|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|||
|
|||
ΑΓΟΡΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ BMW R51 - ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!
Επειδή δυστυχώς είμαι άσχετος στο επι μέρους θέμα , θα ήθελα τα φώτα σας και τις συμβουλές σας....
Θέλω να αγοράσω μια κλασσικλή BMW R51 , ΣΤΟ ΠΟΣΌ ΠΕΡΊΠΟΥ ΤΩΝ 5500 - 6000 ΕΥΡΏ . Καταρχήν αυτό το πσό είναι εφικτό? Σημειωταίων οτι αναφέρομαι για μια μηχανή σε αψογη κατάσταση χωρίς να χρειαστεί να ρίξω και άλλα χρήματα για μάζεμα , αλλιώς ξέρω οτι μπορώ να βρω και με 2500 χιλιάρικα αλλά σε προβληματική κατάσταση . Πολλοί που έχουν ασχοληθεί με αυτην την κατηγορία μηχανών με έχουν συμβουλέψει να πάρω απο μαγαζί που ανακατασκευάζει και όχι απο ιδιώτη αφού έτσι θα έχω μία πιο αξιόπιστη εγγύηση... Τι θα με συμβουλεύατε λοιπόν και απο που θα μπορούσα να πάω να ρωτήσω για μια ενδεχόμενη αγορά αφου δεν έχω και ιδέα που βρίσκονται τέτοια μαγαζιά για να τα επισκεφτώ... Ευχαριστώ |
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ BMW R51 - ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!
Για μια μοτοσυκλέτα στην κατάσταση που την θέλεις,
υπολόγισε άλλα τόσα χρήματα τουλάχιστον .... Για περισσότερες πληροφορίες, θα τις έχεις από τον συμφορουμίτη μας, Γιώργο (Gemara) .... .
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!
Οσο ποιο παλια τοσο ποιο ωραια. |
|
|||
|
|||
Γεια σου φίλε μου,
Όπως διάβασες παραπάνω να υπολογίσεις στα διπλάσια λεφτά τουλάχιστον για μία R51 σε original κατάσταση. Στα 5.000ε μόνο κανα καλό "χρέπι" θα βρεις, το οποίο θα θέλει πολύ δουλειά, ψάξιμο και άπειρο χρόνο για να "γυαλίζει". Στην Αθήνα μπορείς να πας και να αρχίσεις να ψάχνεις, στον Στέλιο Ραφτόπουλο στη Δάφνη (Μπακνανά), στον Αποστολόπουλο (Θερμοπυλών 30 στο κέντρο), στον Καφεντζάκη (Ανακρέοντος 7, Καισαριανή - Ζωγράφου). Για να βρεις κάτι καλό όμως, μην βιαστείς, άρχισε να διαβάζεις και να ψάχνεις και να ρωτάς τους μαστόρους που τα φτιάχνουν και τα πουλάνε. (Αυτήν με τις 2500 που τη βρήκες; Ποιος την δίνει; ) Καλή τύχη! |
|
|||
|
|||
Απόσπασμα: