|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Απόσπασμα:
http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r1200rt_2007.php Δεν υπάρχει BMW 1300 RT μάλλον Κ 1200 LT θα εννοείς στεγνό 353 Kg βοήθεια μας Last edited by Κύρος Γρανάζης; 30-04-2009 at 06:29. |
#22
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Απόσπασμα:
130 Kg λάδια - ξύδια ;;;;;;;; (30% ;;;; |
#23
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Όχι 359 αλλά 259 Kg ο δέμον του πληκτρολογίου.
|
#24
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Απόσπασμα:
|
#25
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Ναι γιατί θα καίει πολλά λάδια και έχει και ένα βαρέλι λάδια δίπλα
|
#26
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
το βρίσκω πολύ άσχημο πραγματικά...το προηγούμενο ήταν όμορφο...
|
#27
|
||||||||
|
||||||||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Αγαπητε NLS
Δεν θελω να εξελιχθει το νημα σαν debate GS vs VARADERO διότι δεν ειναι αυτος ο σκοπός της δημιουργίας του!!! ‘Ομως μιας και η ηλικια μου (46) ειναι κάμποση την περισσοτερη εκ της οποιας ειμαι πανω σε μια σελλα (30 χρονια), αρα θεωρουμαι ‘’παλιος’’, η ενασχοληση μου με την μηχανολογια (μηχανικος αεροσκαφων) αλλα και της αεροναυπηγικης η οποια αποτελει αναποσπαστο κομματι της πρωτης και η οποια περικλιει και μαθηματα αεροδυναμικης θα σου απαντησω παραγραφο παραγραφο και πάλι και μονον στα κομματια που θεωρω οτι εισαι λάθος!! Και φυσικα ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ετσι για να εμπλουτισουμε το νημα και τις γνωσεις μας!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Β) o υπαρχων boxer του GS δεν ειναι κατι μαγικό αλλα κατι τεχνολογικα προηγμενο εν σχεση με αυτο του 1930 οταν πρωτοπαρουσιαστηκε. Μεχρι το 1990 τα GS ειχαν....... ωστηρια για την κινηση των βαλβιδων μην το ξεχνάς!!!!! Η φορα των ροπων που αναφερεις ειναι της ταξεως των 180 μοιρων δηλαδη φλατ ως προς τον διαμηκη αξονα της μοτο!!!! Αυτο εχει ενα μειονεκτημα, οταν καθεσαι στο φαναρι με νεκρα κι ανοιξεις το γκαζι στιγμιαια εχει την ταση ολη η μοτο να τινει να γειρει δεξια!!! Αυτο οφειλεται επειδη ο στροφαλος περιστρεφεται δεξιοστροφα και στο στιγμιαιο ανοιγμα του γκαζιου ολη η ροπη παει προς τα δεξια ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΙΣΟΡΟΠΗΘΕΙ οταν το γκαζι ειναι σταθερα ανοικτο σε ορισμενες στροφες!! Ομως υπαρχει εκει σε ΚΑΘΕ ανοιγμα-κλεισιμο του γκαζιου σε οποιαδηποτε ταχυτητα κι αν κινειται η μοτο!!! Αυτο το ιδιωμα ηταν και ο κυριος υπαιτιος των 850-1150 μποξερ που ετιναν να ανοιξουν τις τροχιες τους κυρίως στις αριστεες στροφες αφου σε καθε στροφη ψιλοκλινει το γκαζι για να ανοιξει αμεσως μετα στην κορυφη της στροφης!!! Αντιθετα στις δεξιες στροφες η δεξιοστροφη ροπή του 180 μοιρων στροφάλου εσπρωνε την μοτο στο εσωτερικο της στροφής!! Πραγματα που χρειαζοντουσαν εξεικιωση απο τον οδηγο στα πρωτα κμ!!!! Το φαινομενο αυτο βελτιωθηκε / εξαλιφτηκε στα 1200 με την τοποθετηση αντιθετων περιστρεφόμενων αντιβαρων στον στροφαλο!!!! Αυτα τα πραγματα δεν συμβαινουν σε ενα ‘’V’’ κινητηρα 90μοιρων ο οποιος ειναι τοποθετημενος κατα τον διαμηκη αξονα της μοτο (π.