GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-05-2012, 12:38
Giannme Ο/Η Giannme βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Χανιά (Κρήτης)
Μoto: Bmw R1200Gs '08
Μηνύματα: 604
Προεπιλογή Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Είναι οι τελευταίες στιγμές της πτήσης του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρείας Ηλιος.
Θα ακούσετε τις συγκλονιστικές συνομιλίες των πληρωμάτων των μαχητικών αεροσσκαφών που το συνόδευαν μέχρι την πτώση του, στο Γραμματικό.
Η ανάσα του πιλότου του F16, του Επισμηναγού Παναγιώτη Αθανασόπουλου την ώρα που βλέπει το Boeing 737-300 της Helios να συγκρούεται στο Μαύρο Βουνό στο Γραμματικό,η κραυγή του «έχουμε πρόσκρουση», είναι συγκλονιστική. Το συνταρακτικό και ενδεχομένως μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία της αεροπορίας βίντεο που λήφθηκε από το F16 του Επισμηναγού στα 22 περίπου λεπτά που ακολουθούσε το Boeing της Helios. Οι τελευταίες στιγμές του Boeing 737 όπως καταγράφονται με εικόνα και ήχο, μέσα από το πιλοτήριο των μαχητικών της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, που... απογειώθηκαν από τη βάση της Τανάγρας για να αναχαιτίσουν το μοιραίο αεροσκάφος, το οποίο έκανε γύρους πάνω από την Κέα και δεν απαντούσε στις κλήσεις του Κέντρου Ελέγχου Πτήσεων Αθηνών (ΚΕΠΑΘ). Ακούτε τους διαλόγους. Βλέπετε την εικόνα και το Boeing 737 με τους 121 επιβάτες και πλήρωμα.
Το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα της Κύπρου στις 14 Αυγούστου 2005 με προορισμό την Πράγα (Τσεχία) με ενδιάμεση στάση στο αεροδόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Η αναχώρηση έγινε στις 09:07 από την Λάρνακα. Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με το σχέδιο για ανάλογες περιπτώσεις και διατάχτηκε από τον Α-ΓΕΕΘΑ να απογειωθούν αεροσκάφη για να βρουν το αεροπλάνο. Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικάF-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο στις 11:18 και διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Το αεροπλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή πετούσε με τον αυτόματο πιλότο. Κατευθυνόμενο προς Εύβοια σε κάποια στιγμή έστριψε νότια και στις 11:41 οι πιλότοι των μαχητικών είδαν τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που είχε πτυχίο πιλότου να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου. Μετά από λίγο τα καύσιμα του αεροπλάνου τελείωσαν, σταμάτησε ο αριστερός (11:50) και ο δεξιός κινητήρας (12:00) και στις 12:05 συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού στην βόρεια Αττική.


Last edited by Giannme; 11-05-2012 at 12:41.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-05-2012, 12:56
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Απιστευτο και παραλληλα ανατριχιαστικο... ενας ανθρωπος εκτος των πιλοτων να προσπαθει να σωσει ενα αεροπλανο αλλα τελικα δεν τα καταφερε...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-05-2012, 13:01
vepags Ο/Η vepags βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: ath - markopoulo
Μoto: bmw1200gs
Μηνύματα: 24
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Giannme Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι οι τελευταίες στιγμές της πτήσης του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρείας Ηλιος.
Θα ακούσετε τις συγκλονιστικές συνομιλίες των πληρωμάτων των μαχητικών αεροσσκαφών που το συνόδευαν μέχρι την πτώση του, στο Γραμματικό.
Η ανάσα του πιλότου του F16, του Επισμηναγού Παναγιώτη Αθανασόπουλου την ώρα που βλέπει το Boeing 737-300 της Helios να συγκρούεται στο Μαύρο Βουνό στο Γραμματικό,η κραυγή του «έχουμε πρόσκρουση», είναι συγκλονιστική. Το συνταρακτικό και ενδεχομένως μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία της αεροπορίας βίντεο που λήφθηκε από το F16 του Επισμηναγού στα 22 περίπου λεπτά που ακολουθούσε το Boeing της Helios. Οι τελευταίες στιγμές του Boeing 737 όπως καταγράφονται με εικόνα και ήχο, μέσα από το πιλοτήριο των μαχητικών της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, που... απογειώθηκαν από τη βάση της Τανάγρας για να αναχαιτίσουν το μοιραίο αεροσκάφος, το οποίο έκανε γύρους πάνω από την Κέα και δεν απαντούσε στις κλήσεις του Κέντρου Ελέγχου Πτήσεων Αθηνών (ΚΕΠΑΘ). Ακούτε τους διαλόγους. Βλέπετε την εικόνα και το Boeing 737 με τους 121 επιβάτες και πλήρωμα.
Το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα της Κύπρου στις 14 Αυγούστου 2005 με προορισμό την Πράγα (Τσεχία) με ενδιάμεση στάση στο αεροδόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Η αναχώρηση έγινε στις 09:07 από την Λάρνακα. Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με το σχέδιο για ανάλογες περιπτώσεις και διατάχτηκε από τον Α-ΓΕΕΘΑ να απογειωθούν αεροσκάφη για να βρουν το αεροπλάνο. Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικάF-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο στις 11:18 και διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Το αεροπλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή πετούσε με τον αυτόματο πιλότο. Κατευθυνόμενο προς Εύβοια σε κάποια στιγμή έστριψε νότια και στις 11:41 οι πιλότοι των μαχητικών είδαν τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που είχε πτυχίο πιλότου να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου. Μετά από λίγο τα καύσιμα του αεροπλάνου τελείωσαν, σταμάτησε ο αριστερός (11:50) και ο δεξιός κινητήρας (12:00) και στις 12:05 συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού στην βόρεια Αττική.

