|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|||
|
|||
Από σήμερα τέλος η δούλεια στην Motion N style
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του forum
Χρόνια Πολλά με Υγεία και Ευτυχία Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι απο σήμερα έπαψα να είμαι ο μηχανικός του Motion n style. Δυστηχώς κάποιες συνθήκες με ανάγκαζουν να σταματήσω την συνεργασία μου με την εταιρία και συνεπώς δεν θα με ξαναβρείται εκεί. Σας ευχαριστώ θερμά όλους για την εμπιστοσύνη που όλο αυτό τον καιρό δείξατε στο πρόσωπο μου και ελπίζω να φάνηκα αντάξιος σε αυτήν. Θα σας ενημερώσω για την επόμενη δουλειά μου και μέχρι τότε αν χρεαστείται κάτι είμαι στην διάθεση σας. Σας Ευχαριστώ πολύ και πάλι και Χρόνια Πολλά |
|
|||
|
|||
Απάντηση: Από σήμερα τέλος η δούλεια στην Motion N style
Θανάση καλή συνέχεια σου εύχομε και καλή ευκολία στα επόμενα βήματα σου!!!
Χρόνια καλά και πολλά Χάρης από Άργος! Last edited by siraxanz; 28-12-2012 at 23:08. |
|
|||
|
|||
Οτι το καλυτερο Θαναση...
|
|
|||
|
|||
Καλή συνέχεια Θανάση..
|
|
|||
|
|||
Θανάση, έκανες τη σωστή κίνηση
Καλή τύχη, τελώ εν αναμονή των κινήσεών σου Last edited by vpentza; 28-12-2012 at 23:42. |
|
|||
|
|||
Οι άξιοι δεν χάνονται Θανάση,
Καλή δύναμη και τύχη σε ότι κάνεις από δω και πέρα. |
|
|||
|
|||
Χρονια πολλα και καλα
Καλη συνεχεια και καλο κουραγιο Η τυχη με το μερος σου |
|
|||
|
|||
Κάθε εμπόδιο για καλό!!
Εσύ να είσαι καλά! |
|
|||
|
|||
Θανασάκο τι να πώ;Κάθε εμπόδιο για καλό.Όλοι γνωρίζουν πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις και πόσο καλά το κάνεις.Για μένα ήσουν πάντα και θα είσαι ο μοναδικός μηχανικός(χωρίς θέλω να μειώσω άλλους συναδέλφους σου) που με κλειστά μάτια σου εμπιστευόμουν και θα σου εμπιστεύομαι την μπουμπου μου όπου και αν βρίσκεσαι.Ευχομαι το καλύτερο απο εδώ και πέρα και περιμένουμε τον επόμενο σταθμό της δουλειάς σου για να σου εμπιστετούμε και πάλι τις μπουμπούδες μας .
|
|
|||
|
|||
Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!