χ Βαραντερο, Ντουκατι) διοτι η οποια ροπης φορας του στροφαλου ειναι προς τα εμπρος (Χοντα ολα τα ‘’V’’) ¨η προς τα πισω (παλια μοντελα Ducati). Ακομα ενας ‘’’’V’’ κινητηρας σε διαταξη όπως προειπα προσφερει περισσοτερη ακαμψια πλαισίου σαν αποτελων μερος αυτου, αυτος ειναι και ο λογος που αυτο το ειδος κινητηρα / διαταξης χρησιμοποιειται στους αγωνες παρα το υωηλοτερο κοστος κατασκευης του λογω περισσοτερων κινουμενων μερών!!! Το θεμα του ποδιου θεωρω οτι δεν δουλευει αλλα θα το δοκιμασω, γιατι οχι???? Απόσπασμα:
Παμε και στα πιο νεα μοντέλα, GS 1200 105 ιππους (ειδικη ισχυς 75), GS 1150 85 ιππους (ειδικη ισχυς 75). Και μαλιστα τα δυο τελευταια με την ιδια διαδρομη με τα προγενεστερα του 1990 και του 1970!!!! Το 1200 μονον την αυξησε στα 73mm διοτι αλλιως δεν θα επαιρνε 1200 κυβικα αφου το ξεχειλωμα του κυλινδρου δεν επαιρνε άλλο!!!!!!!!! Παμε και στην ροπη τωρα, η ροπη κατα κανονα μεταβαλεται με καθε μεταβολη των διαστασεων (διαμετρος Χ διαδρομη) του κινητηρα!! Αυξανεται με την αυξηση των διαστασεων και μειωνεται με την μειωση αυτων!! Μαζι με την ροπη στρεψης αυξανεται/μειωνεται και η υποδυναμη αφου διοτι ως γνωστόν BHP(ιπποι)= torque(ροπη) x rpm (στροφες)! Αρα με την αυξηση των κυβικων αυξανονται και τα δυο μεγεθη και οχι μονον η ροπη!!! Η ροπη ειναι ευθεως αναλογη της διαδρομης του εμβόλου κι εδω ειναι η διαφορα μεταξυ 1150και 1200 αφου το δευτερο ειναι κατα 0.3mm μεγαλυτερη του 1150 ενω η διαμετρος παραμενει η ιδια στα 101mm!!!!! Με αλλα λογια το 1200 πηρε +1,7 κιλα ροπης στις 5750 εναντι του 1150 που εχει 10 κιλα στις 5300 κυριως λογω των + 0,3mm της διαδρομης του εναντι του 1150 αφου μοιραζονται και τα δυο την ιδια διαμετρο των 101mm!!! Κι εδω εχει την σημασια της η ‘’ειδικη ισχυς’’ που αναφερω παραπάνω η οποια αν παρατηρησεις ειναι η ιδια ¨απειροελαχιστα διαφερουσα (υπαρχουν κι αλλοι παραμετροι αλλα τωρα δεν ειναι η ωρα να αναφερθουν) απο το μοντελο του .......1970 αφου τα βασικα π.χ διαδρομη παραμενουν τα ιδια!!!!!!!!!! Να μην θεωρεις οτι επειδη εχουν διαφορετικη ‘’οψη’’ και χρησιμοποιουνται άλλα μεταλα ειναι και ‘’ουδεμια σχεση εχουν μεταξυ τους’’!! Ιδιοι ειναι στο βαθος – βαθος!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Εξάλλου το ABS της χοντα δεν χρειαζεται να απενεργοποιηθει σε χρηση χωματος διότι απλα δεν ενεργοποιειται τοσο ευκολα οπως ειπα στο (β), γιαυτο και δεν διαθετει τον σχετικο διακοπτη που διαθετει όμως η GS!! Απόσπασμα:
