GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-09-2012, 18:18
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή V- Strom vs F 650 GS TWIN

2008 V-Strom 650 / 650 ABS
MSRP: $6,699.00 / $7,199.00
Engine: 645cc, four-stroke, liquid cooled, 90 degree V-twin, DOHC, 8-valves
Bore Stroke: 81.0 x 62.6mm
Compression Ratio: 11.5:1
Fuel System: Fuel Injection
Lubrication: Wet sump
Ignition: Digital/Transistorized
Transmission: 6-speed
Final Drive: #525 chain
Overall Length: 2290mm (90.2 in.)
Overall Width: 840mm (33.1 in.)
Overall Height: 1390mm (54.7 in.)
Seat Height: 820mm (32.3 in.)
Ground Clearance: 165mm (6.5 in.)
Wheelbase: 1555mm (61.2 in.)
Dry Weight: 194kg (427 lbs.) / 197kg (437 lbs.)
Suspension Front: Telescopic, oil damped, adjustable preload
Suspension Rear: Link-type, adjustable spring preload and rebound damping
Brakes Front: Dual hydraulic disc
Brakes Rear: Single hydraulic disc
Tires Front: 110/80R-19
Tires Rear: 150/70R-17
Fuel Tank Capacity: 22 liter (5.8 gal.)



BMW F 650 GS 798 (2008 - Present) dimensions, ground clearance, fuel, acceleration

engine

TypeWater-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder, dry sump lubrication Displacement798 cm3Bore X Stroke3.2x2.96 in OR 81.3x75.2 mmCompression Ratio12:1 Horsepower52(71)/7000 KW(hp)/RPMTorque55.31/4500 lb-ft/RPM OR 75/4500 Nm/RPMFuel SystemElectronic intake pipe injection / digital engine management (BMS-K+) transmission

GearboxConstant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase ClutchMultiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated Primary Drive- Final DriveEndless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub chassis

FrameTubular steel space frame, load-bearing engine Front SuspensionTelescopic fork, Ø 41 mm Rear SuspensionCast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Front BrakeSingle disc brake, diameter 300 mm, double-piston floating caliper Rear BrakeSingle disc brake, diameter 265 mm, single-piston floating caliper dimension

Overall Length89.76 in OR 2280 mmOverall Width35.03 in OR 890 mmSeat Height32.28 in OR 820 mmWeelbase62 in OR 1575 mmGround Clearance- Weight395 lbs OR 179 kgFuel Capacity16 gallons OR 16 Ltyres

Front110/80 - 19 59H Rear140/80 - 17 69H



Ποιό θεωρείτε καλύτερο; Αξίζει τα κατά μέσο όρο 1000 ευρώ παραπάνω το BMW μιλώντας πάντα για μοντέλα 2008-2009 και για τις δύο μηχανές; Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα αξιοπιστίας, οδικής συμπεριφοράς παρά τα "καλούδια"¨που μπορεί να έχει πάνω της κάποια μηχανή. Εχω οδηγήσει λίγο τον ιάπωνα όχι όμως το γερμανό.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-09-2012, 23:45
crazy artist Ο/Η crazy artist βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: π. φάληρο
Μoto: XT660Z Tenere
Μηνύματα: 426
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Αδερφέ αν θες ταξίδια, αξιοπιστία και macho εμφάνιση τότε στρώμα... σε όλα τα υπόλοιπα (ευελιξία στην πόλη, επιδόσεις, κατανάλωση, ικανότητα στο χώμα) έλικας!!! Η συμβουλή μου? Μάζεψε λίγα παραπάνω και χτύπα κανένα F800GS ή TRIUMPH TIGER 800XC. Δε θα χρειαστείς ποτέ τίποτε άλλο!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 16-09-2012, 00:45
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από crazy artist Εμφάνιση μηνυμάτων
Αδερφέ αν θες ταξίδια, αξιοπιστία και macho εμφάνιση τότε στρώμα... σε όλα τα υπόλοιπα (ευελιξία στην πόλη, επιδόσεις, κατανάλωση, ικανότητα στο χώμα) έλικας!!! Η συμβουλή μου? Μάζεψε λίγα παραπάνω και χτύπα κανένα F800GS ή TRIUMPH TIGER 800XC. Δε θα χρειαστείς ποτέ τίποτε άλλο!!!

Και το τενερέ σου καθόλου κακό δε μου πέφτει.
Ταξίδια για τα επόμενα χρόνια δεν προβλέπονται με μηχανή. Το F800 GS το γουστάρω τρελλά, αλλά δεν το βλ΄ρπω να μαζεύονται τα ψιλά, το αγγλικό είναι καινούριο κι εγώ δάνειο δεν ξαναπαίρνω ( ο΄τε και θα μου δώσουν βέβαια ). Ονειρα κάνω, παιχνίδια σκέψεις, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται θέλω να είμαι έτοιμος όταν θα μου δοθεί η ευκαιρία διότι πλέον οι αγοραπωλησίες δεν είναι εύκολες...
Θέλω ένα συνδυασμό ευελιξίας, δύναμης κι αξιοπιστίας χωρίς μεγάλο βάρος...

