GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Ψυγειο Λαδιου.. (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=3903)

Space 03-07-2009 13:32

Ψυγειο Λαδιου..
 
Σαν παιδι και γω εχω μια απορια.
Γιατι δεν εβαλαν καποιο ανεμιστηρακι στο ψυγειο λαδιου ωστε οταν η μηχανη ειναι πιγμενη στον δρομο απο κινηση να μην ζεστενετε τοσο πολυ και χτυπανε τα μπιρμπιλονια μεσα της?
Ειναι εφικτο με καποια πατεντα να μπουν πχ. 2 ανεμηστιρακια 6cm πισω απο το ψυγειο????
Ευχαριστω :D

Arkas 03-07-2009 13:58

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
:Απορία::Απορία::Απορία:

aeriko 03-07-2009 13:59

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Αντε να αρχίζουν οι πατέντες

GeorgeP 03-07-2009 14:27

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Space ( 46242)
Σαν παιδι και γω εχω μια απορια.
Γιατι δεν εβαλαν καποιο ανεμιστηρακι στο ψυγειο λαδιου ωστε οταν η μηχανη ειναι πιγμενη στον δρομο απο κινηση να μην ζεστενετε τοσο πολυ και χτυπανε τα μπιρμπιλονια μεσα της?
Ειναι εφικτο με καποια πατεντα να μπουν πχ. 2 ανεμηστιρακια 6cm πισω απο το ψυγειο????
Ευχαριστω :D

Δυσκολο μεχρι ανεφικτο να κρατησεις σταθερη θερμοκρασία σε ψυγείο λαδιου και του περιεχομενου του λογω πυκνοτητας του λαδιού!!! Το νερο ειναι πιο αραιο, η μοριακη του δομη δηλ. ειναι αραιότερη, κι ετσι δια του ''τραβηγματος'' της θερμοτητας απο το πισω μερος του ψυγείου με κατευθυνση τον κινητηρα ειναι απλη υπόθεση, οχι ομως και για την πυκνοτατη μοριακη δομη του μηχανέλαιου!!
Αλλα το κυριότερο προβλημα ειναι οτι τα συστηματα ψυξεως του νερου βασιζονται στους θερμοστάτες! με λιγα λογια ο κινητηρας ζεσταινεται και ο θερμοστάτης ανοιγει για να περασει νερο να ψυξει τον κινητηρα, το λαδι όμως δεν μπορει να καθυστερησει την ροη του και την λιπανση για κανενα λόγο!!! Πρέπει να ρεει και να κυκλοφορει ελευθερο απο το πρωτο ''γκράνκ'' της μιζας!!

Space 03-07-2009 15:58

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 46266)
Δυσκολο μεχρι ανεφικτο να κρατησεις σταθερη θερμοκρασία σε ψυγείο λαδιου και του περιεχομενου του λογω πυκνοτητας του λαδιού!!! Το νερο ειναι πιο αραιο, η μοριακη του δομη δηλ. ειναι αραιότερη, κι ετσι δια του ''τραβηγματος'' της θερμοτητας απο το πισω μερος του ψυγείου με κατευθυνση τον κινητηρα ειναι απλη υπόθεση, οχι ομως και για την πυκνοτατη μοριακη δομη του μηχανέλαιου!!
Αλλα το κυριότερο προβλημα ειναι οτι τα συστηματα ψυξεως του νερου βασιζονται στους θερμοστάτες! με λιγα λογια ο κινητηρας ζεσταινεται και ο θερμοστάτης ανοιγει για να περασει νερο να ψυξει τον κινητηρα, το λαδι όμως δεν μπορει να καθυστερησει την ροη του και την λιπανση για κανενα λόγο!!! Πρέπει να ρεει και να κυκλοφορει ελευθερο απο το πρωτο ''γκράνκ'' της μιζας!!

