GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 22-04-2012, 18:59
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απο θέμα όγκου τι λεει?
Ποιότητα κατασκευής?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 22-04-2012, 19:17
DERTILAS Ο/Η DERTILAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Μαρουσι Αθηνα
Μoto: GS 1200 ADVENTURE
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο θέμα όγκου τι λεει?
Ποιότητα κατασκευής?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
Ειναι πολυ ωραιο σε γενικες γραμμες. Πολυ δυναμη , απο χαμηλα. Ανεβαζει γρηγορα στροφες και εχει καλη ποιοτητα κυλισης. Αυτο που γραψανε , οτι εχει ψηλα το κεντρο βαρους, εχουν δικιο, ομως το συνηθιζεις γρηγορα. Τριγμους και θορυβους δεν καταλαβα, βεβαια το δοκιμαστικο ηταν του 20 λεπτου, στο οποιο ανεβηκα την λεωφορο Κατεχακη και κατεβηκα την Μιχαλακοπουλου, κινηση σε πολη δηλαδη. Για το υψος μου (1,80) κουμπωσα αμεσως στην θεση οδηγησης , η οποια μπορω να την χαρακτηρισω και σαν 'επιθετικη'... Ο ογκος του, ειδικα αν εχεις οδηγησει adventure gs, δεν ειναι σημαντικος, ομως το ζυγισμα του δεν ειναι το ιδιο καλο.Προσωπικα πιστευω οτι το μηχανακι αυτο δεν ειναι συγκρισιμο με on- off αλλα ταιριαζει περισσοτερο στον χαρακτηρα του yamaha fazer και των παραπλησιων του και πολλοι μπορει να διαφωνησουν μαζι μου. Με χαλασε ιδιαιτερα το μικρο τεποζιτο, αν και προσπαθουν οι πωλητες να σε πεισουν για αυτονομια πανω απο 300 χιλιομετρα ανα γεμισμα. Να δουμε τις παιδικες του ασθενειες και σε κανα 2 χρονια το βλεπουμε. Ειχα πουλησει το δικο μου adventure gs του 2006 και το σκεφτομουν πολυ σοβαρα, ομως κατεληξα σε ενα ιδιο του 2009.Αξιζει παντως να το οδηγησει κανεις, ειναι πολυ δυνατο και διαφορετικης φιλοσοφιας!
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 23-04-2012, 03:11
black_hawk Ο/Η black_hawk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Κερκυρα
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 3,382
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DERTILAS Εμφάνιση μηνυμάτων
..ειναι πολυ δυνατο και διαφορετικης φιλοσοφιας!
Τρικυλιδρο γαρ.. (Με οσα σημαινει αυτο..)
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 04-05-2012, 10:12
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Το πηρα για τεστ εχθες ολη την ημερα,

μιλαμε για εργαλειο, ####### καλυτερος κινητηρας απο το gs, δυνατος πολυ δυνατος και αρκετα οικονομικος, περιπου 5 με 6.5 λιτρα στα 100

πολυ επιθετικη θεση οδηγησης, κουμπωνεις επανω του, μεγαλυ προστασια, το μονο που δεν με αρεσε ηταν τα καγκελα, πολυ χαμηλα τα εχουν,....

τελεια θεση οδηγησης, καλο καθισμα και για συνεπιβατη.

πολλα συστηματα, ειδικα το traction control ειναι τελειο, καλη οθονη με πολλες πληροφοριες.

πολυ καλες αναρτησεις αλλα λιγο σκληρεσ, ισως να θελαν ρυθμισμα,

ενα γερο χαρτι του, το βαρος του, μιλαμε για 280 κιλα που εινια εξαφανισμενα, δεν καταλαβαινεις τιποτα, καμια σχεση με βαραντερο, gs και τενερε...

πολυ καλη ποιοτητα στα μεταλικα, οσο αφορα στα πλαστικα δεν μπορω να πω οτι κατι δεν με αρεσε, αλλα γενικα εχει πολυ καλη κατασκευη.

δεν με αρεσε το οτι δεν εχει ακτινωτες ζαντεσ.... ουτε σαν εξτρα...

