GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιό 18-10-2011, 11:31
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member

Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Προεπιλογή Αναρτήσεις

Καλημέρα αδέρφια, τα φώτα σας παρακαλώ.

Στο θέμα αναρτήσεις είμαι απο άσχετος μέχρι βλαξ θα τολμούσα να πώ, οπότε κάθε απάντηση στο thread θα πρέπει να γίνει σαν να μιλάτε σε 3 χρονών παιδί!!!

Το πρόβλημα:
Αναρτήσεις γιοκ!!!!
Η μηχανή με τέρμα σφιγμένη ανάρτηση κάθεται...δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά, απλώς το καταλαβαίνει κάποιος νομίζω!!!

Λύσεις:
Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει αλλά ρώτησα 1-2 τιμές και ακουσα απο 1200 και πάνω...φυσικά δεν παίζουν αυτά τα λεφτά!!!!!

μετά απο λίγο δάβασμα (επαναλαμβάνω είμαι άσχετος με το θέμα) και με την βοήθεια κάποιων μελών του forum έμαθα ότι το πίσω αμορτισερ επισκευάζεται απο εξειδηκευμένα καταστήματα, έτσι μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω και άλλο....

βρήκα λοιπόν μια εταιρία (Hyper Pro) που έχει δελεαστικές τιμες και καλό συνδιασμό...για να γίνω ποιο συγκεκριμένος μιλάω για το Hyper pro Combi

Η λογική μου λέει πώς αν πάω την πίσω ανάρτηση για επισκευή, πάρω και αυτό το πακετάκι (άρα βάλω καινούριο ελατήριο πίσω + λάδια και ελατήρια μπροστά ) θα είμαι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι αρχικά και φυσικά το κόστος θα πέσει κατακόρυφα, ενδεικτικά

240 combi
80 service
50 εργασία (τόσο μου είπαν)