|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Είναι οι τελευταίες στιγμές της πτήσης του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρείας Ηλιος.
Θα ακούσετε τις συγκλονιστικές συνομιλίες των πληρωμάτων των μαχητικών αεροσσκαφών που το συνόδευαν μέχρι την πτώση του, στο Γραμματικό. Η ανάσα του πιλότου του F16, του Επισμηναγού Παναγιώτη Αθανασόπουλου την ώρα που βλέπει το Boeing 737-300 της Helios να συγκρούεται στο Μαύρο Βουνό στο Γραμματικό,η κραυγή του «έχουμε πρόσκρουση», είναι συγκλονιστική. Το συνταρακτικό και ενδεχομένως μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία της αεροπορίας βίντεο που λήφθηκε από το F16 του Επισμηναγού στα 22 περίπου λεπτά που ακολουθούσε το Boeing της Helios. Οι τελευταίες στιγμές του Boeing 737 όπως καταγράφονται με εικόνα και ήχο, μέσα από το πιλοτήριο των μαχητικών της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, που... απογειώθηκαν από τη βάση της Τανάγρας για να αναχαιτίσουν το μοιραίο αεροσκάφος, το οποίο έκανε γύρους πάνω από την Κέα και δεν απαντούσε στις κλήσεις του Κέντρου Ελέγχου Πτήσεων Αθηνών (ΚΕΠΑΘ). Ακούτε τους διαλόγους. Βλέπετε την εικόνα και το Boeing 737 με τους 121 επιβάτες και πλήρωμα. Το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα της Κύπρου στις 14 Αυγούστου 2005 με προορισμό την Πράγα (Τσεχία) με ενδιάμεση στάση στο αεροδόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Η αναχώρηση έγινε στις 09:07 από την Λάρνακα. Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με το σχέδιο για ανάλογες περιπτώσεις και διατάχτηκε από τον Α-ΓΕΕΘΑ να απογειωθούν αεροσκάφη για να βρουν το αεροπλάνο. Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικάF-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο στις 11:18 και διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Το αεροπλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή πετούσε με τον αυτόματο πιλότο. Κατευθυνόμενο προς Εύβοια σε κάποια στιγμή έστριψε νότια και στις 11:41 οι πιλότοι των μαχητικών είδαν τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που είχε πτυχίο πιλότου να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου. Μετά από λίγο τα καύσιμα του αεροπλάνου τελείωσαν, σταμάτησε ο αριστερός (11:50) και ο δεξιός κινητήρας (12:00) και στις 12:05 συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού στην βόρεια Αττική. Last edited by Giannme; 11-05-2012 at 12:41. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Απιστευτο και παραλληλα ανατριχιαστικο... ενας ανθρωπος εκτος των πιλοτων να προσπαθει να σωσει ενα αεροπλανο αλλα τελικα δεν τα καταφερε...
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
Στο κανάλι Μακεδονία έχει μια εκπομπή γα αεροπορικά δυστυχηματα. Δείχνει τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων και αναπαρασταση του δυστυχήματος κλπ. Έχει δείξει πολλές φορές το συγκεκριμένο.
|
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Συγκλονιστικο...να βλεπεις...και να μη μπορεις να κανεις ...τιποτα
|
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Απόσπασμα:
Κaι τελικά, ποιό είναι το πόρισμα ???
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Τον Οκτώβριο του 2006, δεκατέσσερις μήνες μετά τη συντριβή του αεροπλάνου, δόθηκε στη δημοσιότητα το πόρισμα της Ελληνικής Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων υπό του Ακριβού Τσολάκη για τα αίτια της πτώσης.
Τα ενεργά αίτια της πτώσης
Π. Αεροπορία, Boeing, Helios, ICAO-JAA Τα λανθάνοντα αίτια, δηλαδή εκείνα τα αίτια που εντοπίζονται και των οποίων η λανθάνουσα λειτουργία συνέβαλε στη δραστηριοποίηση των ενεργών αιτίων είναι:
|
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
..............
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
|
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".
Κακός πιλότος, κακός χαρακτήρας, μειωμένης επαγγελματικής επάρκειας, "φτηνός" για τους λόγους αυτούς σε κόστος, υπερόπτης, αγνοούσε τους συγκυβερνήτες του και μια απαράδεκτη τεχνική υπηρεσία εδάφους που απόδωσε το συγκεκριμένο αεροσκάφος για πτήση με τεχνικό πρόβλημα. Ο πιλότος αγνόησε και την δεύτερη προειδοποίηση βλάβης που του έδωσε το αεροσκάφος.
Εκείνη την Κυριακή έτυχε να είμαι μέσα στη μονάδα μου 4χλμ από το σημείο πρόσκρουσης, ήταν γνωστή πριν από τη συντριβή η ανεξέλεγκτη πτήση του αεροσκάφους, είχαμε τεθεί σε συναγερμό, συντόνισα (μάταια) την αποστολή έρευνας και διάσωσης και στην απόσταση αυτή είδα μπροστά μου να γίνεται το ατύχημα. Τα μαχητικά της ΠΑ είχαν σηκωθεί για να το καταρρίψουν αν πήγαινε προς κατοικημένη περιοχή όπως προβλέπουν συγκεκριμένα σχέδια. Κρίμα για τους ανθρώπους... |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Έλλειμμα "μαϊμού" για να επιβληθούν τα μέτρα... | gepol | Ελλάδα | 22 | 17-09-2011 10:04 |
'Ενα "εναλλακτικό" μουσικό video για το περιβάλλον ..... | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Περιβάλλον | 6 | 14-08-2011 17:25 |
'Ενα "εναλλακτικό" μουσικό video για το περιβάλλον, με τη συμμετο | pirate | Περιβάλλον | 9 | 14-07-2011 16:09 |
Βενιζέλος: "6,5 εκατ. ευρώ το μήνα στοιχίζει στην Ελλάδα η Λιβύη" | SenseiG | Ελλάδα | 13 | 19-04-2011 23:01 |
Βιβλίο Ιστορίας Γ' Γυμνασίου: "Ελλάδα και Τουρκία διεκδικούν τα Ίμια"! | MARK | Μου τη δίνει που ..... | 51 | 28-07-2010 15:29 |