GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Αυτοκίνητο

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 25-11-2010, 17:54
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

LA Auto Show: από το 2012 η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων




“Φαίνεται απλό αλλά ταυτόχρονα έχει πάθος λόγω και του φωτισμού και της ατμόσφαιρας” λέει ο Carlos Tavares, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Nissan για την παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, του Ellure, της Nissan, ενός αυτοκινήτου για γυναίκες στα 30 και στα 40. Το 2011 το Murano "θα απευθυνθεί σε ενεργά και αισιόδοξα ζευγάρια στα 40" πρόσθεσε.
Ο CEO της Porsche, Mathias Muller, μίλησε για το ίδιο πάθος όταν αναφέρθηκε στο πώς η εταιρεία του θα λανσάρει την υβριδική Panamera το επόμενο έτος.
"Το Fiat 500 είναι κάτι περισσότερο από ένα αυτοκίνητο", τόνισε η Laura Soave, επικεφαλής εμπορικού για τη Fiat στη Βόρεια Αμερική. "Ήρθε για να ενεργοποιήσει τους ανθρώπους μέσα από το ιταλικό πνεύμα να ζήσουν τη ζωή".
"Η αληθινή αποκλειστικότητα δεν μπορεί να μετρηθεί" αναφέρει ο Danny Behar, διευθύνων σύμβουλος της Lotus. Για να εισάγει τη νέα της σειρά σπορ αυτοκινήτων, η εταιρεία προσέλαβε τους Sharon Stone, Daniel Baldwin και Paul Stanley των Kiss προκειμένου να τραβήξουν την κουρτίνα από τα νέα μοντέλα της. Πήρε χειροκρότημα ούτως ή άλλως.
Στο event συγκεντρώθηκαν περισσότεροι δημοσιογράφοι από κάθε άλλη έκθεση κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την δωρεάν σαμπάνια. Οι εταιρείες αυτές πραγματικά γνωρίζουν πώς να οδηγούν την επιθυμία των καταναλωτών όπως για παράδειγμα με ένα από τα εκθέματα της Porsche, μια 356 Speedster του 1954: το παλαιότερο γνωστό μοντέλο παραγωγής της Porsche από τις αμερικανικές ακτές.
Επίσης παρά την παγκόσμια ύφεση, οι πωλήσεις αυτοκινήτων βελτιώνονται. Ο όγκος πωλήσεων της Nissan εμφανίζει ρυθμό μέχρι 17% από έτος σε έτος και οι πωλήσεις της Audi μέχρι 16,4%. Η Porsche λέει ότι έχει την καλύτερη χρονιά στην 60ετή πορεία της στις ΗΠΑ.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Nissan Leaf θα αρχίσει να κυκλοφορεί την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τον Tavares. Η εταιρεία πραγματοποίησε το στόχο της για 20.000 προ-παραγγελίες. Η Fisker Automotive θα αρχίσει να παράγει το plug-in υβριδικό Fisker Karma κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο της το 2010.
Η Fiat θα βγει με ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2012. Η Volvo σκοπεύει να θέσει όλα τα ηλεκτρικά σε πολύ περιορισμένη παραγωγή μέχρι το 2011. Τα πρώτα 50 αυτοκίνητα θα πάνε στη Σουηδία. Μέχρι το τέλος του 2012, θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή ενός plug-in υβριδικού.
Το 2011, η Ford θα εισαγάγει το Focus με 40 μίλια ανά γαλόνι ενώ η Honda θα παρουσιάσει ένα plug-in και ένα πλήρως ηλεκτρικό το 2012. Η Honda, ωστόσο, εξακολουθεί να έχει μια ελπίδα για τα οχήματα υδρογόνου. “Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καύσιμου είναι το απόλυτο για το μέλλον της αυτοκίνησης”, δήλωσε ο πρόεδρος της Honda.

Πηγή: Green Business
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 25-11-2010, 22:00
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Nα δούμε, αν θα αφήσουν οι εταιρίες πετρελοειδών να ``προχωρήσουν`` τα ηλεκτρικά!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 25-11-2010, 22:06
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Nα δούμε, αν θα αφήσουν οι εταιρίες πετρελοειδών να ``προχωρήσουν`` τα ηλεκτρικά!!!

Τόσα χρόνια τα σαμποτάρουν θα τα αφήσουν τώρα ........μπααααααα δεν νομίζω .


