|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
V- Strom vs F 650 GS TWIN
2008 V-Strom 650 / 650 ABS
MSRP: $6,699.00 / $7,199.00 Engine: 645cc, four-stroke, liquid cooled, 90 degree V-twin, DOHC, 8-valves Bore Stroke: 81.0 x 62.6mm Compression Ratio: 11.5:1 Fuel System: Fuel Injection Lubrication: Wet sump Ignition: Digital/Transistorized Transmission: 6-speed Final Drive: #525 chain Overall Length: 2290mm (90.2 in.) Overall Width: 840mm (33.1 in.) Overall Height: 1390mm (54.7 in.) Seat Height: 820mm (32.3 in.) Ground Clearance: 165mm (6.5 in.) Wheelbase: 1555mm (61.2 in.) Dry Weight: 194kg (427 lbs.) / 197kg (437 lbs.) Suspension Front: Telescopic, oil damped, adjustable preload Suspension Rear: Link-type, adjustable spring preload and rebound damping Brakes Front: Dual hydraulic disc Brakes Rear: Single hydraulic disc Tires Front: 110/80R-19 Tires Rear: 150/70R-17 Fuel Tank Capacity: 22 liter (5.8 gal.) BMW F 650 GS 798 (2008 - Present) dimensions, ground clearance, fuel, acceleration engine TypeWater-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder, dry sump lubrication Displacement798 cm3Bore X Stroke3.2x2.96 in OR 81.3x75.2 mmCompression Ratio12:1 Horsepower52(71)/7000 KW(hp)/RPMTorque55.31/4500 lb-ft/RPM OR 75/4500 Nm/RPMFuel SystemElectronic intake pipe injection / digital engine management (BMS-K+) transmission GearboxConstant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase ClutchMultiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated Primary Drive- Final DriveEndless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub chassis FrameTubular steel space frame, load-bearing engine Front SuspensionTelescopic fork, Ø 41 mm Rear SuspensionCast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Front BrakeSingle disc brake, diameter 300 mm, double-piston floating caliper Rear BrakeSingle disc brake, diameter 265 mm, single-piston floating caliper dimension Overall Length89.76 in OR 2280 mmOverall Width35.03 in OR 890 mmSeat Height32.28 in OR 820 mmWeelbase62 in OR 1575 mmGround Clearance- Weight395 lbs OR 179 kgFuel Capacity16 gallons OR 16 Ltyres Front110/80 - 19 59H Rear140/80 - 17 69H Ποιό θεωρείτε καλύτερο; Αξίζει τα κατά μέσο όρο 1000 ευρώ παραπάνω το BMW μιλώντας πάντα για μοντέλα 2008-2009 και για τις δύο μηχανές; Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα αξιοπιστίας, οδικής συμπεριφοράς παρά τα "καλούδια"¨που μπορεί να έχει πάνω της κάποια μηχανή. Εχω οδηγήσει λίγο τον ιάπωνα όχι όμως το γερμανό. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Αδερφέ αν θες ταξίδια, αξιοπιστία και macho εμφάνιση τότε στρώμα... σε όλα τα υπόλοιπα (ευελιξία στην πόλη, επιδόσεις, κατανάλωση, ικανότητα στο χώμα) έλικας!!! Η συμβουλή μου? Μάζεψε λίγα παραπάνω και χτύπα κανένα F800GS ή TRIUMPH TIGER 800XC. Δε θα χρειαστείς ποτέ τίποτε άλλο!!!
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Απόσπασμα:
Και το τενερέ σου καθόλου κακό δε μου πέφτει. Ταξίδια για τα επόμενα χρόνια δεν προβλέπονται με μηχανή. Το F800 GS το γουστάρω τρελλά, αλλά δεν το βλ΄ρπω να μαζεύονται τα ψιλά, το αγγλικό είναι καινούριο κι εγώ δάνειο δεν ξαναπαίρνω ( ο΄τε και θα μου δώσουν βέβαια ). Ονειρα κάνω, παιχνίδια σκέψεις, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται θέλω να είμαι έτοιμος όταν θα μου δοθεί η ευκαιρία διότι πλέον οι αγοραπωλησίες δεν είναι εύκολες... Θέλω ένα συνδυασμό ευελιξίας, δύναμης κι αξιοπιστίας χωρίς μεγάλο βάρος... |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Όποιο και να διαλέξεις, θα το ευχαριστηθείς πιστεύω.
Απλά εσύ βάλε τις προτεραιότητές σου, τα θέλω σου, αλλά περισσότερο και αυτό που σε "φτιάχνει" περισσότερο βλέποντάς το, ποιο σου διεγείρει τις αισθήσεις και προκαλεί την φαντασία σου να ταξιδεύεις... Αυτό πάρε! Σαν Χρήστο, ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας θα ήταν η αυξημένη κατανάλωση... Κι εδώ και το V-strom και το BMW twin δεν έχουν αντίπαλο! |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Επειδή "στρώμα " είχα, θα σου έλεγα να πάρεις το F650 και να βάλεις μια έξτρα ζελατίνα. Η μόνη υπεροχή του στρώματος τώρα, θα ήταν η σέλα
|
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Το στρώμα είναι βαρύ και με ψηλό κέντρο βάρους και το δείχνει. Και δεν είμαι και κατηγορία φτερού. Το F μου αρέσει πολύ οπτικά, ακόμη καλύτερα το 800, αλλά είπαμε, λεφτά προς το παρόν γιοκ.
Το θέμα είναι πόσο θα αντέξω χωρίς "σοβαρή" μηχανή .... όσο περισσότερο το αντέξω τόσο ίσως θα αυξάνουν οι πιθανότητες για κάτι καλύτερο κι αυτό με προϋπόθεση ότι δε θα χειροτερέψει πολύ η κατάσταση. Τελικά είναι μεγάλο μπέρδεμα να προσπαθείς να συνδυάσεις οικονομική δυνατότητα με προτεραιότητες και θέλω! |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Eγώ πάντως με το F650GS που έχω μπορώ να πω ότι είναι οικονομικό ,4,5-5 λτ /100 μικτή κατανάλωση.Τρομερά ευέλικτο στην πόλη και στα ταξίδια επίσης άριστο.Σε πολύωρα ταξίδια ισως σε κουράσει η σέλα.Θέλει στάση ανά ώρα αλλά αν αλλάξεις τη σέλα τότε θα είσαι οκ.Επίσης έχει καλό γκάζι σε όλο το φάσμα των στροφών.
Μέχρι τώρα καμμία βλάβη.Εχω 16500 κμ μοντέλο 2009.Στο service μέχρι τώρα μόνο λάδια και τακάκια μία φορά.Στο δρόμο αρκετά σταθερό. Last edited by geolag; 16-09-2012 at 18:58. |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
με 4000-5000 χιλιαρικα παιρνεις τωρα ενα 1200gs και καθαριζεις γενικως
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN
Απόσπασμα:
|
|
|