επισης δεν με αρεσε που το ντεποζιτο ειναι 21 λιτρα, με αυτονομια 340 χλμ, τοσο εκανα εγω, ηθελα κατι σε 500 χλμ

οπωςε γνωριζετε αλλαζω το βαραντερο, απο ολα οσα ειδα, αυτο με αρεσε ποιο πολυ, ουτε gs adv ουτε τενερε, ουτε crosstourer...
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 04-05-2012, 11:57
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Με το καλό.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Μόνο ένα πραγματάκι... αν στο GS (τουλάχιστον στο GS όχι το GSA και μιλάω για το 1200) καταλαβαίνεις τα κιλά του ίσως είσαι ο μοναδικός στον πλανήτη.
Εδώ οδήγησα transalp φίλου χέρι χέρι με το GS και βρήκε αυτός πιο ελαφρύ το GS και εγώ πιο βαρύ το transalp (φυσικά όχι στα κιλά αλλά στο πως τα μοιράζει και ενώ κινείται - εκεί δεν υπάρχει σύγκριση - και ενώ είναι σταματημένο - εφόσον φυσικά φτάνεις να πατήσεις κάτω).

Προσωπικά πέρα από το 990 που θεωρώ ότι μαζί με το GS είναι κορυφή στην κατηγορία (και στα πάντα δηλαδή) αλλά με άλλο... δρόμο, το Tiger 1200 είναι η μόνη εναλλακτική σοβαρή επιλογή (και καμία σχέση με τα παλαιότερα Tiger). Τίποτα άλλο.
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 09-05-2012, 10:52
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Λοιπον σχολια για ον τιγρη, ..... σχολια δεν θελατε?

Μιλαμε για ποιο δυνατο και γρηγορο μοτερ απο το crosstourer, πολυ ποιο πολυστροφο και αρπαζει ποιο ευκολα, ισως να οφειλετε στο βαρος που εινια ελαχιστα ποιο μικρο.

Δυνατο του χαρτι το βαρος και η κατανομη, νομιζεις οτι οδηγας παπακι, παναλαφρο, με τρομερη θεση οδηγησης, ενα ρυθμιζομενο καθισμα για τον οδηγο που μπορει να οτ παραγγειλεις και με ειδικο καλυμα...
πολυ καλη θεση οδήγησης εχεις εικονα καλη και γενικα το μηχανακι σε δινει την αισθηση της ασφαλειας, πραγματικα κουμπωνεις επανω του....

Το μοτερ του πραγματικα δυνατο με περιπου 140 αλογα, τα οποια ομως ελέγχονται απο το traction με αποτελεσμα στη πρωτη σκαλα να μην γλυστραει ουτε στην παραλιακη της θεσσαλονικης που ειναι γυαλι... οταν το απενεργοποιεις απλα ζωγραφιζεις.... αντιθετα το cross εχει πολυ μεγαλητερη ροπη, εκει απλα δεν αλλαζεις ταχυτητες,.... βαζεις 4 και ξεκινας... ενα πραγμα.... απιθανο.... θα ελεγα οτι το μοτερ του τιγρη δεν σε δινει την αισθηση του συμπαγες... αυτης της απειρης δυναμης που βλεπεις στο cross, τι θελω να πω, στον τιγρη το μοτερ εινια δυνατο αλλα εκει κατι παραξενα κενα.... αρπαζει με τη μια αλλα δουλευει παραξενα σαν δυκιλινδρο... απο την αλλη το cross δεν ακους τιποτα ουτε κραδασμους, και ειναι ποιο αργοστροφο, αλλα εχει μια σταθερη ροπη σε ολες τις στροφες...

Γενικα και τα δυο εχουν τα μοτερ.... δυνατα και ροπατα, αν θελει πολυστροφα περνεις τιγρη αν θελεις απειρη ροπη πας χοντα...

Στα πλαστικα, το χοντα υπερτερει, το εχουν με καλυτερα πλαστικα και γενια με αρεσε που ολα ειναι με μικροσκοπιο βαλμενα, σε δινει την αισθηση του συμπαγες, κατι σαν οικογενιακο αμαξι... απο την αλλη ο τιγρης ειναι αλητης... τον παιρνεις για να φευγεις οταν πηδας απο μπαλκονι καθως σε εχεις ποιασει ο συζηγος της ερωμενη, απλο και αλήτικο... πλαστικα για ανθρωπους που δεν καιγονται στη λεπτομερεια...

Με αρεσε η καλυψη του αερα στον τιγρη ποιο πολυ απο οτι στο cross, ισως επειδη ο τιγρης ειχε μεγαλυτερη εξτρα ζελατινα.

