GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 02-01-2013, 22:20
senty Ο/Η senty βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: mosxato
Μoto: r1200gs
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Ο Μπρον εξηγεί την υστέρηση της Mercedes!

H αυτογνωσία απαραίτητη για τη βελτίωση...

Ο Μπρον εξηγεί την υστέρηση της Mercedes!

Web only
02/01/2013 11:44

O Βρετανός μηχανικός ένεκα των ημερών αναλύει το τι συνέβη πέρυσι στην ομάδα F1 του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο.
Όπως πιθανόν θυμάστε η Mercedes πέρυσι ξεκίνησε καλά τη χρονιά με το Νίκο Ρόσμπεργκ να κερδίζει στον 3ο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Πριν λίγες βδομάδες ο από 20ετίας διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Νόρμπερτ Χάουγκ πλήρωσε το μάρμαρο καθώς απομακρύνθηκε από την θέση του έστω και με την πολυτέλεια της παραίτησης.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρος Μπρον εξηγώντας το τι συνέβη, αποκάλυψε: «Αποφασίσαμε να αλλάξουμε την σύνθεση του ανθρώπινου δυναμικού στο τμήμα αεροδυναμικής. Η απομάκρυνση του Λόιξ Μπιζουά μας κόστισε αρκετά. Επιπλέον η έλευση του Μάικ Έλιοτ δεν ήταν ταυτόχρονη γιατί υπήρχε περιορισμός από την προηγούμενη ομάδα του τη Lotus. Δεν καλύψαμε όπως θα έπρεπε το μεσοδιάστημα. Παράλληλα δουλεύαμε σε δυο πρότζεκτ το διπλό DRS και οι εξατμίσεις τύπου Coanda τα οποία δεν πήγαν καλά. Τέλος έπαιξε ρόλο η αλλαγή κλίμακας από το 50% στο 60% στα μοντέλα της αεροσήραγγας.
Το μεγαλύτερο μοντέλο απαιτούσε περισσότερα τεχνικά δεδομένα από τα ελαστικά της Pirelli. Πλέον μόνο δυο ομάδες έχουν μείνει σε μοντέλα 50%. Η Pirelli κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια να μας παρέχει στοιχεία για ελαστικά κλίμακας 60%.
Ένας λόγος που μας οδήγησε στην αναβάθμιση της αεροσήραγγας ήταν ότι προσθέτοντας συνεχώς εξοπλισμό στην παλιά σήραγγα για μετρήσεις και καταγραφή δεδομένων τελικά ξεμείναμε από χώρο. Οι κανονισμοί μας περιορίζουν στο 60% οπότε πλέον δεν υπάρχει κάτι άλλο να φτιάξουμε σ’ αυτό το κομμάτι».

Με πιλότους τους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ η Mercedes F1 ετοιμάζεται για τη φετινή χρονιά που αγωνιστικά ξεκινά στις 17 Μαρτίου στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.
www.protothema.gr/car-and-speed/formula-1
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 03-01-2013, 18:45
left76 Ο/Η left76 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: athina
Μoto: bmw 1200 gs
Μηνύματα: 49
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Μπρον εξηγεί την υστέρηση της Mercedes!

Εξηγεί τα ανεξήγητα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!