GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=22840)

romain 18-08-2011 14:22

Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Γειά σε όλους,
Ψάχνω υπεύθυνες απαντήσεις για την ρύθμιση προφόρτισης μπροστινού ελατηρίου σε 1200 GS. Ιδιαίτερα για White Power Αμορτισέρ που έχει 9 θέσεις. Βλέπετε έχω μοντέλο του 2004.
Εχω διαβάσει το ελληνικό manual αλλά και το γερμανικό και αγγλικό, στα οποία διαφέρουν παντελώς οι οδηγίες ρύθμισης αλλά και οι εικόνες τους.
Για την ακρίβεια είναι ακριβώς αντίθετες!
Αν και έχω πειραματιστεί αρκετά ο ίδιος θα ήθελα τις έγκυρες γνώμες ή συμβουλές επί του θέματος.
Ευχαριστώ.

ΙoannisPanagiotidis 18-08-2011 17:21

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
...λοιπον φιλε μου δεν εχω το μανουαλ τωρα για να τσεκαρω τι ακριβως βλεπεις ..αλλα μπορω να σουπω δυο κουβεντες εντελως εμπειρικα ....

...το κλειδι για τα δοντακια το εχεις κατω απ τη σελα σου στα εργαλεία ....οσο το γυριζεις προς τα αριστερα μικραινεις την διαδρομη και σκληραίνει την αισθηση του μπροστά....αν το γυρίζεις προς τα δεξια το μαλακωνεις!


...σκληρο σε βολευει για γρηγορη οδηγηση σε ασφαλτο και δινει καλυτερη αισθηση χωρις να μπαλατζαρει πολυ οταν εισαι μεσα στη στροφη ...ενω μαλακώνοντας βολευει τους χωματερους που θελουν μεγαλυτερες διαδρομες !!!!


... εγω το ειχα γυρισει στην 8 θεση δηλαδη σχεδον οσο πιο σκληρο γινεται και το εχω αφησει εκει!

.. αυτα σε γενικες γραμμες ...αν εννουσες κατι αλλο ...το συζηταμε!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

romain 19-08-2011 10:04

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.

Ακριβώς αυτό είναι το μπέρδεμα. Στο manual που και εσύ έχεις λέει: Οι ασφάλτινες διαδρομές χρειάζονται την μικρότερη προφόρτιση και συμβουλεύει να γυρίσει κανείς τα δοντάκια τέρμα δεξιά και έπειτα δύο κλίκ, έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερο το μήκος του ελατηρίου και αντίστροφα βέβαια για το χώμα. Δηλαδή ακριβώς το ανάποδο απο αυτό που έχεις ρυθμίσει.

Επιπλέον αν έχω καταλάβει καλά από όσα έχω μελετήσει, η προφόρτιση του μπροστινού ελατηρίου δεν επηρεάζει την σκληρότητα γενικά αλλά το μήκος της διαδρομής που έχει διαθέσιμο το αμορτισέρ. Βοηθά καθόλου αυτό?

ΥΓ. Αναφέρομαι πάντα στο ελληνικό manual.

giamil 19-08-2011 13:00

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Φιλε απ οτι εχω καταλαβει....δεν γινεται να ρυθμισεις μονο την μπροστα. Η ρυθμιση πρεπει να γινεται σε συνδιασμο με το πισω οπως περιγραφει και εδω για το πως ρυθμιζεις το SAG

ΙoannisPanagiotidis 19-08-2011 13:19

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
..κατσε φιλε γιατι μπερδευτικα και γω τωρα!...λοιπον οπως ειπα δεν εχω το μανουαλ ..ποσο μαλλον και το Ελληνικο ... και να μπλεξω με ορολογίες που δεν πολυκατεχω οπως τι ακριβως σημαινει προφορτιση δεν θελω...αλλα μερικα πραγματακια ειναι εντελως ξεκαθαρα.


....λοιπον εχεις την μηχανη μπροστα σου και προσαρμόζεις το ειδικο κλειδι πανω στα δοντακια....λοιπον γυριζοντας προς τα αριστερα σπρωχνεις την βαση προς τα πανω ...μικραινεις τη διαδρομη ..και φυσικα αναγκαστικα γινεται και λιγο σκληροτερο ...αν γυρισεις προς τα δεξια συμβαινει το αντιστροφο.....


...χεχε!...θα με κανεις να παω στο γκαραζ τωρα!!!:)


...ισως το μανουαλ να εννοει οτι κανοντας την αναρτηση με οσο μεγαλυτερη διαδρομη... κανει το ταξιδι πιο ανετο ...εγω ομως εννοω ... οταν κινήσε σβελτα στην ασφαλτο να μην μπαλατζαρει μεσα στη στροφη ... να σου δινει δηλαδη μια σταθεροτητα οταν εχεις την μηχανη σε κλιση ...γιατι το ανεβοκατεβασμα σου δινει μια αισθηση ανασφαλειας!

...τι να πω ..οταν βρω το μανουαλ θα το διαβαζω να δω τι εννοεις!

romain 19-08-2011 13:50

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Sorry, δεν ήθελα να σε μπερδέψω... αν και θα σε μπερδέψω ακόμη περισσότερο.

Καταρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου πως το λογικό θα ήταν όπως δουλεύει και η πίσω ανάρτηση να δουλεύει και η μπροστά.

Δηλαδή περισσότερο σφίξιμο στο ελατήριο, το κονταίνει άρα δουλεύει καλύτερα σε άσφαλτο και υψηλές ταχύτητες.

Ελα όμως που διαφωνεί το Ελληνικό manual.

Επιπλέον αν παρατηρήσει κανείς πως συμπεριφέρεται η ESA στα νεότερα μοντέλα θα εκπλαγεί. Σε όλες τις ρυθμίσεις Normal Comfort Sport, αφήνει ανεπηρέαστη την μπροστινή ανάρτηση με το ελατήριο μακρύ... ενώ στις ρυθμίσεις για χωμάτινες διαδρομές το βλέπεις να μαζεύει και να κονταίνει.

Εξηγησέ το τώρα. Αν Βγάλεις άκρη πολύ θα χαρώ να το μάθω.

romain 23-08-2011 10:04

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Κανείς με απαντήσεις?

spolin 23-08-2011 15:01

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Έχεις ESA και ρυθμίζονται όλα μόνα τους:D;););)

romain 23-08-2011 18:58

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Ή έχεις ESA και μένεις για πάντα αδαής γύρω από την μηχανή σου,
ή έχεις ESA και στα 40.000 χλμ πάνω κάτω τις αντικαθιστάς με 2000 ευρώ κόστος.

saitman 23-08-2011 19:06

Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από romain ( 448631)
Ή έχεις ESA και μένεις για πάντα αδαής γύρω από την μηχανή σου,
ή έχεις ESA και στα 40.000 χλμ πάνω κάτω τις αντικαθιστάς με 2000 ευρώ κόστος.

στην ειπε μηπως!!!και εγω εχω του 04 και δεν τεχω πειραξει!αλλα ηταν ερωτηση που ηθελα να κανω παντα!!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:04.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!