Με αρεσε που η καταναλωση του τιγρη ειναι πολυ μικροτερη,.... αυτο θα το δω οταν μεθαύριο παρω το cross φιλου

Με αρεσε που ο τιγρης εχει διπλα φαναρια οριζοντια

Με αρεσε που ο τιγρης θελει 30 000 για σερβις

Δεν με αρεσε που βαλανε διακοπτες στην αριστερη πλευρα του τιμονιου εξτρα, πολυ προχειρους.... για τα προβολακια και τα θερμενομενα

Δεν με αρεσε που δεν εχει ζαντες με ακτινες ουτε καν εξτρα

Δεν με αρεσε που εχουν εξτρα το μεταλικο προστατευτικο της μηχανης

Δεν με αρεσε που ακομη δεν ξερω αν υπαρχει σερβις στη θεσσαλονικη....

Γενικα ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξης αναμεσα στα δυο..... σιγουρα ομως ειναι ####### ανωτερα απο καθε bmw


ΥΓ κατι που μου την εδωσε αρκετα με τον τιγρη ειναι τα εξτρα προστατευτικα, χουφτες, που εινια προαιρετικα... με 16 σχεδον χιλιαρικα.. απαγορευετε κατι τετοιο.... αντιθετα ο δαβανοπουλος δινει πολλα εξτρα...
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 10-05-2012, 02:09
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπον σχολια για ον τιγρη, ..... σχολια δεν θελατε?

Μιλαμε για ποιο δυνατο και γρηγορο μοτερ απο το crosstourer, πολυ ποιο πολυστροφο και αρπαζει ποιο ευκολα, ισως να οφειλετε στο βαρος που εινια ελαχιστα ποιο μικρο.

Δυνατο του χαρτι το βαρος και η κατανομη, νομιζεις οτι οδηγας παπακι, παναλαφρο, με τρομερη θεση οδηγησης, ενα ρυθμιζομενο καθισμα για τον οδηγο που μπορει να οτ παραγγειλεις και με ειδικο καλυμα...
πολυ καλη θεση οδήγησης εχεις εικονα καλη και γενικα το μηχανακι σε δινει την αισθηση της ασφαλειας, πραγματικα κουμπωνεις επανω του....

Το μοτερ του πραγματικα δυνατο με περιπου 140 αλογα, τα οποια ομως ελέγχονται απο το traction με αποτελεσμα στη πρωτη σκαλα να μην γλυστραει ουτε στην παραλιακη της θεσσαλονικης που ειναι γυαλι... οταν το απενεργοποιεις απλα ζωγραφιζεις.... αντιθετα το cross εχει πολυ μεγαλητερη ροπη, εκει απλα δεν αλλαζεις ταχυτητες,.... βαζεις 4 και ξεκινας... ενα πραγμα.... απιθανο.... θα ελεγα οτι το μοτερ του τιγρη δεν σε δινει την αισθηση του συμπαγες... αυτης της απειρης δυναμης που βλεπεις στο cross, τι θελω να πω, στον τιγρη το μοτερ εινια δυνατο αλλα εκει κατι παραξενα κενα.... αρπαζει με τη μια αλλα δουλευει παραξενα σαν δυκιλινδρο... απο την αλλη το cross δεν ακους τιποτα ουτε κραδασμους, και ειναι ποιο αργοστροφο, αλλα εχει μια σταθερη ροπη σε ολες τις στροφες...

Γενικα και τα δυο εχουν τα μοτερ.... δυνατα και ροπατα, αν θελει πολυστροφα περνεις τιγρη αν θελεις απειρη ροπη πας χοντα...

Στα πλαστικα, το χοντα υπερτερει, το εχουν με καλυτερα πλαστικα και γενια με αρεσε που ολα ειναι με μικροσκοπιο βαλμενα, σε δινει την αισθηση του συμπαγες, κατι σαν οικογενιακο αμαξι... απο την αλλη ο τιγρης ειναι αλητης... τον παιρνεις για να φευγεις οταν πηδας απο μπαλκονι καθως σε εχεις ποιασει ο συζηγος της ερωμενη, απλο και αλήτικο... πλαστικα για ανθρωπους που δεν καιγονται στη λεπτομερεια...

Με αρεσε η καλυψη του αερα στον τιγρη ποιο πολυ απο οτι στο cross, ισως επειδη ο τιγρης ειχε μεγαλυτερη εξτρα ζελατινα.