Συμφωνω.
Απλα λεω αφου ειναι με ψυγειο δε θα ηταν πιο καλο αν ειχε ενα ανεμιστηρακι ωστε να ψυχει εστω και λιγο το λαδι οταν ειανι η μηχανη αναμενη και στασιμη???

Space 03-07-2009 16:01

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Ξεχασα να πω οτι μιλαμε για GS που ειναι αεροελαιοψυκτο :)

Ionlab 05-07-2009 01:26

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 46266)
Δυσκολο μεχρι ανεφικτο να κρατησεις σταθερη θερμοκρασία σε ψυγείο λαδιου και του περιεχομενου του λογω πυκνοτητας του λαδιού!!! Το νερο ειναι πιο αραιο, η μοριακη του δομη δηλ. ειναι αραιότερη, κι ετσι δια του ''τραβηγματος'' της θερμοτητας απο το πισω μερος του ψυγείου με κατευθυνση τον κινητηρα ειναι απλη υπόθεση, οχι ομως και για την πυκνοτατη μοριακη δομη του μηχανέλαιου!!
Αλλα το κυριότερο προβλημα ειναι οτι τα συστηματα ψυξεως του νερου βασιζονται στους θερμοστάτες! με λιγα λογια ο κινητηρας ζεσταινεται και ο θερμοστάτης ανοιγει για να περασει νερο να ψυξει τον κινητηρα, το λαδι όμως δεν μπορει να καθυστερησει την ροη του και την λιπανση για κανενα λόγο!!! Πρέπει να ρεει και να κυκλοφορει ελευθερο απο το πρωτο ''γκράνκ'' της μιζας!!

Εγώ νόμιζα ότι το νερό κυκλοφορεί κανονικά και ο θερμοστάτης ανοίγει το βεντιλατερ...Επίσης το νερό δεν είναι πιο αραιό γιατί αλλιώς το λάδι δεν θα επέπλεε...

syan 05-07-2009 07:42

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Space ( 46242)
Σαν παιδι και γω εχω μια απορια.
Γιατι δεν εβαλαν καποιο ανεμιστηρακι στο ψυγειο λαδιου ωστε οταν η μηχανη ειναι πιγμενη στον δρομο απο κινηση να μην ζεστενετε τοσο πολυ και χτυπανε τα μπιρμπιλονια μεσα της?
Ειναι εφικτο με καποια πατεντα να μπουν πχ. 2 ανεμηστιρακια 6cm πισω απο το ψυγειο????
Ευχαριστω :D

Υπάρχει σετ ανεμιστήρα της BMW που είναι εγκαταστημένο στις RT της Αμερικ. αστυνομίας και κοστίζει περι τα 250 Ε. Δεν γνωρίζω αν μπαίνει και στα GS.

s/n για παραγγελία:
46 63 7 690 869 Fan Shroud (1) 23E
17 11 7 656 030 Fan (1) 207E
07 11 9 931 026 Washer (3) 1E
63 12 7 682 829 Bolt (1) 1,3 E
06 32 7 651 204 Bolt (2) 1 E
51 12 7 070 202 Clip Nut (2) 1 E

skippybi 05-07-2009 09:57

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
αυτό θα πεί ενημέρωση...;)

Arkas 05-07-2009 10:25

Απάντηση: Ψυγειο Λαδιου..
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 46531)
Υπάρχει σετ ανεμιστήρα της BMW που είναι εγκαταστημένο στις RT της Αμερικ. αστυνομίας και κοστίζει περι τα 250 Ε. Δεν γνωρίζω αν μπαίνει και στα GS.

s/n για παραγγελία:
46 63 7 690 869 Fan Shroud (1) 23E
17 11 7 656 030 Fan (1) 207E
07 11 9 931 026 Washer (3) 1E
63 12 7 682 829 Bolt (1) 1,3 E
06 32 7 651 204 Bolt (2) 1 E
51 12 7 070 202 Clip Nut (2) 1 E

Μας έστειλες Στράτο!;)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:30.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!