Πτώση του Helios, αναφορά από τον πιλότο του f-16 - YouTube
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-05-2012, 13:17
Gasgs Ο/Η Gasgs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2011
Περιοχή: Kifisia
Μoto: R1100 gs kara-Tubano
Μηνύματα: 2,870
Προεπιλογή

Στο κανάλι Μακεδονία έχει μια εκπομπή γα αεροπορικά δυστυχηματα. Δείχνει τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων και αναπαρασταση του δυστυχήματος κλπ. Έχει δείξει πολλές φορές το συγκεκριμένο.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-05-2012, 14:57
dimitrisgsx1400 Ο/Η dimitrisgsx1400 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Μoto: SUZUKI GSX 1400
Μηνύματα: 489
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Συγκλονιστικο...να βλεπεις...και να μη μπορεις να κανεις ...τιποτα
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 11-05-2012, 15:03
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gasgs Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο κανάλι Μακεδονία έχει μια εκπομπή γα αεροπορικά δυστυχηματα. Δείχνει τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων και αναπαρασταση του δυστυχήματος κλπ. Έχει δείξει πολλές φορές το συγκεκριμένο.

Κaι τελικά, ποιό είναι το πόρισμα ???
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 11-05-2012, 15:10
Giannme Ο/Η Giannme βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Χανιά (Κρήτης)
Μoto: Bmw R1200Gs '08
Μηνύματα: 604
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Κaι τελικά, ποιό είναι το πόρισμα ???
Τον Οκτώβριο του 2006, δεκατέσσερις μήνες μετά τη συντριβή του αεροπλάνου, δόθηκε στη δημοσιότητα το πόρισμα της Ελληνικής Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων υπό του Ακριβού Τσολάκη για τα αίτια της πτώσης.
Τα ενεργά αίτια της πτώσης
  • Συνυπευθυνότητα στους μηχανικούς που έλεγξαν το αεροσκάφος για την τελευταία πτήση και τους χειριστές του αεροπλάνου της πτήσης HCY522, για διόρθωση των ρυθμίσεων - κυρίως της ρύθμισης manual στο ρυθμιστή συμπίεσης- που τροχοδρόμησαν τα επόμενα γεγονότα. Σημειώνεται ότι για το ίδιο θέμα, η Boeing έχει ήδη αποδεχθεί, ότι στα καθοδηγητικά δεσμευτικά εγχειρίδια των μηχανικών και του συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνου δεν υπήρχε σαφής υπόδειξη για τοποθέτηση του διακόπτη στο «manual». Επίσης στο Πόρισμα εξετάζεται το τι υπήρχε στις υποδείξεις του ανάλογου εγχειριδίου των χειριστών στο συγκεκριμένο αεροπλάνο.
  • Ευθύνη στους χειριστές, επειδή δεν έκαναν έγκαιρα τις διορθωτικές επεμβάσεις με βάση τις προειδοποιήσεις που ελάμβαναν, έχοντας όμως υπόψη τα όσα έγιναν γνωστά για τις «διπλές» ηχητικές προειδοποιήσεις και ενδείξεις, τις οποίες επίσης μετά την αεροπορική τραγωδία άλλαξε η Boeing. Αποτέλεσμα ήταν οι χειριστές σε ελάχιστο χρόνο να καταβληθούν από τα συμπτώματα υποξαιμίας και να μην έχουν τον έλεγχο.
  • Το σύστημα ενεργειών του πληρώματος και η συνεννόηση μεταξύ χειριστών στο πιλοτήριο και αεροσυνοδών στην καμπίνα επιβατών (CRM), που δεν προέβλεπε καμία εκπαίδευση για ενέργειες, σε περίπτωση σοβαρού συμβάντος όπως το πέσιμο των μασκών οξυγόνου, παρά το γεγονός ότι για ώρα μετά το αεροσκάφος δεν προχωρούσε στην προβλεπόμενη άμεση κάθοδο και συνέχιζε πορεία στο ίδιο ύψος.
  • Τελικό αίτιο της πτώσης, ως απόρροια των προηγουμένων, ήταν η διακοπή της λειτουργίας των κινητήρων λόγω έλλειψης καυσίμων.
Τα λανθάνοντα αίτια


