View Single Post
  #1  
Παλιό 30-05-2009, 18:02
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή αλλαγή κιβωτίου και πρόβλημα στο διαφορικό, 1100gs

στο 1100, μετά την αλλαγή κιβωτίου παρατήρησα κι εγώ θορύβους=τριγμούς=χαρχαλεμα κάπου καντά στο διαφορικό, χωρίς να μπορώ να εστιάσω καθαρά

ο μάστορας είπε πως έφταιγε η προφόρτιση του αμορτισέρ που σταμάτησε δια μαγείας να δουλευει

εγώ παρατήρησα πως μετά την αλλαγή κιβωτίου σε μηχανή του 97 με κιβώτιο του 99, η μηχανή ψήλωσε ελαφρώς στο κεντρικό στάντ, το είπα στο μάστορα χωρίς να μου δώσει σημασία και με έβγαλε τρελό

οι βίδες του υποπλαισίου ήταν ξεβίδωτες και τις έσφιξα μόνος μου

παρατήρησα ακόμα πως το διαφορικό στο σημείο του σταυρού είχε μεγαλύτερη κλίση από συνήθως, του το είπα, παραξενεύτηκε, τον ρώτησα για την γέφυρα του παραλέβερ και η ####### ήταν οτι δεν τις μέτρησε καθόλου και μου έβαλε την καινούρια με αποτέλεσμα η μηχανή να δουλεύει για περίπου 2000Km με γέφυρα στους 37,5 πόντους αντί στους 36,5, σε γωνία τέτοια που άκουγα τόσο καιρό που του έλεγα πως είχα θέμα με την μετάδοση, την κορώνα να ζορίζεται

η μηχανή είναι μεσα για να το αλλάξει και από δευτέρα αθήνα, εκεί καταντήσαμε, μάστορας με το τηλεσκόπιο και μαστοράτζες με διπλώματα καφεμαντείας

σε συνεργείο πατρών και το όνομά του σε πμ, για την προστασία του φόρουμ

καλά έλεγε ο φίλος, μηχανή παίρνεις όταν βρείς το μάστορά της

Last edited by kostas-patra; 30-05-2009 at 18:07.
Reply With Quote