GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 06-09-2012, 19:37
hydrostone Ο/Η hydrostone βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ Σουλιου 3 Πλ. Βουδ.
Μoto: GS 1200 ADVENTURE 2008 Full Extra
Μηνύματα: 92
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

οκ εγινε ευχαριστω για την υπομονη σας ανεχω κατι νεοτερο σας λεω
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 06-09-2012, 19:47
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GregoryA Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακτινες Γιακ!πσφφ!!!
Οι ακτίνες έχουν κάποιες ιδιότητες και γι΄ αυτό χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ζαντών . Στράβωμα ή και σπάσιμο μπορεί να συμβεί και σε <<χυτή>> ζάντα, δεν είναι εκεί το ζήτημα.


Εάν δεν γνωρίζεις το γιατί όλες οι μοτό <<δρόμου>> έχουν χυτές και όλες οι <<έκτος δρόμου>> έχουν ακτίνες, ρώτα να μάθεις.



Η BMW προσφέρει και τα δυο είδη στο GS και αφήνει την επιλογή στον χρήστη … εάν αυτός θέλει να κινηθεί ΚΥΡΙΩΣ εντος ->χυτές εάν εκτός -> ακτίνες …η GS δεν έχει πρόβλημα, έχει κορυφαίες προδιαγραφές οδικής συμπεριφοράς και κάνει τα πάντα !!!

Reply With Quote
  #23  
Παλιό 06-09-2012, 21:23
stavrouliasp Ο/Η stavrouliasp βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Καβάλα
Μηνύματα: 451
Προεπιλογή

Η μηχανή δεν έχει εγγύηση;;
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 06-09-2012, 21:34
hydrostone Ο/Η hydrostone βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ Σουλιου 3 Πλ. Βουδ.
Μoto: GS 1200 ADVENTURE 2008 Full Extra
Μηνύματα: 92
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

οχι δεν εχει ειναι 2008 μοντελλο!!
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 06-09-2012, 22:56
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hydrostone Εμφάνιση μηνυμάτων
οκ εγινε ευχαριστω για την υπομονη σας ανεχω κατι νεοτερο σας λεω
Οταν ξαναπας στον αντιπροσωπο παρε τον απο το χερι και πατε να γυρισετε τον τροχο ενος ολοκαινουργιου αντβε της βιτρινας..αν εχει κανενα βεβαια.
Εκει θα σας λυθουν ολες οι αποριες και θα παρει ο καθενας το δρομο του.

Το εχω γραφει πολλες φορες..ειναι στραβες απο τη μανα τους απο αχρησιμοποιητες του κουτιου η οπως αλλιως το λεει ο καθενας..
Και οπως λεει κι ο Θοδωρης παραπανω αυτη η μηχαναρα αδιαφορει για τετοιες λέπτομερειες.
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 06-09-2012, 23:13
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

ΜΨΜ


(Μην Ψηρίζεις τη Μαϊμού)......
Αφού προφανώς δεν κουνάει στο δρόμο (ο φίλος σου σου είπε ότι τη βλέπει στραβή, εσύ δεν ένιωσες κάτι....) μην ασχολείσαι. Όλες είναι στραβές εκ κατασκευής. Ο λόγος είναι απλούστατος και δεν έχει να κάνει με τις ακτίνες...., αλλά με τα στεφάνια! Τα στεφάνια λοιπόν προέρχονται από μια ράβδο, η οποία αφού έχει λάβει το σχήμα του προφίλ της, λυγίζει κατά 360 μοίρες, ωστε να ενωθούν τα άκρα της και εκεί συγκολείται. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ίσια ζάντα με αυτόν τον τρόπο
Φαίνεται και η ραφή, αν ψάξεις προσεκτικά, θα δεις αυτό που σου λέω.
Η ακτινολόγηση έχει νόημα μόνο αν η ακτίνες δεν έχουν την ίδια τάση κι αυτό το καταλαβαίνεις με την ακουστική μέθοδο του "κουρδίσματος", όπως στα έγχορδα. Περιγράφει τη διαδικασία και το manual.
Όπως σου λέει κι ο Πασχάλης πιο πάνω κι ο TEOSS, δες ένα καινούριο μηχανάκι με απάτητες ζάντες. Όλες χάνουν.
Αν πάλι σου δημιουργήθηκε "ψυχολογικό" και δεν εμπιστεύεσαι τη μηχανή σου πλέον, δώσε τα "τιμημένα" τα 200€, να σου φύγει η κάψα
Αλλιώς πάρε τη μηχανή σου και λιώστην στα βουνά, να φτιάξει το κέφι!!!