Π. Αεροπορία, Boeing, Helios, ICAO-JAA Τα λανθάνοντα αίτια, δηλαδή εκείνα τα αίτια που εντοπίζονται και των οποίων η λανθάνουσα λειτουργία συνέβαλε στη δραστηριοποίηση των ενεργών αιτίων είναι:
  • Το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας του οποίου η διαχρονική και συνεχιζόμενη ανεπάρκεια και ελλείψεις, δεν εξασφάλιζαν το απαραίτητο επίπεδο εποπτείας.
  • Η αεροπορική εταιρεία Helios και οι ελλείψεις σε θέματα εκπαίδευσης, διεύθυνσης και ελέγχου ποιότητας που διατηρούνταν και λόγω της ανεπάρκειας του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας.
  • H Boeing η οποία παρά τα συναφή συμβάντα και τις υποδείξεις, δεν προχώρησε σε επαρκή και ικανοποιητικά διορθωτικά μέτρα, ώστε να αποτραπούν παρόμοια διαδοχικά γεγονότα που οδήγησαν στη συντριβή του Boeing 737-300 της Helios.
  • Οι ευρωπαϊκοί και διεθνείς οργανισμοί JAA, ICAO και EASA, οι οποίοι ενώ από το 1999 μέχρι και τον Αύγουστο του 2005, σε ελέγχους διαπίστωναν πολλά, σοβαρά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα, στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και την αεροπορική βιομηχανία της Κύπρου, δεν έλαβαν τάχιστα, τα δέοντα αποτελεσματικά μέτρα, δείχνοντας ανοχή με συνέπεια τη συνέχιση της κατάστασης.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 11-05-2012, 15:19
Vagelis Gar Ο/Η Vagelis Gar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Τρίκαλα
Μoto: Γριά
Μηνύματα: 2,014
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

..............
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 11-05-2012, 15:48
dj-xatzi Ο/Η dj-xatzi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: Νεαπολη Θεσσαλονικης
Μoto: R 1200 GSA
Μηνύματα: 240
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Reply With Quote
  #10  
Παλιό 11-05-2012, 16:02
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Συντριβή αεροσκάφους της "Helios".

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Κaι τελικά, ποιό είναι το πόρισμα ???
Κακός πιλότος, κακός χαρακτήρας, μειωμένης επαγγελματικής επάρκειας, "φτηνός" για τους λόγους αυτούς σε κόστος, υπερόπτης, αγνοούσε τους συγκυβερνήτες του και μια απαράδεκτη τεχνική υπηρεσία εδάφους που απόδωσε το συγκεκριμένο αεροσκάφος για πτήση με τεχνικό πρόβλημα. Ο πιλότος αγνόησε και την δεύτερη προειδοποίηση βλάβης που του έδωσε το αεροσκάφος.

Εκείνη την Κυριακή έτυχε να είμαι μέσα στη μονάδα μου 4χλμ από το σημείο πρόσκρουσης, ήταν γνωστή πριν από τη συντριβή η ανεξέλεγκτη πτήση του αεροσκάφους, είχαμε τεθεί σε συναγερμό, συντόνισα (μάταια) την αποστολή έρευνας και διάσωσης και στην απόσταση αυτή είδα μπροστά μου να γίνεται το ατύχημα.

Τα μαχητικά της ΠΑ είχαν σηκωθεί για να το καταρρίψουν αν πήγαινε προς κατοικημένη περιοχή όπως προβλέπουν συγκεκριμένα σχέδια.

Κρίμα για τους ανθρώπους...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Έλλειμμα "μαϊμού" για να επιβληθούν τα μέτρα... gepol Ελλάδα 22 17-09-2011 10:04
'Ενα "εναλλακτικό" μουσικό video για το περιβάλλον ..... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Περιβάλλον 6 14-08-2011 17:25
'Ενα "εναλλακτικό" μουσικό video για το περιβάλλον, με τη συμμετο pirate Περιβάλλον 9 14-07-2011 16:09
Βενιζέλος: "6,5 εκατ. ευρώ το μήνα στοιχίζει στην Ελλάδα η Λιβύη" SenseiG Ελλάδα 13 19-04-2011 23:01
Βιβλίο Ιστορίας Γ' Γυμνασίου: "Ελλάδα και Τουρκία διεκδικούν τα Ίμια"! MARK Μου τη δίνει που ..... 51 28-07-2010 15:29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:07.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!