Το 1200 κατι νεο εν σχεση με το 1150? Μπα, δεν νομιζω (διαβασε παραπανω) αν εξαιρεσεις τα κιλα και το νεοτερο τελελεβερ που διαθετει η 1200 το οποιο διαφερει μονον ως προς τις γωνίες του και στο υλικο κατασκευης το οποιο ελαχιστοποιει το αναρτωμενο βαρος συμβαλλοντας στην ευστάθεια και πουθενα αλλου!!! Τωρα αν εννοεις το can bus ναι ειναι μια καινουρια καινοτομια και μπραβο στην BMW! Θα ακολουθησουν και οι άλλοι!!! Απόσπασμα:
Το βαραντερο θελει λαδια καθε 12000 μαζι με φίλτρο λαδιου. Αν ο κατοχος ειναι ‘’αρρωστος’’ με το μηχανακι του αλλαζει και μια φορα στα 6000 ΧΩΡΙΣ φιλτρο κι αυτο ειναι όλο!!! Στα 12000 τα ξαναλλαζεις μαζι με φιλτρο κια υτο ειναι όλο μεχρι τα 18000 που αλλαζεις και το φιλτρο αερα! Στα 24000 το μονο που ελεγχεις ειναι οι βαλβιδες οι οποιες δεν θελουν ΠΟΤΕ ρυθμισμα λογω συστηματος καπελοτων!!!! # βαραντερο ολων των γενιων περασαν απο τα χερια μου γραφοντας 200,000κμ και χρειαστηκε μια φορα 2 καπελοτα ρυθμισμα στο ενα απο αυτα στα 80,000κμ. Ειναι τετοιο το συστημα που η συντηρηση του ειναι μηδαμινη!!!!! απο που το συμπεραινεις αυτο? Απο πια παραγραφο μου? Που ανεφερα οτι ειναι αισχος? Απλως δεν ειμαι ο τυπος του να προσεχω τα λαδια καθε 500κμ, να κανω σερβις καθε 10000κμ που για μενα ειναι 6 μηνες, δεν ειμαι ο τυπος του παλιομοδιτικου αεροψυκτου κ.λ.π. Αλλα ολα αυτα απεχουν πολυ απο το να ειναι καποιο οχημα αισχος!! Ακομα και για μενα!!! |
#28
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Συγγνώμη αν παρεκκλίνω του θέματος αλλά παραθέτω την εξέλιξη του boxerσε εικόνες
1200 HP2 sport |
#29
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Γιώργο θα ήταν ενδιαφέρον να έσπαγε η συζήτηση μας από κάποιον admin. Εγώ θεωρώ κρίμα να το χάσουμε μια και (νομίζω) παρουσιάζει ενδιαφέρον και για τους άλλους.
Όσο παλιός είσαι εσύ εγώ δεν είμαι μια και έχουμε μια δεκαετία διαφορά (μοτοσικλετιστική και ηλικιακή). Επιπλέον η ενασχόληση σου σίγουρα βοηθάει στα στοιχεία που γράφονται. 1) Πάλι είσαι λίγο απόλυτος. Νομίζω και μεταγενέστερα οι Ευρωπαίοι είχαν κάτι να δείξουν. Τέσπα αυτό ας το αφήσουμε εκεί. 2) (α) Να με συγχωρείς αλλά το GS δεν είναι μια μοτοσυκλέτα τουρισμού όπως θέτεις το τι είναι μοτοσυκλέτα τουρισμού. Μοτοσυκλέτα τουρισμού η BMW έχει άλλη (και η Honda επίσης) και έχουν πράγματι αρκετά μεγαλύτερο βάρος. Όσο για τις βελτιώσεις του Varadero σε σχέση με το XS1100 του 83 ε αυτονόητες είναι. Δεν έχει το ζύγισμα της GS όμως με τίποτα. Το λέω με την άνεση που μου δίνει όχι μια επιστήμη, αλλά πολύ απλά το να έχω τις δυο δίπλα δίπλα και να δοκιμάσω να κάνω τα ίδια πράγματα. (β) Δεν είπα ότι είναι κάτι μαγικό. Είπα ότι δεν έχει σχέση με τον τότε. Οι αναφορές στη γεωμετρία δεν