Με αρεσε που η καταναλωση του τιγρη ειναι πολυ μικροτερη,.... αυτο θα το δω οταν μεθαύριο παρω το cross φιλου

Με αρεσε που ο τιγρης εχει διπλα φαναρια οριζοντια

Με αρεσε που ο τιγρης θελει 30 000 για σερβις

Δεν με αρεσε που βαλανε διακοπτες στην αριστερη πλευρα του τιμονιου εξτρα, πολυ προχειρους.... για τα προβολακια και τα θερμενομενα

Δεν με αρεσε που δεν εχει ζαντες με ακτινες ουτε καν εξτρα

Δεν με αρεσε που εχουν εξτρα το μεταλικο προστατευτικο της μηχανης

Δεν με αρεσε που ακομη δεν ξερω αν υπαρχει σερβις στη θεσσαλονικη....

Γενικα ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξης αναμεσα στα δυο..... σιγουρα ομως ειναι ####### ανωτερα απο καθε bmw


ΥΓ κατι που μου την εδωσε αρκετα με τον τιγρη ειναι τα εξτρα προστατευτικα, χουφτες, που εινια προαιρετικα... με 16 σχεδον χιλιαρικα.. απαγορευετε κατι τετοιο.... αντιθετα ο δαβανοπουλος δινει πολλα εξτρα...
Ωραία τα λες φιλέ μου
Το τεστ πάντως του μότο με έκοψε από την σκέψη του να την αποκτήσω.
Και δε νομίζω να γραφούν ψέμματα.δεν ξέρω,συμπαθητικό είναι σίγουρα πάντως

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 10-05-2012, 20:57
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία τα λες φιλέ μου
Το τεστ πάντως του μότο με έκοψε από την σκέψη του να την αποκτήσω.
Και δε νομίζω να γραφούν ψέμματα.δεν ξέρω,συμπαθητικό είναι σίγουρα πάντως

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Γιατί? Τι διάβασες και σε <<χάλασε>> τόσο ?
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 10-05-2012, 21:44
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί? Τι διάβασες και σε <<χάλασε>> τόσο ?
Προβλήματα με τα πλαστικά,τρίξιμο,διαρροές,ξεθωριάσμα στο χρώμα στο ντεποζιτο,αμφίβολη ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά.
Υπάρχει ήδη κι αποκλειστικό φόρουμ για το tiger στο εξωτερικό,πολλά αναγράφονται

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 10-05-2012, 22:46
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: triumph tiger 1200

Τα έχουμε ξαναπεί, σε αποκλειστικά forum μαθαίνεις ΤΑ ΚΑΚΑ πάντα.
(εκτός αν μπεις σε varadero forum όπου όλοι θαυμάζουν ο ένας τον άλλο για την επιλογή τους)

Δεν σημαίνει ότι διαβάζεις για γενικά φαινόμενα. Ναι μπορείς να δεις κάποιες τάσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει σημερινή εταιρία που να βγάζει κάτι με ΣΟΒΑΡΑ θέματα. Πάντα είναι μη σου τύχει.

Πάλι γενικά όμως να πω και ένα κακό. Ποτέ μην παίρνεις κάτι έκδοση πρώτη. Εκτός αν έχεις μεγάλη εμπιστοσύνη. Έκδοση πρώτη είναι και αυτό το Tiger (είπαμε είναι άσχετο με το προηγούμενο τελείως) και το Multistrada (παντελώς άσχετο με το πρώην) και το Crosstourer (ούτε το όνομα δεν κράτησαν... μα γιατί... τόσο... τιμημένο), αλλά και το επόμενο GS αν βγει το υδρόψυκτο.

Με το τελευταίο αν έχω λεφτά πάντως θα το... ρισκάρω ίσως (αν έχει αυτά που περιμένω να έχει). Ρίσκα είναι αυτά. Όλα είναι θέμα λαχείου σε κάθε αγορά (στο έλεγα και άλλη φορά, διάλεξες να μην με πιστέψεις).
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Triumph Tiger 800 XC vs BMW F 800 GS black_hawk Γενικά - Μοτοσυκλέτα 16 15-09-2011 10:25
Triumph Tiger 800 ADV christosms Άλλες εταιρίες 88 01-02-2011 20:39
Triumph Tiger 800 με πόσο; gsmaniac Άλλες εταιρίες 12 17-11-2010 10:05
Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC! riko46 Άλλες εταιρίες 38 29-10-2010 08:43
tiger 1200 PACO Γενικά - Μοτοσυκλέτα 2 20-09-2010 00:05


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!