|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|||
|
|||
Βοήθεια για laptop....
Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο.
Ζητώ τη βοήθεια των κομπιουτεράδων του φόρουμ Εχω ένα laptop acer aspire 5612. Τρέχουν windows 7 ultimate, firefox, κι έχει 2GB μνήμη. Το τελευταίο διάστημα σβήνει στα καλά καθούμενα, το ξανανοίγω και μπορεί να κλείσει πάλι άμεσα ή και όχι. Οταν το ανοίγω σε ασφαλή λειτουργία δεν παρουσιάζει το πρόβλημα.... Καμιά βοήθεια..... |
|
|||
|
|||
Απάντηση: Βοήθεια για laptop....
Κατ αρχήν έχει εγκατεστημένο antivirus;
|
|
|||
|
|||
Απόσπασμα:
|
|
|||
|
|||
Ναι, βέβαια. Το COMODO. Λες να έχει γίνει εκεί κάτι; Αλλά γιατί δεν το κάνει και στην ασφαλή λειτουργία; Είμαι άσχετος....
Εψαξα στη βοήθεια, αλλά δε μπόρεσα να βρω κάτι που θα με βοηθούσε. |
|
|||
|
|||
Απόσπασμα:
Στράτο, δεν του έχω μπαταρία. Ηταν ετοιμοθάνατη και μου το έκανε. Γι'αυτό την έβγαλα θεωρώντας ότι αυτή δημιουργεί το πρόβλημα. Τώρα το δουλεύω μόνο στο ρεύμα.... Αυτό είναι το πρόβλημα; |
|
|||
|
|||
Οπως λέει και ο Στράτος σε safe mode δεν φορτώνει όλο το σύστημα, που τμήμα του οποίου πιθανόν να είναι μολυσμένο από ιούς. Αν σε safe mode βλέπεις το antivirus καλό είναι να κάνεις ένα scan και μετά ένα clean και βλέπουμε.
|
|
|||
|
|||
Οχι.
|
|
|||
|
|||
Μου λέει ότι δε μπορεί να σκανάρει. Να κοιτάξω μήπως το κάνω online ;
|
|
|||
|
|||
Γι αυτό δεν έχω εμπιστοσύνη σε free antivirus.Προσπάθησε να κάνεις scan on line.
|
|
|||
|
|||
παιζει και υπερθερμανση μου εχει συμβει με acer ....Κανε μια δοκιμη οταν το λειτουργησεις σιγουρεψου οτι απο κατω (και αριστερα νομιζω εκει που ειναι ο ανεμιστηρας) εχει ελευθερο χωρο για εξαερισμο.
|
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
πωληση laptop | gs 650 | Πωλήσεις γενικώς | 8 | 01-05-2011 18:43 |
''Έξυπνη'' Τσάντα μεταφοράς για laptop | skippybi | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 7 | 12-03-2010 23:28 |