόθρους της Σοφοκλέους, τα φαιδρά ρητορικά κεφαλοκλειδώματα του πολιτικού ημικόσμου στα παράθυρα, την προκάτ ευδαιμονία των ξέκωλων της σόου μπιζ και την offshore αγιαστούρα …
.

… αποχαυνωμένος από τη γλυκιά κούραση και την ένταση του ταξιδιού…
.

…η φωνή του μουεζίνη από το παρακείμενο τζαμί με νανούρισε και με βύθισε σ΄ένα γλυκό ύπνο.

Φωτό. Άλλα σοκάκια στο Χαλέπι.

Uriah Heep 01-02-2011 00:09

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Από νωρίς το πρωί περιπλανιόμουνα στο φημισμένο παζάρι του Χαλεπίου. Εκεί ξανασυνάντησα, όλως τυχαίως, τον Νικόλα, ο οποίος όταν του ανέφερα ότι πιθανόν να έφτανε σήμερα κάποιος Έλληνας από την Τουρκία, όλως τυχαίως γνώριζε ποιον περίμενα.
Διότι, όλως τυχαίως, είχαν συναντηθεί στη ΕΛΠΑ για την έκδοση του καρνέ…

Έτσι λοιπόν, αφού περιπλανηθήκαμε με τον Νικόλα, στα παζάρια και τα σοκάκια της ορθόδοξης συνοικίας του Χαλεπίου, όλως τυχαίως από το απόγευμα και μετά, συνεχίσαμε την περιπλάνησή και οι τρείς μαζί!

Φωτό. Ο Νικόλας έξω από το ξενοδοχείο που μένει, φωτογραφίζει τον πιτσιρικά που παίζει με την ΗΡ2

Uriah Heep 01-02-2011 00:11

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Όλως τυχαίως, ο Νικόλας έμενε 80 μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο μου, στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο αλλά σε κάθετο δρόμο, γι΄αυτό και δεν είχα δει τη μηχανή του.

Την οποία μηχανή του, άφηνε έξω, σε μια περιοχή σαν τα παλιά λαδάδικα της Θεσσαλονίκης, παρά την πρόταση του εμποράκου από το διπλανό μαγαζί των 4 τετραγωνικών μέτρων, να την «χώσει» μέσα μετά το κλείσιμο της αγοράς.


Ο Νικόλας δεν βοσκούσε στην ίδια ταϊστρα μεταλλαγμένου ταξιδιωτικού γκαζόν, που προσφέρεται από την “Ηis Μaster's Voice” της εικονικής περιπέτειας.


Εδώ ήταν τα εύκολα. Παρακάτω θα συνέχιζε πάντα μόνος για κανά μήνα σε Ιορδανία, Λίβανο και κάνοντας πραγματικό off-road θα έμπαινε στην έρημο της Αιγύπτου για να οργώσει με το ΗΡ2 την χερσόνησο του Σινά και να διανυκτερεύει στο σκηνάκι του…

Φωτό. Ο Νικόλας είχε και αρκετό ...black humour, ώστε να επιμένει να τον φωτογραφίσω δίπλα στην adventure 4X4 νεκροφόρα!

Uriah Heep 01-02-2011 00:12

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Το βράδυ δειπνήσαμε στο πιο γνωστό εστιατόριο του Χαλεπίου το Sissi restaurant, καταβροχθίζοντας κεμπάπ και πίνοντας μπύρες υπό το φως των κηρίων, σε orient ατμόσφαιρα και υπό τους ήχους πιάνου…
.

.
…και λίγο μετά τα μεσάνυχτα, συνοδεία a capela αράβικων μελωδιών από γυναικεία μαραζιάρικη φωνή…

Φωτό. Sissi restaurant

Uriah Heep 01-02-2011 00:14

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Την επόμενη νωρίς το πρωί, εγώ με τον Κωστή ξεκινήσαμε προς νότο και ο Νικόλας προς δυσμάς, προς το λιμάνι της Λαττάκια.
Δώσαμε ένα φλου ραντεβού για 3-4 μέρες μετά, μπας και συναντιόμασταν στη Δαμασκό, όταν εγώ θα επέστρεφα από την Ιορδανία, με κατεύθυνση προς την Τουρκία.

Τα κεμπάπ στο πολυτελές εστιατόριο που δειπνήσαμε την προηγούμενη, είχαν αρχίσει να χορεύουν «τσάρλεστον» στη κοιλιά μου με αποτέλεσμα στις 4 τα ξημερώματα, την ώρα που ξεκινούσε τις κορώνες του ο μουεζίνης…
.
…να τον συνοδεύω με σβουριχτά και σφυρίζοντα ακομπανιαμέντα σε φα ματζόρε από το χώρο της τουαλέτας!

