GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 18-03-2011, 16:21
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Smile Αλλαγή δισκoπλακών σε BMW R1150GS

Καλός καιρός, ρεπό από τη δουλειά, κι επιτέλους αλλαγή των δισκοπλακών.

Μουσικούλα για καλή διάθεση και ξεκίνησα...

Πρώτα πρώτα ασφάλισα τη μοτοσυκλέτα μην έχουμε καμιά βουτιά εμπρός όταν βγάλω τον τροχό, με ένα τρίποδο κάτω από την ποδιά.
Στη συνέχεια, ξεβιδώνω τον άξονα του τροχού



...αφαιρώ και τις δύο δαγκάνες για να ελευθερώσουν τον τροχό.



...και ο τροχός έφυγε!



...από χτες είχα σκαρφιστεί ένα αυτοσχέδιο "πάγκο" εργασίας, ώστε να μην τραυματίσω τις δισκόπλακες όταν θα τις αλλάζω. Ένα παλιό λάστιχο αυτοκινήτου από παρακείμενο βουλκανιζατέρ κι ένα καφάσι, ήταν ό,τι έπρεπε. (κι ένα καφάσι ακόμα για να κάθομαι φυσικά)



Παρόλα αυτά που άκουσα περί δυσκολίας λυσήματος των βιδών, αυτές έλυσαν με μεγάλη ευκολία θα έλεγα. (24Nm έτσι κι αλλιώς έχουν δύναμη σφιξίματος, πόσο δύσκολα να έλυναν πια!? Παρόλη και την κόλλα σπειρώματος.) Ξεβίδωμα λοιπόν οι πέντε βίδες torx και έξω η πρώτη δισκόπλακα!




Ένα ελαφρύ καθάρισμα με ψιλό γυαλόχαρτο να καθαρίσει η μάκα από τη σκόνη των τακακιών πάνω στα σημεία που εδράζεται η δισκόπλακα...



Η παλιά και η νέα... (στα 3,9χιλ βγήκε από πάνω η δισκόπλακα)



Καθάρισμα της καινούριας με οινόπνευμα να φύγει το συντηρητικό λιπαντικό που έχει πάνω της...



...καθάρισμα των βιδών από την παλιά κόλλα σπειρώματος για να πιάσει σωστά η καινούρια...



...και τοποθέτηση της νέας προσέχοντας να κάτσει όσο γίνεται στα σημάδια που είχε αφήσει η παλιά... (φοβούμενος ότι ίσως να χρειαστώ ζυγοστάθμιση μετά, αν και μάλλον δεν θα το αποφύγω. Η πρώτη βόλτα που θα κάνω, θα το δείξει βέβαια) Σφίξιμο στα 24Nm όπως λέει το Factory μάνουαλ της BMW...



...και έτοιμη η πρώτη!

Η ίδια διαδικασία κι από την άλλη πλευρά (προσέχοντας πολύ μην τραυματίσω τον δίσκο του ABS) ...



Η ανάποδη διαδικασία για να φορεθεί ο τροχός πάνω στο μπροστινό....

...και έρχεται η σειρά για την αλλαγή των τακακιών τώρα... (φρέσκα φρέσκα brembo τακάκια για τις brembo δισκόπλακες!) ...και έτοιμος ο μπροστινός τροχός στη θέση του.




Πάμε στον πίσω τώρα... Αφαίρεση των 4άρων μπουλονιών με 17άρι καρυδάκι.



Η ίδια διαδικασία με τις μπροστινές για την αφαίρεση και της πισινής δισκόπλακας, με βίδες που έλυσαν ακόμα πιο εύκολα! Η νέα και η παλιά με εμφανή την φθορά της πια. Αφαιρέθηκε με 3,8χιλ πάχος.



Καθαρισμός βάσεων, καθαρισμός βιδών από την παλιά κόλλα, νέα σπειρόκολλα και τοποθέτηση και της 3ης δισκόπλακας με σφίξιμο στα 21Νm.



Τοποθέτηση ξανά του τροχού σφίγγοντας σταυρωτά τα 4 μπουλόνια στα 72Νm αρχικά για να κάτσει/κεντραριστεί η ζάντα
και στα 105Nm στο τελικό σφίξιμο.


Η επόμενη εργασία αφορούσε την αλλαγή των υγρών φρένων, για να είναι τα πάντα καινούρια! :winking:
Πρώτα μπροστά...



...και μετά πίσω



Αυτό ήταν... τέλειωσε ακόμα μια δουλειά στα πλαίσια της σωστής λειτουργίας της μοτοσυκλέτας!

Κόστος δισκοπλακών και τακακιών 417€ (Όλα γνήσια brembo και φυσικά όχι αγορασμένα από την BMW που ζητούσε για τα ίδια πράγματα 950€)

Αξία τοποθέτησης να την κάνεις μόνος σου... ανεκτίμητη!!! :meeting:






ΥΓ: Η Γερμανίδα θέλει απεγνωσμένα πλύσιμο :blush2:
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αλλαγή πίσω λάστιχου σε GS LakisGS Τεχνικά θέματα διάφορα 10 21-01-2011 12:25
Tutorial: Αλλαγή λαδιού διαφορικού σε BMW R51/3 gemara Παλαιά μοντέλα - Classic 6 20-11-2010 22:02
Αλλαγή τακάκια σε 4 λεπτά με βίντεο (gs 1150) vabu Τεχνικά θέματα διάφορα 8 28-09-2010 21:15
Αλλαγή ελαστικών σε gs 1150.. kotskofi Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 4 17-04-2010 08:33
Αλλαγή λαδιών σε καινούργιο κινητήρα, τα φώτα σας, frits Τεχνικά θέματα διάφορα 6 17-11-2009 00:56


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:52.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!