μου λένε κάτι, δεν έπρεπε να λένε και σε σένα. Θες να μου πεις ότι δυο V με ίδια γεωμετρία είναι και ίδια μοτέρ; Τα ωστήρια του 90 γιατί τα αναφέρεις; Πάνε 19 χρόνια από τότε (ναι έχω το ίδιο πρόβλημα, μου φαίνεται χτες, δεν είναι όμως). Η περιγραφή της λειτουργίας των ροπών του boxer που κάνεις είναι μεν σωστότατη, η πράξη όμως λέει κάποια πράγματα. Όπως είπα και πιο πάνω η πράξη μετράει. Ο boxer καταφέρνει όταν πας ευθεία να σε κρατάει ευθεία, όταν πας πλαγιαστός να σε κρατάει έτσι. Χωρίς να αντιτίθεται σε αυτό που θες "ενδυναμώνει" αυτό που θες. Χωρίς να θέλει να μείνει εκεί που ήταν, πάει με... "ευχαρίστηση του" εκεί που θες αλλά όταν πάει μένει. Με άλλα λόγια αφεντικό της κατεύθυνσης της μηχανής είναι ο αναβάτης. Αυτό ταυτόχρονα και στην ευθεία και στο πλάγιασμα δεν το έχω δει σε ΚΑΜΙΑ άλλη μηχανή - το έχω δει φυσικά σε καλύτερο βαθμό είτε μόνο στην ευθεία (κάτι μηχανές touring πάναργης γεωμετρίας ή και -μπλιαχ- τσόπερ) είτε μόνο σε στροφές (SS μηχανές). Οι μηχανές με boxer χαίρονται να πηγαίνουν ευθεία και χαίρονται να πλαγιάζουν το ίδιο. Πιθανά σε αυτό πέρα από τον boxer φταίει και το ιδιαίτερο μπροστινό τους αφού δίνει χαρακτηριστικά και αυτό "διπλής" γεωμετρίας. 5) Πάλι μου παραθέτεις γεωμετρίες κινητήρων ενώ ξέρεις καλύτερα από μένα ότι δεν αρκεί αυτό για να τον περιγράψεις (ούτε και τα υλικά). Ξέρεις καλύτερα από μένα ότι ακόμα και ένα περιφερειακό σωληνάκι να αλλάξει διαδρομή μπορεί να έχει αλλάξει η συμπεριφορά του μοτέρ. Επιμένω, ο boxer του 2008/9 δεν είναι ούτε ο boxer του 1990, ούτε του 1970, ούτε φυσικά του 1930. Ή να το πω αλλιώς, είναι όσο ένας V κινητήρας του 1930 είναι ίδιος με έναν του 21ου αιώνα. Σέλα) Ναι πράγματι. Αλλά τελικά που καταλλήγουμε με αυτό; Ότι (1) το KTM κακώς μπαίνει (μόνο στη χώρα μας εξάλλου γίνεται αυτό) στην κατηγορία του Varadero ή και του GS, αφού είναι κάτι διαφορετικό και (2) ο κάθε κατασκευαστής έχει κάνει επιλογές με βάση τους στόχους του. Εκεί που τα όρια συγχέονται είναι ότι και το KTM και το GS και το Vara θέλουν να κάνουν λίγο από όλα, πολύ καλά. Για μένα το KTM και το GS "overall" (δηλ. αν αθροίσεις αυτό το "λίγο απ΄' όλα") είναι πιο κοντά σε αυτό το "απ' όλα καλά" από ότι το Varadero. Η αγορά μάλλον συμφωνεί μαζί μου επίσης. Όσο αφορά τα χρήματα, μεγάλη και διαφορετική συζήτηση. Χώμα) Δεν ξέρω τι λένε τα περιοδικά (ή μάλλον ξέρω, ότι δεν έχω διαβάσει ούτε ένα άρθρο που να λέει αυτό που λες - αν έχεις κάποιο που το λέει, ευχαρίστως να μας το σκανάρεις), ξέρω ότι αν πας μια βόλτα με το Θέμη και τη GSA του, στο πρώτο 3 λεπτο θα έχεις μείνει... 