View Single Post
  #2  
Παλιό 05-12-2012, 15:29
thangs Ο/Η thangs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 30
Προεπιλογή Απάντηση: Οδηγούμε την BMW C600 Sport

Αισθητική - Επιθετικές διαθέσεις


Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για την πολύ καλή sport συμπεριφορά του C 600 Sport.


Ξεφεύγοντας από την αναπόφευκτη αρχική σύγκριση του Sport με το GT, θα διαπιστώσεις πως το νέο scooter της BMW κυριαρχεί, όσον αφορά στην επιθετική αισθητική του, έναντι των περισσότερων scooter της αγοράς. Το κεντρικό κομμάτι της μάσκας είναι σχεδιασμένο μινιμαλιστικά και πάντα μαύρο. Οι πολυγωνικοί προβολείς, όταν σε… κοιτάζουν αναμμένοι, σε κάνουν να νιώθεις απειλημένος, ενώ οι μεγάλες πλαστικές επιφάνειες που αγκαλιάζουν τη μάσκα από το πλάι, βοηθούν όχι την ηρεμία πνεύματος, αλλά την ένταση που δημιουργείται λίγο πριν καθίσεις στη σέλα του. Και το «ρήγμα» μαύρου χρώματος που χωρίζει στα δύο το μπροστινό φτερό φέρνει σπασμούς ανυπομονησίας στον δεξί καρπό, αυτόν που θα είναι υπεύθυνος για το γκάζι. Κοιτώντας το από το πλάι, απλά θα σε κάνει πιο ανυπόμονο. Γιατί η αιχμηρή καρίνα στη βάση της ποδιάς μόνο scooter δε θυμίζει, ενώ το κοντό τελικό της εξάτμισης μοιάζει να αποσπάστηκε βίαια από Yamaha R6! Και η ανασηκωμένη ουρά σε κάνει να αναρωτιέσαι για πρώτη φορά, αν διατίθενται μονόσελα για scooter. Με όλα αυτά στο νου, όμως, πώς θα ηρεμήσεις για να οδηγήσεις, όχι στην πίστα, αλλά στο δρόμο; Το πολυτελές κόκπιτ θα σου θυμίσει ότι ελέγχεις όχι ένα supersport όπλο, αλλά ένα scooter. Παρά τις έντονες sport επιρροές στον πίνακα των οργάνων, η διάθεσή σου εξισορροπείται και είσαι ικανός να ελέγξεις εσύ τις sport ορμές σου και να τις χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις.
Reply With Quote