Ευτυχώς, τα κατάλληλα χάπια από το πλούσιο φαρμακείο μου για παρόμοια περιστατικά, έδρασαν γρήγορα και αποτελεσματικά. Μετά από 2-3 ακόμα επισκέψεις στην τουαλέτα, ήμουν σε θέση να ταξιδέψω και στις 7.30΄ήμουν ήδη στο δρόμο.

Φωτό. Διαγωνίως απέναντι από το θρυλικό ξενοδοχείο Baron, όπου έμεινε ο Λώρενς της Αραβίας, η Άγκαθα Κρίστι, ο Τσάρλς Λίντμπεργκ κλπ, ετοιμαζόμαστε με τον Κωστή για την αναχώρησή μας από το Χαλέπι.

Uriah Heep 01-02-2011 00:15

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Η κίνηση στο δρόμο από το Χαλέπι προς τη Δαμασκό, απλά απερίγραπτη…
…ως εις ανθοκήπιο παιδικής χαράς!

Free style. Κόντρα στο αντίθετο ρεύμα, με συνεχείς αναστροφές, ναζιάρικα κλεισίματα από μερακλήδες οδηγούς που κάναν παιχνίδι με μαινόμενους φορτηγατζήδες που προσπαθούσαν ανεπιτυχώς να τους προσπεράσουν κορνάροντας ανηλεώς, δημιουργώντας ένα κυκλοφοριακό Γκουαντανάμο!

Ήταν Τετάρτη απόγευμα και ο Κωστής αποφάσισε να μείνει στη Δαμασκό για να περιμένει την σύζυγό του που θα έφτανε την Παρασκευή αεροπορικώς για να περιπλανηθούν για κανένα δεκαήμερο στη Συρία και να επιστρέψουν από τα παράλια της Μ. Ασίας.
Εγώ είχα βάλει στόχο για διανυκτέρευση το Αμμάν στην Ιορδανία.
Την επόμενη θα έφτανα νότια στην Πέτρα και μετά βουρ για Σαλονί διανυκτερεύοντας όπου θα βόλευε ανάλογα με τα κέφια και το ρυθμό του ταξιδιού.

Φωτό. Φτάνοντας στα σύνορα της Ιορδανίας.

Uriah Heep 01-02-2011 00:21

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Έχοντας διανύσει σχεδόν 550 χιλιόμετρα στο οδικό λούνα παρκ της Συρίας και καμιά 80αριά σε αξιοπρεπή δρόμο με λίγη κίνηση μέσα στην Ιορδανία, έφτασα στο Αμμάν σχετικά νωρίς το απόγευμα.

Καθάρισα εύκολα και γρήγορα -και στην έξοδο από τη Συρία και στην είσοδο στην Ιορδανία- άμα λάβει κανείς υπ' όψει ότι έχεις να περάσεις διαδικασίες με το καρνέ και την έκδοση ασφάλειας…
.
…μιας και καμία πράσινη κάρτα δεν περιλαμβάνει στις λίστες της, αυτές τις 2 χώρες!

Με το που κατέβηκα από τη «βασίλισσα», δύο ιδιοκτήτες ημιυπαίθριων καταστημάτων τσακίστηκαν να μ΄εξυπηρετήσουν, βρίσκοντάς μου ξενοδοχείο στο κέντρο. Η ονομασία αυτού «Αμμάν Παλάς»!

Η πιο άσχημη πρωτεύουσα που' χω δει στη ζωή μου είναι το Αμμάν. Ελεεινοί, βρώμικοι δρόμοι γεμάτοι σκουπίδια στη πανάσχημη και πρωτόγονη αγορά.
Μετά την Ασουνθιόν στην Παραγουάη την κατατάσσω στη 2η θέση της λίστας με τις πιο άσχημες και βρώμικες πρωτεύουσες.

Φωτό. Έξω από το ξενοδοχείο "Αmman Palace" στο ...Amman.

Uriah Heep 01-02-2011 00:23

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
H μέρα φεύγει…ο Uriah Heep έρχεται…

Κάπως έτσι συμβαίνει όταν ταξιδεύω.

Από μικρός, από την εποχή ακόμα, που ο Μάικλ Τζάκσον ήταν μαύρος, συνεχίζω το ίδιο βιολί.
Σταματάω το ταξίδι μου το απόγευμα σε κάποια πόλη, ώστε να έχω το χρόνο αφού τακτοποιηθώ σε κάποιο ξενοδοχείο, να βγώ έξω για να λιώσω σόλες στις αγορές και τα σοκάκια της.
Δεν έχει σημασία σε ποια πόλη βρίσκομαι.

Τις κορυφαίες ταξιδιωτικές εμπειρίες τις έζησα σε παντελώς άγνωστες πόλεις, που βρέθηκα χωρίς να το θέλω!