3 λεπτά πίσω. 6) Ώπα ώπα ανακρίβιες. (α) Ούτε το ABS της GS χρειάζεται για πάνω από το 30% των περιπτώσεων (θα έλεγα μάλιστα αρκετά λιγότερο, εγώ άντε να το νιώσω 2-3 φορές το μήνα με 900 χλμ/μήνα όταν ΔΕΝ κάνω ταξίδι). Σημείωση δεν μιλάω για τα ηλεκτροϋδραυλικά που είχε μέχρι πριν 2.5 χρόνια, μιλάω για τα σημερινά φρένα. (β) Η μοτό που φημίζεται ότι κάθεται στις ρόδες της (αντί να γονατίζει) είναι γνωστή: Είναι φυσικά η GS. Αυτό επιτυγχάνεται πρώτα από όλα από τις ιδιαίτερες αναρτήσεις της (μάλιστα σε χαμηλή ταχύτητα το μπροστινό θα "σηκωθεί" αντί να γονατίσει) και δεύτερων και από τα συνδιασμένα φρένα (εδώ και η ανακρίβεια σου). Όπως είπα και στο προηγούμενο post μου, το μπροστινό φρένο (αυτό δηλαδή που φρενάρουμε) "πιάνει" και το πίσω. Οπότε δεν κατάλαβα τι εννοείς με αυτό: "Στην BMW επειδη μονον το μισο CBS της χοντα εχει τοποθετηθει λογω πατεντας αυτο δεν συμβαινει!!" (γ) Μην βγάλουμε και μείον ότι η BMW έχει διακόπτη για το ABS. Μην τρελαθούμε. Ε μην τον χρησιμοποιείς αν δεν θες. Εγώ πχ. σπάνια το κλείνω (πχ. σε μια ΠΟΛΥ απότομη χωμάτινη κατηφόρα από αυτές που δεν πλησιάζουν ποτέ τα Varadero). Ο Σπανός εξάλλου το λέει και το ξαναλέει, αν δεν θέλετε μην το κλείνετε. Αξιοπιστία) Τυχαίνει να είμαι και εγώ μέλος σε BMW fora και εδώ και έξω και οι βλάβες είναι συγκεκριμενότατες (αυτές που λέμε "τυπικές"). Φυσικά θα δεις σε κάθε forum και την περίεργη βλάβη για οποιαδήποτε μηχανή. Δεν ξέρω τι μήνυμα θες να περάσεις, αλλά η GS (και η 1200 στη γενιά που έχει φτάσει) είναι αξιόπιστότατη μηχανή. Ναι έχει ατέλειες. Ω τι περίεργο όλες οι μηχανές (και όλες οι κατασκευές του ανθρώπου και ναι και οι ακριβές) έχουν. Πάσο για το θέμα συντήρηση. Θα επιστρέψω περισσότερο διαβασμένος κάποια στιγμή. Χαίρομαι που δεν σου φαίνεται αίσχος. Καμιά φορά οι περιφερειακοί χαρακτηρισμοί (πχ. ένας που έβαλες στην ίδια παράγραφο με το ότι δεν σου φαίνεται αίσχος, "παλιομοδίτικος") λένε πλαγίως το τι θα ήθελες να πεις (ή έτσι μου φαίνεται). Αν οι Boxer της 1200GS είναι παλιομοδίτικος, χίλιες φορές με παλιομοδίτικο. ...α και μου έδωσε και μια δεύτερη ευκαιρία και μια τρίτη ευκαιρία να έχω δεξί πόδι. Αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης. |
#30
|
|||
|
|||
Απάντηση: Honda Varadero 2009
Δεν νομίζω να είναι τελικό σχέδιο και μη κολλάτε σε μάρκες.Ολες οι μοτό όμορφες είναι.Καλώς σας βρήκα κιόλας.Βαγγελης.
|
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Honda Z50 Monkey 2009....(Μπόμπος).. | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 8 | 10-03-2009 21:42 |
Αναγνώριση Χρονολογίας Varadero | Vakalos | Άλλες εταιρίες | 3 | 03-01-2009 18:30 |
ΔΟΚΙΜΗ Honda Jazz 1.4: | arisxios | Αυτοκίνητο | 2 | 27-12-2008 21:50 |
Ανακλήσεις μοτοσικλετών Honda !!! | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Άλλες εταιρίες | 2 | 22-12-2008 14:12 |
Το νέο Honda Jazz ψηφίστηκε Αυτοκίνητο του 2009 | teo40 | Αυτοκίνητο | 1 | 14-12-2008 18:21 |