Reply With Quote
  #4  
Παλιό 25-11-2010, 23:42
Syvaris Ο/Η Syvaris βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ρίον
Μoto: BMW R850R
Μηνύματα: 1,047
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

το κόστος όμως αγοράς και συντήρησης είναι ανταγωνιστικό????
μακάρι
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 26-11-2010, 17:43
angpass Ο/Η angpass βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Μoto: Είχα 1200gs - τώρα τίποτα - σε λίγο θα έχω ......
Μηνύματα: 558
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Syvaris Εμφάνιση μηνυμάτων
το κόστος όμως αγοράς και συντήρησης είναι ανταγωνιστικό????
μακάρι
Αν υποθέσουμε οτι ενα αυτοκίνητο πόλης κάνει 15.000kml/χρόνο με μια μέση κατανάλωση 5lt/100kml και τιμή λίτρου 1,5€ τότε έχουμε

0,075€/kml χ 15.000kml=1.125€ τον χρόνο για καύσιμα.

Τώρα αν αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κόστος αγοράς για παράδειγμα 30.000€ και το κρατήσουμε 10 χρόνια σημαίνει ότι θα έχουμε γλυτώσει 11.250€ από καύσιμα δηλαδή τα χρήματα που θα έχουν φύγει από την τσέπη μας θα είναι 30.000€ (η αγορά του αυτοκινήτου)

Αν πάρουμε όμως ενα συμβατικό με 15.000€ + 11.250€ βενζίνη που θα καταναλώσουμε σε 10 χρόνια θα έχουμε ένα σύνολο 26.250€

Επίσης πιστεύω ότι το κόστος συντήρησης του ηλεκτρικού θα είναι το ίδιο με το συμβατικό αν υπολογίσουμε το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών που θα χρειασθεί κάποια στιγμή μέσα στην 10ετία.

Συμπέρασμα
Δεν παίρνω ηλεκτρικό αν δεν εξισωθούν με τις τιμές των συμβατικών.

ps δεν έβαλα το κόστος ρεύματος, έβαλα πολύ χαμηλά την τιμή του ηλεκτρικού και πολύ επάνω την τιμή του συμβατικού.

Last edited by angpass; 26-11-2010 at 17:51.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 26-11-2010, 18:11
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από angpass Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν υποθέσουμε οτι ενα αυτοκίνητο πόλης κάνει 15.000kml/χρόνο με μια μέση κατανάλωση 5lt/100kml και τιμή λίτρου 1,5€ τότε έχουμε

0,075€/kml χ 15.000kml=1.125€ τον χρόνο για καύσιμα.

Τώρα αν αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κόστος αγοράς για παράδειγμα 30.000€ και το κρατήσουμε 10 χρόνια σημαίνει ότι θα έχουμε γλυτώσει 11.250€ από καύσιμα δηλαδή τα χρήματα που θα έχουν φύγει από την τσέπη μας θα είναι 30.000€ (η αγορά του αυτοκινήτου)

Αν πάρουμε όμως ενα συμβατικό με 15.000€ + 11.250€ βενζίνη που θα καταναλώσουμε σε 10 χρόνια θα έχουμε ένα σύνολο 26.250€

Επίσης πιστεύω ότι το κόστος συντήρησης του ηλεκτρικού θα είναι το ίδιο με το συμβατικό αν υπολογίσουμε το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών που θα χρειασθεί κάποια στιγμή μέσα στην 10ετία.

Συμπέρασμα
Δεν παίρνω ηλεκτρικό αν δεν εξισωθούν με τις τιμές των συμβατικών.

ps δεν έβαλα το κόστος ρεύματος, έβαλα πολύ χαμηλά την τιμή του ηλεκτρικού και πολύ επάνω την τιμή του συμβατικού.




Πρεπει να εχεις πρατηριο καυσιμων αλλιος δεν εξηγειται!!!!!!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 26-11-2010, 18:20
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από angpass Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν υποθέσουμε οτι ενα αυτοκίνητο πόλης κάνει 15.000kml/χρόνο με μια μέση κατανάλωση 5lt/100kml και τιμή λίτρου 1,5€ τότε έχουμε

0,075€/kml χ 15.000kml=1.125€ τον χρόνο για καύσιμα.