Ίσως γιατί σ΄αυτές δεν υπάρχει το περιτύλιγμα ή η εμπορευματοποίηση του μύθου και ζεις άμεσα το αυθεντικό.

Φωτό. Αμμάν, έξω από το Ρωμαϊκό θέατρο

Uriah Heep 01-02-2011 00:25

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Η μανία αυτού του ταξιδιωτικού correct με κλεισμένο ξενοδοχείο, αξιοθέατα, εστιατόριο, κομμωτήριο, τζακούζι κλπ εξελίσσεται σε εντόπια ενδημική ασθένεια στις μέρες μας.

Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι ζούμε στην εποχή του πακέτου. Τα πάντα στη ζωή μας αποτελούνται από πακέτα προσφορών. Σα ν΄αγοράζεις αφρόλουτρο ένα πράμα!

Μέχρι και η περιπέτεια πωλείται σε πακέτο! Φθηνή ή ακριβή, με ή χωρίς extra βραδινό γλέντι, για αρχάριους ή για προχωρημένους, για απαιτητικούς με extra suspense και για γουσταρλήδες σε long play version, ακόμα και για αθερινόψυχους...

Η περιπέτεια βγήκε στη διατίμηση!

Φωτό. Αμμάν. Ο βασιλιάς Αμπντάλα ο Β' και η "βασίλισσα" Άφρικα η Δ' ...
...με μιλιτέρ ενδυμασία.


Uriah Heep 01-02-2011 00:26

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Κατά τις 7 το απόγευμα που βγήκα στην αγορά, έζησα μια κατάσταση φοιτητικού αμφιθεάτρου, με τις φωνές, τους αλαλαγμούς και το κυκλοφοριακό κομφούζιο. Προς στιγμή ένοιωσα στα γράδα μου.
Πίστεψα ότι θα περνούσα καλά σ΄αυτή την άσχημη πόλη.

Μπήκα σ΄ένα σκοτεινό και βρωμερό ιντερνέτ-καφέ που έμοιαζε με σφαιριστήριο της δεκαετίας του '70 για να στείλω κάποια e-mail.
Ο ιδιοκτήτης μ΄έβαλε σ΄ένα ελεεινό κομπιούτερ κοντά στο γραφείο του.
Εκεί βρίσκονταν μια παρέα νεαρών που άκουγε σε κασέτα κάτι σαν καραόκε.

Κάθε τόσο πετάγονταν ένας πουστιρλέ άραψ με άσπρη κελεμπία και τραγουδούσε συνεχώς το ίδιο παράξενο τραγούδι με φωνή, σαν ν΄ακούς τον Αλιάγα να τραγουδάει Άντζελα Δημητρίου…

Άμα σέρβιραν μπύρα σ΄αυτή τη ####πολη, ομολογώ ότι θα την άραζα εκεί για πολύ ώρα, μη χάσω τη φάση!

Άφησα λοιπόν τη γεμάτη καπνό και τσιγαρίλα ατμόσφαιρα του μαγαζιού και βγήκα έξω.
Ο κόσμος στους δρόμους είχε μειωθεί δραματικά.

Φωτό. Αμμάν

Uriah Heep 01-02-2011 00:28

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Περπάτησα όλους τους αδιάφορους κεντρικούς δρόμους με τα ήδη κλειστά μαγαζιά και άρχισα να χτενίζω τα ανηφορικά σοκάκια, στις πλαγιές των λόφων που ήταν χτισμένες άναρχα με κάθε λογής οικοδομικά βαναυσουργήματα.

Δεν ήταν στη τύχη μου εκείνο το βράδυ να δω κάτι το αξιοπερίεργο.
Περπάτησα μέχρι τις 11 περίπου, ψάχνοντας απελπισμένα κάποιο μαγαζί που να σερβίρει παγωμένη μπύρα, αλλά εις μάτην!


Μια από τις κλασσικές συνήθειές μου, μετά το περπάτημα και τη στοιχειώδη γνωριμία με την πόλη, είναι να απολαμβάνω 1-2 ποτήρια παγωμένης μπύρας, καταστρώνοντας το γενικό πλάνο της επόμενης μέρας. Εκείνο το βράδυ έζησα στιγμές Ιράν…
.
.
…τα έτσουξα με αριάνι (ξυνόγαλο) στο μαγαζί της φωτογραφίας (όροφος).

Uriah Heep 01-02-2011 00:31

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Όταν βγήκα ξανά στην έρημη πόλη, τα μόνα σημεία με κόσμο και χαβαλέ, ήταν διάφορες γωνίες ή στενά δρομάκια με κεμπαπτσίδικα ή τα πολύ δημοφιλή σε αραβικές και νοτιοαμερικάνικες χώρες, ημιυπαίθρια μαγαζιά που σερβίρουν φυσικούς χυμούς στο μπλέντερ, όπου χοντροειδείς κελεμπιοφόροι αυτόχθονες, με savoir vivre αγριογούρουνου, τρωγόπιναν θορυβωδώς.