ΥΓ: μη μου πεις για μπερζίνα κλπ.... μόλις σου γλυτώσαμε 200€
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 06-09-2012, 23:45
LakisGS Ο/Η LakisGS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: Λάρισα
Μoto: BMW R 1200 GS adventure '10
Μηνύματα: 4,323
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
ΜΨΜ


(Μην Ψηρίζεις τη Μαϊμού)......
Αφού προφανώς δεν κουνάει στο δρόμο (ο φίλος σου σου είπε ότι τη βλέπει στραβή, εσύ δεν ένιωσες κάτι....) μην ασχολείσαι. Όλες είναι στραβές εκ κατασκευής. Ο λόγος είναι απλούστατος και δεν έχει να κάνει με τις ακτίνες...., αλλά με τα στεφάνια! Τα στεφάνια λοιπόν προέρχονται από μια ράβδο, η οποία αφού έχει λάβει το σχήμα του προφίλ της, λυγίζει κατά 360 μοίρες, ωστε να ενωθούν τα άκρα της και εκεί συγκολείται. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ίσια ζάντα με αυτόν τον τρόπο
Φαίνεται και η ραφή, αν ψάξεις προσεκτικά, θα δεις αυτό που σου λέω.
Η ακτινολόγηση έχει νόημα μόνο αν η ακτίνες δεν έχουν την ίδια τάση κι αυτό το καταλαβαίνεις με την ακουστική μέθοδο του "κουρδίσματος", όπως στα έγχορδα. Περιγράφει τη διαδικασία και το manual.
Όπως σου λέει κι ο Πασχάλης πιο πάνω κι ο TEOSS, δες ένα καινούριο μηχανάκι με απάτητες ζάντες. Όλες χάνουν.
Αν πάλι σου δημιουργήθηκε "ψυχολογικό" και δεν εμπιστεύεσαι τη μηχανή σου πλέον, δώσε τα "τιμημένα" τα 200€, να σου φύγει η κάψα
Αλλιώς πάρε τη μηχανή σου και λιώστην στα βουνά, να φτιάξει το κέφι!!!


ΥΓ: μη μου πεις για μπερζίνα κλπ.... μόλις σου γλυτώσαμε 200€


+1200 και βάλεεεεε...!!!
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 07-09-2012, 10:04
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

Ναι ρε παιδιά μια.λαμαρίνα είναι το στεφάνι εάν θα είχατε δει πως δουλεύει αυτό το πράμα(το μηχάνημα εννοώ)έχω τοποθέτηση ένα μέσα σε μια βιομηχανία στον Ασπρόπυργο,απίστευτο μηχάνημα......
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 07-09-2012, 18:10
GregoryA Ο/Η GregoryA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Mytilene,Lesvos
Μoto: Honda ST1300 Pan European
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Απάντηση: στραβωσε η πισω ζαντα τι κανουμε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι ακτίνες έχουν κάποιες ιδιότητες και γι΄ αυτό χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ζαντών . Στράβωμα ή και σπάσιμο μπορεί να συμβεί και σε <<χυτή>> ζάντα, δεν είναι εκεί το ζήτημα.


Εάν δεν γνωρίζεις το γιατί όλες οι μοτό <<δρόμου>> έχουν χυτές και όλες οι <<έκτος δρόμου>> έχουν ακτίνες, ρώτα να μάθεις.



Η BMW προσφέρει και τα δυο είδη στο GS και αφήνει την επιλογή στον χρήστη … εάν αυτός θέλει να κινηθεί ΚΥΡΙΩΣ εντος ->χυτές εάν εκτός -> ακτίνες …η GS δεν έχει πρόβλημα, έχει κορυφαίες προδιαγραφές οδικής συμπεριφοράς και κάνει τα πάντα !!!
Υποθετω εννοείς οτι αυτός που πάει ΚΥΡΙΩΣ χωμα παίρνει με ακτίνες για ελαστικότητα και κλπ ενω ΚΥΡΙΩΣ για ασφαλτο ζαντες!!!!
Η αποψη μου που υποθέτω προσεγγίζει ικανοποιητικά την πραγματικότητα ειναι οτι το 90% των κατόχων τζι ες πάνε ασφαλτο και περνάνε και τυχαία από κανα χωματόδρομο αλλά ενας απροσδιοριστος αριθμητικά αριθμός αυτών για διάφορους λόγους ισως αισθητικής, ισως δεν ξερω γιατί, διαθέτει ακτίνες !
Καλα κάνουν οι ανθρωποι αλλά εγω απλά τις αντιπαθώ. Καθαρισμα, ακτινολόγηση, αισθητική, κόστος ειναι λόγοι που αποφεύγω τετοια ακτινομπλεξίματα !!!
Ολες οι προτερες μηχανές μου διεθεταν ακτίνες και θελω να το ξεχάσω!!!!
Εξάλλου η εταιρεία BMW διαθέτει αισθητικά,εκπληκτικής σχεδίασης ζάντες!!!!

Last edited by GregoryA; 07-09-2012 at 18:12.
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 07-09-2012, 20:48
billy boy Ο/Η billy boy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Πάτρα
Μηνύματα: 72
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hydrostone Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν μετά από λεπτομερή έλεγχο του ιατρού ακτινολόγου αποφάνθηκε ότι και οι 2 ζάντες μου θέλουν ακτινολόγιση και το χειρουργίο θα κοστίσει μου είπε 330 ευρώ κανονικά αλλά επειδή είμαι καλό παΐδι και πάω για σέρβις στην αντιπροσωπία - Ανδριόπουλος Πάτρα θα μου κάνει καλύτερη τιμή 200 ευρώ και 1,5 μέρες μέσα η μηχανη!!Να τα δώσω η να μην τα δώσω Να μου τον πιάσει η να μην μου τον πιάσει τον πόλο? ?? Έψαξα για και αλλού να πάρω μια δεύτερη γνώμη και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάνεις άλλος στην πάτρα που να κάνει ακτινολόγιση!!! Ορίστε μια δουλεία του μέλλοντος που κοντεύει να εκλείψει....
Δεν λες και σε εμάς που είμαστε συντοπίτες σε ποιον λαστιχα πηγες.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!