View Single Post
  #14  
Παλιό 01-07-2012, 14:27
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Πως πρέπει να οδηγάς στον πολύ αέρα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitain Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό που έχω δημιουργήσει στο μυαλό μου είναι ότι όταν έχει αέρα, υπάρχει μια ενέργεια που τείνει να μας αλλάξει την κινητική μας κατάσταση, όσο πιο δυνατός ο αέρας, τόση πιο πολλή η ενέργειά του, και τόσο πιο εύκολο να αλλάξει τη δική μας κατάσταση.. Οταν όμως εμείς ανοίγουμε το γκάζι τι κάνουμε? Φορτίζουμε τη μάζα μας (εμάς και τη μηχανή μας) με περισσότερη ενέργεια, λόγω βάρους και κίνησης, άρα με περισσότερη αδράνεια, άρα για να αλλάξει ο αέρας την κατάστασή μας χρειάζεται η περισσότερη ενέργεια, η θα μας κουνάει λιγότερο.. (Αυτά από το δικό μου σκεπτικό, αν λέω παπαριές, ας με διορθώσει κάποιος με πιο εμπεριστατωμένη σκέψη.. )

Μιά χαρά τα λες... μεγαλύτερη αδράνεια = μεγαλύτερη σταθερότητα.

Αν πέσεις σε σπηλιάδα, την πάτησες έτσι κι αλλιώς.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALEX1150 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αξίζει να αναφερθεί επίσης τα πόδια ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ στο τεπόζιτο, τα χέρια χαλαρά για τις αντιδράσεις στο τιμόνι και οι στροφές τις μηχανής εκεί που μιλάει η ροπή της (ειδικά με τετάρτη, πέμπτη ή έκτη ανάλογα με τα χλμ που χρειαζόμαστε να πιάσουμε)...

Λίγο ανάποδα με τα προαναφερθέντα...
Reply With Quote