View Single Post
  #1  
Παλιό 03-08-2010, 17:17
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Κανονες για ασφαλη οδηγηση σε ταξιδι απο "Γιαγια Αρκουδα"

Είχα την τιμή να οδηγήσω μοτοσικλετιστές που με εμπιστεύτηκαν στο MOUGELLO . μάλιστα με τίμησαν 2 φορές το περιοδικό μότο και 2 φυρές το 0300. και άλλες φορές με φίλους 20-30 μότο . αλλά και στην Ελλάδα σε εκδρομές που έκανα με λέσχες η με παρέες δεν είχα κανένα πρόβλημα .
Οι κανόνες μου ήταν απλοί..
Χρειάζονται 3 μότο με έμπιστα και έμπειρα άτομα που έχουν το μυαλό τους στο κεφάλι τους.
Εγώ πάω μπροστά και ρυθμίζω την ταχύτητα ταξιδίου ανάλογα με της συνθήκες και την ταχύτητα που μπορούν με ασφάλεια να ακολουθούσουν όλοι.
Από πίσω μου έρχονται οι πιο αργές μηχανές και πηγαίνοντας προς τα πίσω σταδιακά οι γρηγορότερες.
Πάντα ο κάθε ένας προσέχει να έχει την ίδια μότο μπροστά του και πίσω του αν δει ότι η μότο πίσω του μένει κορνάρει 3 φορές και κάνει σινιάλο με τα φώτα .και μειώνει ταχύτητα. αμέσως ο μπροστά του κάνει στο ίδιο σινιάλο και συνέχεια οπ πιο μπροστά μέχρι να ειδοποιηθώ εγώ.
Η δεύτερη μότο κάνει το εξής με το που το γκρουπ αρχίσει να ταξιδεύει είναι πίσω με την σκούπα (3 μότο) και ανοίγει μέχρι αν φτάσει δίπλα μου να τον δω και εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα μειώνει ταχύτητα αφήνει να περάσει το γκρουπ και μόλις δει την σκούπα που σημαίνει ότι όλα πάνε καλά επιταχύνει ελαφρά να με ξαναφτάσει να μου δώσει αναφορά ότι όλα πάνε καλά πάντα πρέπει να βλέπει την σκούπα πριν έρθει να μου αναφέρει γιατί μπορεί να έχει πρόβλημα η σκούπα.
. αν για κάποιο λόγο η σκούπα μήνη πίσω γιατί κάτι συνέβη σε μια μότο τότε η δεύτερη μότο τρέχει και μου αναφέρει για να μειώσω να σταματήσω το γκρουπ σε κάποιο παρκινγκ με ασφάλεια και επικοινωνούμε μα την σκούπα για να δούμε τι γίνετε και τι πρόβλημα υπάρχει..
Η 2 μότο κάθε φορά που κάνει μπρος πίσω μετρά της μότο μήπως έχει ξεφύγει κάποιος . επίσης αν κάποιος έχει κάποιο πρόβλημα του αναφέρει και αμέσως έρχεται και μου αναφέρει για να σταματήσω η να μειώσω ταχύτητα.

Πίσω μένει μια μότο με έμπιστο σε εμένα άτομο που ότι συμβεί δεν αφήνει μηχανή μόνη της ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ .

Όταν μαζευόμαστε για να ξεκινήσουμε λέω στο γκρουπ ότι θα πάμε με τόσα χιλιόμετρα , ρωτώ τι αυτονομία έχει ο κάθε ένας όποτε να σταματήσουμε για ανεφοδιασμό πριν ανάψει ρεζέρβα στον μότο με την μικρότερη αυτονομία .
Τους λέω ότι αν για οποιονδήποτε λόγο τύχη και σπάσει το γκρουπ και βρεθεί κάποιος μόνος ΠΟΤΕ δεν βγαίνει από τον δρόμο να στρίψει πουθενά . στην πρώτη διασταύρωση σταματά και περιμένει την σκούπα.
Ποτέ δεν κάνουμε προσπέραση ο ένας τον άλλον πάντα πρέπει αν ξέρουμε ποιον έχουμε μπροστά και ποιον πίσω.
Ένα που είμαι κάθετος και το λέω πάντα .<<η ακολουθάτε το γκρουπ η είστε μόνοι σας να τρέχετε να κάνετε ότι θέλετε >> αν κάποιος είναι ανεγκέφαλος και κάνει ######## μέσα στο γκρουπ το σταματώ στο πρώτο παρκινγκ και είμαι διατεθειμένος να παίξω και ξύλο αν χρειαστεί.. την ευθύνη την έχουμε εγώ και θέλω να γυρίσω το γκρουπ πίσω ολόκληρο.

Συνέβη στην Ιταλία μια χρονιά και στην επιστροφή λόγο του καβγά μας αποφάσισε να έρθει μόνος του. Για να πάει όπως θέλει. Δεν τον είδαμε στο καράβι της επιστροφής και μεσοπέλαγα λάβαμε μήνυμα ότι είχε τρακάρει στον εθνικό δρυμό (στα στροφίλια που όπως έλεγε τους πήγαινα σαν κότα 42 μηχανές παρακαλώ σε δρόμο που σε σχέση η αγία Άννα είναι μια ευθεία λεωφόρος) και ήταν στο νοσοκομείο με σπασμένο πόδι..
Στο τελευταίο ταξίδι που ήμουν με το 0300 ήμουν εγώ μπροστά η Ιωάννα από το 0300 με τον Παύλο ήταν σκούπα μια που ο Παύλος είναι και μηχανικός και είχε μαζί του εργαλεία να κάνει γενική επισκευή σε μότο μέσα σε παρκινγκ και ο μεγάλος μου γιος ο Γιάννης με το 636 έκανε το μπρος πίσω να αναφερει.65 μότο όταν γυρίσαμε στο καράβι είχαν να πουν τα καλύτερα λόγια για τον τρόπο που ταξιδέψαμε .
Απλά σε ένα ταξίδι με πολλές μότο πρέπει ο κάθε ένας μας να έχει το μυαλό του στο σωστό κεφάλι …….
Reply With Quote