View Single Post
  #27  
Παλιό 11-06-2011, 03:13
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή Απάντηση: Yamaha Super Tenere XTZ1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από giclas Εμφάνιση μηνυμάτων
τωρα στα υποληπα το ΧΤ 1200 ειναι σε βρεφηκη ηλικια κατα την γνωμη μου
οπως π.χ. οτι θελη να κανης με το gs το κανης χορης να μετακησης τα χεργια σου απο το τιμονη θερμανση τιμονιου να ελεξης ποσα χιλιομετρα διανησες
ΚΕ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ δεν δυχνη ποσα χιλιομετρα μπορης να κανης με τη βενζηνα που εχεις στο ρεζεβουαρ

ολα αυτα τα ηδα σε 15 λεπτα διοτι μετα το επεστρεψα στο ιδιοκτητη του ασε που ειχε κε 300 χιλιομετρα γραμενα κε δεν ηθελα να το ζωρησο

νομηζω τον επομενο χρονο να βελτιοθου αρκετα πραματα κε να στεκη πλαη στο δασκαλο που ειναι το bmw r1200gs γιατη οπως κε να το κανομαι η bmw εδηξε αυτο το δρομο στα μεγαλα on of
αυτο που λες με τα χειριστηρια στεκει,δεν το περναω απαρατηρητο,βολευε το gs στο θεμα αυτο.οχι ομως οτι θεωρω και ζορικο το να μετακινησω το χερι και να αλλαξω η να δω καποια ρυθμιση στο καντραν του st.
δεν νομιζω οτι θα βελτιωθει κατι<<προς Θεου μην βαλουν ηλεκτρικη αναρτηση>>,ηδη στεκεται απεναντι στο gs,δεν εννοω στο θεμα πωλησεων.οσο για τον δρομο στα μεγαλα on/off υπηρχαν οι πρωτομαστορες που ανεφερα στο μεγαλο μου post,αλλα στην πορεια το εχασαν με αποτελεσμα η bmw να χτυπησει φλεβα χρυσου στηριζομενη στο μεγαλο της on/off.αυτο το παραδεχομαι.εκανε κινηση ματ.και προσεξε,αυτο δεν θα αλλαξει ευκολα.
ειναι να μην πιασει κατι στην αγορα,οταν πιασει,συνεχιζει την πορεια της επιτυχιας με τις υπολοιπες εταιρειες να ακολουθουν απλα και μονο με πωλησεις,ασχετα αν ειναι καλυτερες,χειροτερες η μετριες.
επισης,μιλωντας για μεγαλο on/off ασχετα οτι καποιοι βγαζουν το tenere καλυτερο στο χωμα απο gs θα πω κατι που το εχω ξαναπει.
ΜΟΝΟ το ktm adv θεωρω πραγματικα γνησιο on/off.τα υπολοιπα τα βλεπω απλα σαν ψηλα τουριστικα μηχανηματα που απλα θα καταφερουν να περασουν χωμα,το αλλο ομως οργωνει πραγματικα.απλα πολλοι εχουν την εντυπωση και την ιδιοτητα να πιστευουν οτι τα 245-285 κιλα μηχανακι τους τοποθετοντας ενα karoo οτι θα ειναι on/offαδες....μην φατε,εχει γλαροσουπα.ktm δεν ειναι κανενα.γουστα και γνωμες εννοειται οτι ειναι αυτα.

η πορεια μετα τα 2-3000 χιλιομετρα θα δειξει πραγματικα τι ειναι και τι αξιζει η μηχανη,οτι εχω γραψει μεχρι τωρα ειναι απλα μια πρωτη εντυπωση.
μετα ομως θα την λιωσω...κι οταν λεω θα την λιωσω,το εννοω με ολη την σημασια της λεξης.μεχρι εκει που με παιρνει τουλαχιστον.να ξεσκουριασω κιολας.
δεν καθομαι πραγματικα να ξανασκασω για βλαβες και προβληματα...δεν μας κανει?σουταρισμα,καλοριζικια στον επομενο,καλη υπομονη,ευχη να του παει καλα χωρις προβληματα <<αν και αμφιβαλω σε καποιες περιπτωσεις>> και παμε γι αλλα.κολλημα με εταιρειες δεν εχω <<εκτος απο kawasaki,suzuki,aprilia,huqsvarna,που ποτε δεν θα επαιρνα μηχανη μεγαλου κυβισμου απο αυτες τις εταιρειες>>.στο κατω,κατω αυτοι κερδιζουν,εγω χανω,την αναγκη μου εχουν.κι οχι μονο την δικη μου.
απλα λιτα λογια κι απολυτα καταννοησιμα.

Last edited by taksidiotis; 11-06-2011 at 03:19.
Reply With Quote