View Single Post
  #39  
Παλιό 29-03-2011, 16:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
αρα μιλαμε για πλεονεκτημα !...και τοτε ερχεται η ερωτηση ...γιατι μεχρι τωρα επεμεναν στο μονο ξερο στα μποχερ?...?
Διοτι αν τον αλλαζαν δεν θα ηταν boxer by BMW Motorrad!!!!!!!!
Αυτο και κατι άλλα που αναφερω πιο πανω εκαναν ΑΥΤΟΝ τον μποξερ διασημο και τοσο λατρεμενο ανα τον κοσμο!!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
......και ακομα μια ερωτηση εχω ....γιατι αφου ειναι τοσο καλυτερος ο υγρος πολυδισκος ....δεν εχει χρησιμοποιηθει και στη τεχνολογια των αυτοκινητων?
Χρησιμοποιειται και λεγεται DCT (Dual Clutch Transmission) απο το 1980(!!) με πρωτη την porche στα αγωνιστικα της αυτοκινητα στο Le Man!!!
Εδω θα δεις το τι και πως Dual clutch transmission - Wikipedia, the free encyclopedia
HowStuffWorks "How Dual-clutch Transmissions Work"

Σημερα Ολο το WV γκρουπ απο SEAT μεχρι Audi και βάλε χρησιμοποιουν υγρους πολυδισκους συμπλεκτες!!!!!!!