GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 18-05-2009, 23:14
skippybi Ο/Η skippybi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R 850 Roadster ή απλά ''Σουρτούκω''
Μηνύματα: 14,081
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Jorge Εμφάνιση μηνυμάτων
http://www.superbikeschool.gr/show.p...57&page_id=439
http://www.0300.gr/schools.php?id=20
Για το 0-300 RidingSchool μονοήμερο το κόστος είναι 160 ευρά. Γίνεται στο auto festival σε διαμορφωμένο χώρο (Καπανδρίτι). Τα CSS Level I, II, III κοστίζουν 300 ευρά/level. Τα CSS νομίζω είναι διήμερα και γίνονται στην πίστα Μεγάρων.
Για επικοινωνία Τηλ.: +30 210-2402300 κ. Ιωάννα Αρβανιτάκη.



Ο φορέας στον οποίο αναφέρομαι είναι ο http://sharp.direct.gov.uk/
Υποτίθεται είναι κρατικός. Σε αναζήτηση στο internet δεν βρήκα κάτι που να αναφέρεται σε μη αξιοπιστία. Το θέμα είναι ότι συνεχίζουν και κάνουν test (έχουν προχωρήσει σε νέους ελέγχους για το 2009) και δε βρήκα κάποια εταιρεία να τους έχει κατηγορήσει. Πιθανόν να έχεις δίκιο όμως. Δεν είμαι για τίποτα σίγουρος. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω στείλε μου σχετικά links.
Όταν το είδα φαντάστηκα ότι ήταν κάτι σαν τα crash test που κάνουν για τα αυτοκίνητα και τα βαθμολογούν αντίστοιχα. Πλέον όλοι δίνουν σημασία στα αντίστοιχα test και τις βαθμολογίες αξιολόγησης ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Νομίζω είναι λογικό κάποια στιγμή να υπάρξει κάτι αντίστοιχο για τις μηχανές και δεδομένου ότι οι μηχανές δέν έχουν αερόσακους ασφαλείας και ζώνες 3 σημείων, η αξιολόγηση του κράνους είναι μια αρχή!

ρίξε μια ματιά εδώ
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 18-05-2009, 23:57
Jorge Ο/Η Jorge βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
Μoto: F650gs
Μηνύματα: 46
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Συγγνώμη παιδιά δεν είχα δει ότι υπήρχε σχετικό thread.
Βρήκα και το σχετικό άρθρο από το mototriti
http://www.mototriti.gr/news/preview..._DATA_ID=72114

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν αμφισβητείται ο οργανισμός που εκτελεί τις μετρήσεις ούτε η αξιοπιστία των μετρήσεων αλλά στο αν οι μετρήσεις θα αφορούν περισσότερο στην πλευρική ή στη μετωπική πλευρά του κράνους!
Σίγουρα όλα τα "αξιόπιστα" κράνη πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές (DOT, ECE, SNELL (νομίζω για Αμερική) ) αλλά νομίζω ότι καλό είναι να υπάρχουν και πραγματικά crash tests ώστε να μετράται η αξιοπιστία όλων των "αξιόπιστων" κρανών!:-)

Ακόμα και αν δεχθούμε ότι οι μετρήσεις της SHARP αφορούσαν πλαϊνές επιφάνειες και όχι μετωπικές (ή τουλάχιστον στο ποσοστό που θα έπρεπε) και δεδομένου ότι δεν αμφισβητήθηκε η αξιοπιστία των μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν μήπως θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη ελλείψη άλλων που αφορούν και τη μετωπική επιφάνεια?
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ανεξάρτητα από στατιστικές για το αν το πρώτο χτύπημα είναι στο μέτωπο ή στο πλάι, προσωπικά θα ήθελα να φοράω ένα κράνος που έχει μετρηθεί ότι σε πλαϊνή σύγκρουση θα αντέξει!
Δε θα μου κάνει καθόλου εντύπωση εάν τα επόμενα χρόνια (και εφόσον γίνουν γνωστές οι μετρήσεις αυτές) οι εταιρείες δεν παρουσιάσουν κράνη που θα δίνουν έμφαση και στο πλάι (ανεξάρτητα εάν τώρα οι στατιστικές δείχνουν ότι μας ενδιαφέρουν οι μετωπικές συγκρούσεις!!!!). Επίσης το αποτέλεσμα των στατιστικών μελετών έχει να κάνει με τα δεδομένα εισόδου και ανάλογα πως δίνονται και ερμηνεύονται αυτά, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικά συμπεράσματα!
Για παράδειγμα άλλες μελέτες έχουν δείξει ότι το κινητό τηλέφωνο μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας και άλλες ότι δεν την επηρεάζει!

