|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
Καιρο τωρα δεν εχω δυνατα φωτα στο CB( Honda cb super four το δευτερο μηχανακι ... ) το προβλημα ειναι η πτωση τασης λογω της καλωδιοσης ...
Η καλωδίωση των φώτων στην μηχανη ξεκινάει την διαδρομή της από την μπαταρία .... ανεβαίνει μέχρι τον διακόπτη των φώτων οπου και καπου στην διαδρομη παρεμβαλεται κάποιο ρελέ στην ασφαλειοθήκη και · φεύγει ξανά έξω προς το φαναρι . Αυτή η διαδρομή των περίπου 2-3 μέτρων σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που τραβάει πολλά αμπέρ στην χαμηλή τάση των 12-14 volt και που συνήθως έχει οριακά λεπτα καλώδια για οικονομία, δημιουργεί πτώση τάσης στην λάμπα στο φανάρι από την αντίσταση και θέρμανση των καλωδίων. Η διαφορα τασης ρευματος μεταξυ μπαταριας και αναμενης λαμπας δεν πρεπει να ειναι μεγαλυτερη απο 0,5-0,7 volt ... στην δικη μου περιπτωση η διαφορα ηταν 3,5 volt με αποτελεσμα το φαναρι μου να φωτιζει σαν καντηλι .... Αυτό έχει μεγάλη επίπτωση στην φωτεινότητα των λαμπτήρων και κατά συνέπεια στην απόδοσή τους στον δρόμο. Τα φώτα δείχνουν πεσμένα και κίτρινα και όποιο λαμπτήρα και να επιλέξουμε δεν βλέπουμε μεγάλη διαφορά. Είναι δε, πολύ πιο ουσιαστικό να αποκτήσουμε την σωστή τάση στους λαμπτήρες (και άρα καλύτερη φωτεινότητα) από το απλά να τους αντικαταστήσουμε με κάποιους άλλους με μεγαλύτερη απόδοση. Η λύση, που δεν είναι νέα και την γνωρίζουν όλοι οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτου, είναι αυτό που ονομάζουμε καταχρηστικά 'ενισχυτής φώτων' (στην ουσία είναι δύο ρελέ), που παρακάμπτει το εργοστασιακό κύκλωμα και προμηθεύει τους λαμπτήρες με "καθαρό" ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία. Το παλιό κύκλωμα χρησιμοποιείται μόνο για να δώσει το "σήμα" ότι άναψαν τα φώτα διασταυρώσεως ή/και πορείας. Ξεκιναμε λοιπον .... πρωτη δουλεια ειναι να μετρησουμε το ρευμα στην μπαταρια με τον κινητηρα σε λειτουργεια και τα φωτα αναμενα ..... γκαζι γυρω στις 3000rpm ... 14,3 volt το ρευμα ..αρα φορτιζει σωστα .... |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
καπακι μετραμε το ρευμα στην λαμπα ....
10,8 volt μαρτυρα το πολυμετρο ... |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
ιδου το μαντζαφλαρι που θα μας λυσει το προβλημα ...
|
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
Β = ρευμα
S = γειωση S1= ρευμα απο την παλια γραμμη μεσαιας σκαλας ( λειτουργει μονο σαν εντολεας ) S2= ρευμα απο την παλια γραμμη μεγαλης σκαλας ( λειτουργει μονο σαν εντολεας ) L1 = γραμμη προς φαναρι μεσαια σκαλα ( καινουργιο ρευμα ) L2 = γραμμη προς φαναρι μεγαλη σκαλα ( καινουργιο ρευμα ) |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
Γδυνουμε την γλυκεια μας ...
|
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
ετοιμαζουμε δυο καλωδια με ακροδεκτες για να παρουμε ρευμα απο την μπαταρια προς τον ενισχυτη και για την γειωση ..
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
ειναι σημαντικο ο ενισχυτης να ειναι κοντα στην μπαταρια και τα καλωδια που θα χρησιμοποιησουμε να ειναι αρκετα χοντρα και καλης ποιοτητας , ετσι ωστε να περνα ρευμα αερα πατερα ...
Ρευμα μπορουμε να παρουμε απευθειας απο την μπαταρια η απο την κενρικη ασφαλειοθηκη που ειναι στο αριστερο καπακι ....εγω προτιμησα το δευτερο γιατι αν εβαζα το καλωδιο απευθειας στην μπαταρια δεν εκλεινε το καλυμα |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
περναμε ωραια ωραια και προσεκτικα το καλωδιο που θα δωσει ρευμα στην συσκευη μας ...
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
Ανοιγουμε δυο τρυπουλες κατω απο την σελα για να στερεωσουμε τον ενισχυτη ... ( καλο ειναι να μην ερχεται σε επαφη με νερο υπερβολικη ζεστη κλπ ...
|
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB
Βιδωνουμε τον ενισχυτη στην θεση του ....
|
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μια Μερσέντες στο πάρκινγκ σας, Ένα 1000000 στην Τράπεζα και 20cm στο παντελονι | zastava | Χιούμορ | 20 | 11-05-2011 11:34 |