GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Αγγελίες > Πωλήσεις μοτοσυκλετών

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 03-08-2011, 15:58
giorgos.1979 Ο/Η giorgos.1979 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Τριαδι, Θεσσαλονικη
Μoto: CBR 600F
Μηνύματα: 69
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Ολες οι περιπτωσεις θα εξεταστουν. Ισως καποιο ΧΤ ή Bandit ή Fazer αξιας 3000 με 3500 χιλιαδων, αρκει να ειναι σε καλη κατασταση
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 03-08-2011, 18:10
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Το δικύλινδρο είναι Νικόλα, έχει φωτό.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την ανταλλαγή ρωτάει ο Νίκος...
Χμμ, παιδιά, προς στιγμήν σκέφτηκα να προτείνω ανταλλαγή με το Dakarάκι, αλλά σταμάτησα όταν είδα την τιμή. Κι απ' την άλλη, φαντάζομαι ότι κι ο Γιώργος δεν ενδιαφέρεται, γιατί δε θα αλλάξει σ' αυτή τη περίπτωση κατηγορία μηχανής.



Το ίδιο θα παίξει βέβαια Γιώργο, αν καταλήξεις σε ένα Bandit ή Fazer. Τα ίδια τέλη (ίσως και περισσότερα λόγω παλαιότητας), ίδια ασφάλιστρα, και περισσότερη κατανάλωση, μιας και μιλάμε για καρμπιρατέρ. Δε βλέπω κάποιο ώφελος.

Η καλύτερη λύση - κατά την ταπεινή μου άποψη - αν θες οικονομία, είναι ή να πας σε μοτο 125 - 250 κεκ (μάξιμουμ), ή να κρατήσεις το εργαλείο σου, που δε συγκρίνεται σε τίποτα με αυτά που προαναφέρεις.

Αλλά, πέραν αυτών, εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου. Εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή.
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 04-08-2011, 06:04
giorgos.1979 Ο/Η giorgos.1979 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Τριαδι, Θεσσαλονικη
Μoto: CBR 600F
Μηνύματα: 69
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Χμμ, παιδιά, προς στιγμήν σκέφτηκα να προτείνω ανταλλαγή με το Dakarάκι, αλλά σταμάτησα όταν είδα την τιμή. Κι απ' την άλλη, φαντάζομαι ότι κι ο Γιώργος δεν ενδιαφέρεται, γιατί δε θα αλλάξει σ' αυτή τη περίπτωση κατηγορία μηχανής.



Το ίδιο θα παίξει βέβαια Γιώργο, αν καταλήξεις σε ένα Bandit ή Fazer. Τα ίδια τέλη (ίσως και περισσότερα λόγω παλαιότητας), ίδια ασφάλιστρα, και περισσότερη κατανάλωση, μιας και μιλάμε για καρμπιρατέρ. Δε βλέπω κάποιο ώφελος.

Η καλύτερη λύση - κατά την ταπεινή μου άποψη - αν θες οικονομία, είναι ή να πας σε μοτο 125 - 250 κεκ (μάξιμουμ), ή να κρατήσεις το εργαλείο σου, που δε συγκρίνεται σε τίποτα με αυτά που προαναφέρεις.

Αλλά, πέραν αυτών, εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου. Εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή.


