View Single Post
  #3  
Παλιό 17-01-2012, 23:20
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε Ναπο

Αλλο τα Α/Φ κι αλλο το ρανταρ της τροχαιας.
Βασιζονται στην ιδια αρχη λειτουργιας (φαινομενο Doppler) αλλα δεν προστατευονται απο τα λογισμικα των εκατομυριων των Α/Φ.
Τα jummers στην αμερικη ειναι ευρυτατα διαδεδομενα και κανουν τελεια δουλεια......αν και υπαρχει παντα ο φοβος να σε κυνηγησει η μιση πολιτεια.

Κανενα jummer δεν ειναι προσθαφερουμενο, οταν μπει παει μπηκε....παιρνει και ρευμα απο την μπαταρια και καταναλωνει αρκετα. Πολλα jummers για να λειτουργησουν χρειαζεται αλλαγη γεννητριας και φυσικα μπαταριας του αυτοκινητου....ετσι για να καταλαβεις τι δυναμη εχουν.
Παρεμβαλουν ταυτοχρονως σε ευρυτατο φασμα συχνοτητων και των τριων συστηματων (ultrasound, & laser) και λεγεται οτι ειναι ενα βημα μπροστα απο τα μεσα της τροχαιας (στην αμερικη) για παταξη του speed limit. Ειναι δε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.

δω


Γράφεις πολλά φίλε και αδυνατώ να σε παρακολουθήσω.
Τα radar βασίζονται στις ιδιότητες των ΗΜΚ. Είναι δε 5.
Εμείς εκμεταλλευόμαστε μόνο την Ανάκλαση. Το φαινόμενο Doppler εμφανίζεται στον δέκτη και όχι στον πομπό.
Επιμένω ότι είναι πεταμένα χρήματα. Ούτε μία στις 100 υπάρχει περίπτωση να κάνεις παρεμβολή. Ειδικά σε συσκευή εκπομπής lazer ακόμη πιο δύσκολο. Άς μη το Τραβάμε άλλο δεν θα βγάλουμε άκρη......................
Reply With Quote