Τώρα αν αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κόστος αγοράς για παράδειγμα 30.000€ και το κρατήσουμε 10 χρόνια σημαίνει ότι θα έχουμε γλυτώσει 11.250€ από καύσιμα δηλαδή τα χρήματα που θα έχουν φύγει από την τσέπη μας θα είναι 30.000€ (η αγορά του αυτοκινήτου)

Αν πάρουμε όμως ενα συμβατικό με 15.000€ + 11.250€ βενζίνη που θα καταναλώσουμε σε 10 χρόνια θα έχουμε ένα σύνολο 26.250€

Επίσης πιστεύω ότι το κόστος συντήρησης του ηλεκτρικού θα είναι το ίδιο με το συμβατικό αν υπολογίσουμε το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών που θα χρειασθεί κάποια στιγμή μέσα στην 10ετία.

Συμπέρασμα
Δεν παίρνω ηλεκτρικό αν δεν εξισωθούν με τις τιμές των συμβατικών.

ps δεν έβαλα το κόστος ρεύματος, έβαλα πολύ χαμηλά την τιμή του ηλεκτρικού και πολύ επάνω την τιμή του συμβατικού.
προς το παρον δεν αξιζει...,συμφωνω!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 26-11-2010, 21:11
EOD-K9 Ο/Η EOD-K9 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ R1200GS
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,584
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Δ.Ν.Τ

Reply With Quote
  #9  
Παλιό 29-11-2010, 01:58
Gazi Ο/Η Gazi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 3,913
Προεπιλογή Απάντηση: Η "επίθεση" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από angpass Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν υποθέσουμε οτι ενα αυτοκίνητο πόλης κάνει 15.000kml/χρόνο με μια μέση κατανάλωση 5lt/100kml και τιμή λίτρου 1,5€ τότε έχουμε

0,075€/kml χ 15.000kml=1.125€ τον χρόνο για καύσιμα.

Τώρα αν αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κόστος αγοράς για παράδειγμα 30.000€ και το κρατήσουμε 10 χρόνια σημαίνει ότι θα έχουμε γλυτώσει 11.250€ από καύσιμα δηλαδή τα χρήματα που θα έχουν φύγει από την τσέπη μας θα είναι 30.000€ (η αγορά του αυτοκινήτου)

Αν πάρουμε όμως ενα συμβατικό με 15.000€ + 11.250€ βενζίνη που θα καταναλώσουμε σε 10 χρόνια θα έχουμε ένα σύνολο 26.250€

Επίσης πιστεύω ότι το κόστος συντήρησης του ηλεκτρικού θα είναι το ίδιο με το συμβατικό αν υπολογίσουμε το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών που θα χρειασθεί κάποια στιγμή μέσα στην 10ετία.

Συμπέρασμα
Δεν παίρνω ηλεκτρικό αν δεν εξισωθούν με τις τιμές των συμβατικών.

ps δεν έβαλα το κόστος ρεύματος, έβαλα πολύ χαμηλά την τιμή του ηλεκτρικού και πολύ επάνω την τιμή του συμβατικού.
Κοίτα...έχεις δίκιο...
Αλλά μην ξεχνάμε οτι η βενζίνη οδεύει συνέχεια προς τα επάνω
Οτι στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν πληρώνεις το σηματάκι κάθε χρόνο
Οτι το φορτίζεις στο σπίτι με μηδενική κατανάλωση ρεύματος για τα χιλιόμετρα της πόλης (αν έχεις και φωτοβολταικό στο σπίτι τότε κατανάλωση ίση με μηδέν)
Τότε ίσως να συμφέρει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο....
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σε "βασίλειο" των πολυεθνικών έχει μετατραπεί η Ελλάδα MARK Επικαιρότητα 7 29-10-2010 18:00
"Αγίου Βαλεντίνου" - Τί δώρο θα κάνετε στην "καλή" σας ??? ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Διάφορα 21 14-02-2010 23:55
Microsoft: αντιμέτωπη με ηλεκτρονικό "ζιζάνιο" 17 ετών των Windows MARK Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 2 06-02-2010 12:12
"Η πιο εύστοχη περιγραφή των Ελλήνων...." MARK Ελλάδα 2 02-12-2009 07:06
Ήρθε ο "Υπολογιστής των Ηλικιωμένων" ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 2 24-11-2009 09:13


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:34.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!