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 16-09-2012, 11:17
ckalfas Ο/Η ckalfas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Yamaha Virago XV250 BMW R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 1,982
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Όποιο και να διαλέξεις, θα το ευχαριστηθείς πιστεύω.
Απλά εσύ βάλε τις προτεραιότητές σου, τα θέλω σου, αλλά περισσότερο και αυτό που σε "φτιάχνει" περισσότερο βλέποντάς το, ποιο σου διεγείρει τις αισθήσεις και προκαλεί την φαντασία σου να ταξιδεύεις...
Αυτό πάρε!

Σαν Χρήστο, ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας θα ήταν η αυξημένη κατανάλωση... Κι εδώ και το V-strom και το BMW twin δεν έχουν αντίπαλο!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 16-09-2012, 18:47
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Επειδή "στρώμα " είχα, θα σου έλεγα να πάρεις το F650 και να βάλεις μια έξτρα ζελατίνα. Η μόνη υπεροχή του στρώματος τώρα, θα ήταν η σέλα
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 16-09-2012, 18:54
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Το στρώμα είναι βαρύ και με ψηλό κέντρο βάρους και το δείχνει. Και δεν είμαι και κατηγορία φτερού. Το F μου αρέσει πολύ οπτικά, ακόμη καλύτερα το 800, αλλά είπαμε, λεφτά προς το παρόν γιοκ.
Το θέμα είναι πόσο θα αντέξω χωρίς "σοβαρή" μηχανή .... όσο περισσότερο το αντέξω τόσο ίσως θα αυξάνουν οι πιθανότητες για κάτι καλύτερο κι αυτό με προϋπόθεση ότι δε θα χειροτερέψει πολύ η κατάσταση.

Τελικά είναι μεγάλο μπέρδεμα να προσπαθείς να συνδυάσεις οικονομική δυνατότητα με προτεραιότητες και θέλω!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 16-09-2012, 18:55
geolag Ο/Η geolag βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: ELLINIKO
Μηνύματα: 1,316
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Eγώ πάντως με το F650GS που έχω μπορώ να πω ότι είναι οικονομικό ,4,5-5 λτ /100 μικτή κατανάλωση.Τρομερά ευέλικτο στην πόλη και στα ταξίδια επίσης άριστο.Σε πολύωρα ταξίδια ισως σε κουράσει η σέλα.Θέλει στάση ανά ώρα αλλά αν αλλάξεις τη σέλα τότε θα είσαι οκ.Επίσης έχει καλό γκάζι σε όλο το φάσμα των στροφών.
Μέχρι τώρα καμμία βλάβη.Εχω 16500 κμ μοντέλο 2009.Στο service μέχρι τώρα μόνο λάδια και τακάκια μία φορά.Στο δρόμο αρκετά σταθερό.

Last edited by geolag; 16-09-2012 at 18:58.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 16-09-2012, 19:02
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

με 4000-5000 χιλιαρικα παιρνεις τωρα ενα 1200gs και καθαριζεις γενικως
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 17-09-2012, 08:47
crazy artist Ο/Η crazy artist βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: π. φάληρο
Μoto: XT660Z Tenere
Μηνύματα: 426
Προεπιλογή Απάντηση: V- Strom vs F 650 GS TWIN

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το τενερέ σου καθόλου κακό δε μου πέφτει.
Ταξίδια για τα επόμενα χρόνια δεν προβλέπονται με μηχανή. Το F800 GS το γουστάρω τρελλά, αλλά δεν το βλ΄ρπω να μαζεύονται τα ψιλά, το αγγλικό είναι καινούριο κι εγώ δάνειο δεν ξαναπαίρνω ( ο΄τε και θα μου δώσουν βέβαια ). Ονειρα κάνω, παιχνίδια σκέψεις, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται θέλω να είμαι έτοιμος όταν θα μου δοθεί η ευκαιρία διότι πλέον οι αγοραπωλησίες δεν είναι εύκολες...
Θέλω ένα συνδυασμό ευελιξίας, δύναμης κι αξιοπιστίας χωρίς μεγάλο βάρος...

A δεν ήξερα ότι σε ενδιαφέρει και το Τενερέ! Νόμιζα ότι εστίαζες την προσοχή σου σε δικύλινδρο μόνο. Αν σε ενδιαφέρει εγώ μπορώ να σου πω να το πάρεις άφοβα. Το δικό μου συμπλήρωσε 30000χλμ χωρίς να κάνει κιχ. Το χρησιμοποιώ συνέχεια σε κοντινά ταξίδια Αθήνα - Σκύρο απροβλημάτιστα και μια φορά που το πήγα Σέρρες με κούρασε ελάχιστα. Από την άλλη δεν έχει ABS και δε πας πάνω απο 140 σε ταξίδι.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:03.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!