Η αξιοπιστία των μετρήσεων θα μπορούσε να προσβληθεί αν γινόντουσαν διαφορετικά test σε διαφορετικές εταιρείες προκειμένου να "προωθηθούν" κάποιες από αυτές.
Η αμφισβήτηση όμως ήταν για το αν θα χτυπήσω πρώτα στο πλάι ή εμπρός!!!!
Μακάρι να είχαν γίνει test και για τη μετωπική σύγκρουση (εάν δεν έχουν γίνει). Προς το παρόν όμως είναι τα μόνα test που έχουμε διαθέσιμα!
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 20-05-2009, 15:39
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Γιώργο συγχαρητήρια!
Αποδεικνύεις ότι είσαι ένας συνειδητοποιημένος αναβάτης!
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 22-05-2009, 14:08
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

κοιταξτε πος παω εγω με το καραβι μεσα στα μαθηματα
Attached Images
File Type: jpg DSC_8279b.jpg (68.7 KB, 30 views)
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 22-05-2009, 14:13
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από γιαγια αρκουδα Εμφάνιση μηνυμάτων
κοιταξτε πος παω εγω με το καραβι μεσα στα μαθηματα


__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 22-05-2009, 14:14
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Reply With Quote
  #17  
Παλιό 22-05-2009, 15:40
vellos Ο/Η vellos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ATHINA
Μoto: R-1200-GS
Μηνύματα: 414
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Reply With Quote
  #18  
Παλιό 23-05-2009, 00:00
EOD-K9 Ο/Η EOD-K9 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ R1200GS
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,584
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Jorge Εμφάνιση μηνυμάτων
Νίκο,
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Συγγνώμη για το μεγάλο post!!! Αν θέλουν οι admin μπορούν να κόψουν κανένα κομάτι....



Γιατί?????

Χλευάζεις, κοροϊδεύεις ,ειρωνευσαι κάνεις ψευδείς δηλώσεις , εκθετεις το φορουμ που σε φιλοξενεί ...............
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 26-05-2009, 01:39
nikosf800 Ο/Η nikosf800 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 310
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

Reply With Quote
  #20  
Παλιό 15-12-2011, 16:52
ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ Ο/Η ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW K1200S BMW F800ST
Μηνύματα: 1,183
Προεπιλογή Απάντηση: Μαθήματα Ασφαλούς Οδήγησης

1. Βρες άδειο δρόμο με σωστή άσφαλτο.
2. Επιτάχυνε στα 60-70 χλμ./ώρα
3. Κράτα σταθερό το γκάζι
4. Το σώμα ίσιο πάνω στη σέλα και χαλαρό
5. Το σώμα ίσιο - είπαμε - ούτε γέρνει ούτε τίποτα!!!
6. ΟΚ με το σώμα; Πες πως ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ σώμα!
7. Τοποθέτησε τον αντίχειρα στο αριστερό σκριπ (μόνο τον αντίχειρα)
8. Πίεσε τον αντίχειρα απαλά για μία στιγμή...
9. Η μοτοσικλέτα τι κάνει;
10. ΓΕΡΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
11. Μη ρωτάς γιατί, ξανακάνε το, πιο απαλά, πιο δυνατά.
12. Επανέλαβε, πιο έντονα, με μεγαλύτερη/μικρότερη διάρκεια
13. Προσέχεις μήπως υπάρχουν αυτοκίνητα τριγύρω;;;
14. Συνεχίζουμε...
15. Κάνεις το ίδιο μία από το αριστερό, μία από το δεξί σκριπ
16. Με το χέρι κανονικά και στα δύο σκριπ και γκάζι σταθερό
17. Φοβάσαι μην κλειδώσει το τιμόνι;
18. ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ!!!
19. Επαναλήψεις... Δεν προσπαθείς να στρίψεις το τιμόνι, απλά το πιέζεις
20. Η μοτοσικλέτα κάνει σλάλομ σα να έχεις διακόπτες στα χέρια;
21. Αυτό είναι. Μόλις έμαθες να οδηγείς!
22. Και για το τέλος: ΞΕΧΝΑ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
23. (Για την ώρα. Στα επόμενα μαθήματα θα το ξαναφορέσεις).
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Διεθνές Δίπλωμα Οδήγησης ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Απαραίτητα έγγραφα 15 04-04-2009 23:59


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:17.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!