Ιδια τελη δεν νομιζω να εχουν αφου ειναι κατω απο 750cc εκτος αν εχουν αλλαξει τα τελη και δεν το εχω παρει ειδηση.
Η καταναλωση δε με απασχολει παρα πολυ, μιας και δεν κανω πολλα χλμ τελευταια. Αυτος ειναι και ο λογος που την πουλαω αφου το μηχανακι πηγαινει σπιτι δουλεια και δουλεια σπιτι και το χειμωνα θα ελατωθει και αυτη η χρηση.
Απλα θελω ενα αξιοπιστο και ευχρηστο μηχανακι να κανω τη δουλεια μου, και αραια και που καμια τσαρκα αλλα τα 125-250cc δεν θα με καλυψουν για πολλους λογους.
Μαλλον το ΧΤ μου ταιριαζει καλυτερα στην παρουσα φαση αλλα οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ ειμαι ανοιχτος σε προτασεις
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 04-08-2011, 08:18
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Να πω κι εγώ το κοντό μου!
Το Bandit το είχα για περίπου 4 μήνες, πολύ καλό, ροπάτο από χαμηλά, καμία σχέση με Fazer. Κατανάλωση στην πόλη 6-6,5 με λογική οδήγηση χωρίς πολλές εξάρσεις, βαρύ μεν αλλά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Λόγω βάρους, έχεις και πίσω φρένο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για πλασάρισμα, παρά το ABS. Τέλη στα 55 ευρώ πλέον, ασφάλιστρα όσο και το 800.

Ληστή θα βρεις πολλούς και σε καλή τιμή, το θέμα είναι η ανταλλαγή.
Τον δικό μου, μοντέλο 08 με ABS και 28.000 χλμ κατόρθωσα να τον δώσω στα 3 χιλιάρικα.

Ιδια τέλη και ασφάλιστρα θα έχεις με το ΧΤ, αλλά δεν έχω γνώμη.

Σκέψου καλά Γιώργο τι θες διότι ανέφερες 3 σχεδόν τελείως διαφορετικά μηχανάκια.
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 04-08-2011, 10:04
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Λέγοντας κι εγώ μια τελευταία κουβέντα, και να ζητήσω συγνώμμη απ' τον φίλο Γιώργο που μακρύναμε έτσι την αγγελία του, επειδή είναι πλέον οικογενειάρχης και πατέρας, κι επειδή κι αυτός πρέπει να χαρεί την οικογένειά του, αλλά και η οικογένειά του θέλει να τον έχει πλάι της και ακέραιο ... ABS! Γιώργο, κάνε όσους συμβιβασμούς θες σε κυβικά, υποδύναμη, και δε ξέρω 'γω τι άλλο, αλλά στο θέμα ασφάλειας, κανέναν. Η μοτό σου είναι εξοπλισμένη με τα τελευταία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Μη γυρίσεις σε τίποτα υποδεέστερο. Εύχομαι να είναι οι δρόμοι σου απροβλημάτιστοι, αλλά μια φορά θα σου χρειαστεί στη ζούγκλα που οδηγούμε, και θα είναι σωτήριο. Για μένα, επειδή παραμένεις δικυκλιστής (εν αντιθέσει με κάποιους που μόλις έρθει το μωράκι, τέλος η μοτο), πρέπει να είσαι ακόμη πιο οργανωμένος και σίγουρος όταν εσύ και η συμβία σου ανεβαίνετε στη μοτοσυκλέτα σας. Το ξαναλέω, στο θέμα ασφάλεις, κανένας συμβιβασμός! Και μια τελευταία γνώμη, κράτα τη μοτό σου. Τα Bandit και Fazer, έχουν άλλο γκάζι, και σε τραβάνε για εξάρσεις (που λέει κι ο Γιάννης).


Καλή απόφαση!

Last edited by Fuji; 04-08-2011 at 10:07.
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 04-08-2011, 12:54
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα Bandit και Fazer, έχουν άλλο γκάζι, και σε τραβάνε για εξάρσεις (που λέει κι ο Γιάννης).


Τώρα αυτό τι το λες;! Αφού το γλυκοκοιτάζεις το 800!
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 04-08-2011, 14:41
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Στο κοίταγμα έχω μείνει ...
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 04-08-2011, 15:24
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: F 650 GS 8/'08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο κοίταγμα έχω μείνει ...

Να φτιάξουμε σύλλογο!

Θα ξεχειλώσω πρώτα λίγο αυτό που έχω....κι όταν το καταστρέψω
θα πάω για μεγαλύτερο

Το ρημάξαμε στο spam, sorry giorgios!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:55.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!