|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#18
|
|||
|
|||
Απάντηση: Προστασια Αξονα απο Υγρασια;
Απόσπασμα:
Στα ιδια αυτοκινητα οι τσιμουχες σιλικονης διαρκουν το διπλασιο χρονο απο τις πλαστικες....... αναλογισου δε οτι στα αυτοκινητα αυτα οι τσιμουχες αυτες δουλευουν πραγματικα.... ακολουθωντας την πανω -κατω κινηση του ημιαξονιου αλλα και το δεξια-αριστερα του τροχου........τεντωνουν και διπλωνουν εκατονταδες φορες ημερησιως και χιλιαδες εβδομαδιαιως........ Στα πισωκινητα αυτοκινητα δεν αλαλζοναι σχεδον ποτε!!! Στην Μερσεντες το ταξι μου που ειχα, ειχε γραψει 420,000κμ χωρις αλλαγη των πισω φουσκών........διοτι απλα δεν ζοριζονται οσο οι μπροστινες των προσθιοκινητων. Συντηρηση? ΟΥΔΕΜΙΑ!!!!!!!!!!!! Οι φουσκες που τοποθετει η BMW σαφως και ειναι σιλικονης αριστης ποιοτητας και χρηζουν συντηρησης βαθμου ''0''...ολογραφως ''μηδεν''!!!!! Αν θελεις(-τε) να προστατεψετε τις ιδιες αλλα και τον αξονα μην πλενετε την μοτο στην πιεση του βενζιναδικου........ Οτι και να βαλετε στην ανευ κολιε τσιμουχα του ψαλιδιου (πισω) το νερο θα περασει μεσα στον αξονα..........ακομα και κολιες να υπαρχει οπως στην εμπρος τσιμουχα (του κιβωτιου) αλλα και στα παλιοτερα GS στο πισω μερος του ψαλιδιου το νερο μεν δεν θα περασει απο αυτους αλλα η πιεση 120bar, με συχνα πλυσιματα σε αυτην) σιγα-σιγα θα καταστρεψει την τσιμουχα με αποτελεσμα το σκισιμο της σε πολυ μικροτερο χρονικο διαστημα απο το προβλεπομενο........ |
|
|