|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Η ιστορία της BMW μέρος Ε..
1960-1984 Παρ όλες τις μεγάλες πωλήσεις της BMW στην Αμερική, η εταιρία αντιμετώπιζε μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Μόνο πουλώντας το τμήμα κατασκευής κινητήρων αεροσκαφών και την οικονομική στήριξη του Herbert Quandt, η BMW κατάφερε να επιβιώσει. Η μεγάλη στροφή ήρθε κατ αρχήν με την επιτυχία των αυτοκινήτων που άρχισε να κατασκευάζει η εταιρία. 1966 Ένα απο τα επιτυχιμένα μοντέλα της BMW το 1500 Από την αρχή η BMW κατασκεύαζε μονοκύλινδρες μοτοσικλέτες και η τελευταία ήταν το 1967 η R 27. Οι περισσότερες αυτών ήταν για χρήση με καλάθι. Από καιρό όμως αυτό έπαψε να είναι προτεραιότητα για τους αγοραστές που στρέφονταν σε πιο γρήγορα μοντέλα. Οι R 50/2, R 60/2, και R69S σημάδεψαν το τέλος των BMW με καλάθι. Από την εποχή εκείνη η R69S παραμένει η πιο επιθυμητή μοτοσυκλέτα με τον χαρακτηρισμό "/2" ("κάθετος 2") επειδή είχε πολύ μεγαλύτερο κινητήρα και πολλά άλλα προτερήματα στον σχεδιασμό της. 1968 BMW R69S με καλάθι Το 1970 η BMW παρουσίασε μια εντελώς ανανεωμένη σειρά από μοτοσυκλέτες 500 cc, 600 cc και 750 cc, τις R 50/5, R 60/5 και R 75/5 κυρίως. Οι κινητήρες ήταν εξ ολοκλήρου επανασχεδιασμένοι από παλαιότερα κομμάτια, με μεγαλύτερη δύναμη και συμπεριελάμβαναν ηλεκτρική μίζα. Τα μοντέλα "/5" δεν είχαν μεγάλη διάρκεια, και γρήγορα αντικαταστάθηκαν στην γραμμή παραγωγής του 1974. 1972 BMW R75/5 Αυτή ήταν η χρονιά που το 500 κυβικών μοντέλο καταργήθηκε και παρουσιάστηκαν τα μεγαθήρια των 900 κυβικών, με παράλληλες βελτιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα και την γεωμετρία του σκελετού. Αυτά τα μοντέλα ήταν οι R 60/6, R 75/6 και η R 90/6. ΤΟ 1975 σ' ένα σούπερ μοντέλο εξαφανίστηκε και η μανιβέλα, στην BMW R 90 S. Η περίφημη R 90 S κέρδισε άμεσα τον τίτλο της καλύτερης supersport μοτοσυκλέτας παγκοσμίως. Σήμερα το συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει προς πώληση μόνο σε μεγάλους πλειστηριασμούς. 1974 BMW R 90S Το 1977 βγήκαν στην παραγωγή τα μοντέλα "/7". Η R 80/7 προστέθηκε στην γραμμή παραγωγής. Τα μοντέλα R 90 (898 cc)και R 90 S δεχθήκανε κινητήρες 1,000 κυβικών και ήταν οι πρώτες τόσο μεγάλου κυβισμού της εταιρίας. Το 1977 was επίσης παρουσιάστηκε και η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής στον κόσμο με full fairing, η BMW R 100 RS. Σχεδιασμένη με την βοήθεια τούνελ αεροδυναμικής ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 70 hp και τελική ταχύτητα 200 km/h. Το1978 η R 100 RT παρουσιάσθηκε σε σαλόνια για την παραγωγή του 1979 ως η πρώτη "full-dress" tourer, σχεδιασμένη για να ανταγωνιστεί την επερχόμενη Honda Goldwing. 1977 BMW R100 RT Classic 95 Η BMW πρόσθεσε το1982 την R 65 LS ένα πιο "sport" μοντέλο με ένα ενός τετάρτου fairing, διπλά μπροστινά δισκόφρενα, σκληρή ανάρτηση και διαφορετικά καρμπυρατέρ. 1982 BMW R 65 LS Στις αρχές του 1983, η BMW παρουσίασε μια 1000 κυβικών μοτοσυκλέτα με κινητήρα εν σειρά τετρακύλινδρο υδρόψυκτο για την ευρωπαϊκή αγορά, την K 100. Πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριξαν ότι αυτός ο κινητήρας θα αντικαθιστούσε τον boxer, η ζήτηση όμως για τον κλασσικό τύπο κινητήρα ήταν μεγάλη και συνεχίστηκε η παραγωγή μοτοσικλετών της BMW με αυτόν. 1983 BMW K100 RT Μέρος Ε..... ...............
|
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Η ιστορία της BMW μέρος Ε..
|
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Η ιστορία της BMW μέρος Δ.!! | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 2 | 30-11-2009 00:30 |
Η ιστορία της BMW !! Μέρος Γ.!!! | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 0 | 23-11-2009 22:56 |
Η ιστορία της BMW !! Μέρος β!!! | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 6 | 23-11-2009 08:23 |
Η ιστορία της μοτοσικλέτας μέρος Γ...... | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 2 | 09-08-2009 13:33 |
Η ιστορία της μοτοσικλέτας , μέρος Α..!!!!!!! | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 3 | 25-07-2009 16:39 |