Την έκανα για το ξενοδοχείο.
Την επόμενη μέρα έπρεπε να ξεκινήσω νωρίς για να γυρίσω λίγο την πόλη με τη μηχανή και να την κάνω νότια προς τη Πέτρα.
Το ξυνόγαλο ήταν το μόνο πράγμα που έβαζα στο στομάχι μου εκείνη τη μέρα, μετά το πατατράκ με τα χθεσινοβραδινά κεμπάπ και μου έφτιαξε το στομάχι. Έχοντας πιεί 4 μικρά μπουκάλια, χαλάρωσα και μου βγήκε όλη η κούραση και η ένταση της ημέρας.

Μέσα σ΄έναν ωκεανό χασμουρητών έφτασα στο δωμάτιό μου.

Έπεσα στο άνετο κρεβάτι, σκεπτόμενος ότι έστω κι αν με απογοήτευσε το αδιάφορο Αμμάν, δεν θ΄άλλαζα με τίποτα αυτή την απρόβλεπτη ροή και εξέλιξη των πραγμάτων με κανένα πακέτο προτηγανισμένης περιπέτειας…

Φωτό. Αμμάν, το Ρωμαϊκό θέατρο

Uriah Heep 01-02-2011 00:32

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Πρωί-πρωί είμαι στο δρόμο.

Το στομάχι μου από τα πολλά ξυνόγαλα ήταν …βελούδου!
Από τη χθεσινή νηστεία όμως δεν άργησε να παίξει τη γνωστή sinfonia n.38 του Mozard σε re maggiore με τέμπο allegro ma non troppo για …τσέλο!

Έσφιξα τα δόντια και ορκίστηκα να μη λυγίσω σε καμία περίπτωση και να τη βγάλω με θιβετιανή δίετα…
.
.
…τα γνωστά, αμύγδαλα και ξερά σύκα.

Χτυπάω 2 χούφτες αμύγδαλα και 3-4 σύκα και αρχίζω την περιπλάνησή μου με τη μηχανή στην άδεια ακόμα πόλη.
Στη πρώτη στάση στο ρωμαϊκό θέατρο, πίνω και τον πρώτο καραβίσιο καφέ.

Φωτό. Ο βασιλιάς Αμπντάλα ο Β'

Uriah Heep 01-02-2011 00:42

Απάντηση: Σούριγιαν-Ουρντούν ...υπό λοξή οπτική γωνία
 
1 Συνημμένο(α)
Έχω αφήσει το Αμμάν και ταξιδεύω πάνω στη desert highway προς την Πέτρα.
Τα 250 χλμ περίπου τα καταβροχθίζω με βουλιμία.

Στην είσοδο της αρχαίας πόλης την ώρα που αποβιβάζονταν τουρίστες από 7-8 πούλμαν, βλέπω και 3 παρκαρισμένες μηχανές με ιταλικές πινακίδες.
Η ζέστη ήταν αφόρητη, γύρω στους 36 βαθμούς και είχα να περπατήσω μέχρι την αρχαία πόλη.


Είμαι ιδιότροπος άνθρωπος.

Τα μπουλούκια των κοκκινισμένων από τον ήλιο παχύσαρκων Αμερικανών, Ολλανδών, Αυστραλών και τινών ακόμη εθνικοτήτων τουριστών, που συνωστίζονταν για να επιβιβαστούν σε καμήλες, που τις οδηγούσαν οσφυοκάμπτες στη θέα του δολαρίου κελεμπιοφόροι, υπό την γενική εποπτεία οξυβόων ξεναγών, μΕ χαλάσανε…

Προχώρησα μέχρι το “Khazneh” , κάτι μεταξύ κρύπτης θησαυρών, ναού και τάφου…

Ήταν όντως εντυπωσιακό.
Το είχα δει όμως άλλες 5000 φορές από φωτογραφίες φίλων και συγγενών και το είχα αποτυπωμένο στο μυαλό μου καλύτερα κι από τις δικές μου εργολαβίες…

Περίμενα μέχρι να βγεί ο κοσμοπόλιταν συρφετός από το ναό για να τον επισκεφτώ με την ησυχία μου.
Περνώντας την πύλη, και αντικρίζοντας σε μια γωνία ένα ερωτευμένο «ζευγαράκι», άνω των 280 κιλών μικτού βάρους, σε φάση που θύμιζε λιμναίες ερωτικές περιπτύξεις ιπποποτάμων, άκουσα κάποιον έξω να μιλάει ιταλικά…

Φωτό. Πέτρα


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:58.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!