|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
Απόσπασμα:
Ε αφού θα ανοιχτεί η μηχανή στα δύο δεν ειναι ευκαιρία να αλλαχτουν και τα λάστιχα στο διαφορικό ; , ο άξονας του δίσκου πλατώ που φαγώνεται στην μπροστά στην μύτη ; (Τα δύσκολα τα λέμε σιγά σιγά .... ) Πάντως η εγχείρηση πρέπει να γίνει κάποια στιγμή. Sent from my iPad using Tapatalk HD Last edited by peterv; 25-04-2013 at 04:33. |
#12
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Απόσπασμα:
Το δοχειο ειναι ο δεικτης σταθμης. Το χρωμα σωστα ειναι πρασινο. Το εχω ζησει μετα πο αλλαγη υγρων που εκανε ενα μεγαλο τζιμανι.. Ειχα το πατιναρισμα, ελαφρυ ειναι αληθεια, ενα μηνα. Κλασσικα μετα τις 5500 χιλ στροφες και με 6η μιας και εκει κλεινει η γνωστη τρυπα ισχυος και καλειται ο συμπλεκτης να διαχειριστει το μεγιστο φορτιο. Οταν το αντιληφθηκα το εψαχνα και με 3η η 4η αλλα ηταν αδυντο να το εντοπισω!! Τελος παντων βγαλε ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ τα περισσια υγρα και βγες δοκιμη. Ελπιζω να το γλυτωσεις οπως κι εγω. (Αλλαξα δισκο μετα απο 30000χλμ απο το περιστατικο γιατι ειχα σκασει απο την περιεργεια να τον δω.... ειχε μαυρισει λιγο ενω ειχε πολυ 'ψωμι' ακομα) Η ντιζα ειναι ο αξονας του δισκου πλατω που λεει ο Πετρος απο πανω!! Χρειαζονται συνηθως πανω απο 70000 χλμ για να χαλασει Δεν φαινεται με το ματι πρεπει να ξεβιδωσεις το κατω μερος απο την τρομπα του συμπλεεκτη. Last edited by paschalis; 25-04-2013 at 07:25. |
#13
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Nα πω κι εγω δυο πραγματάκια για τις αντλίες, από προσωπική εμπειρία.
Η στάθμη των υγρών δεν παίζει ρόλο, αρκεί να είναι επάνω απ'το ΜΙΝ. Εγώ προσωπικά τα έχω μέχρι επάνω, ξεπερνάω και το MAX. Το χρώμα που λες, είναι οκ. Αν αντί για λάδι σου είχαν βάλει υγρά φρένων θα είχαν φουσκώσει τα U-rings και τα συμπτώματα θα ήταν πολύ έντονα και διαφορετικά. Για να βγάλεις και να δείς τη μεταλλική βέργα όπως σου είπε και ο Πασχάλης, πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ, μετά τη βοηθητική αντλία και να την τραβήξεις έξω, Βγάζοντας μόνο την αντλία δεν βλέπεις και πολλά πράγματα, μιας και η άκρη της βέργας φωλιάζει στο ρουλεμάν που βρίσκεται στο έμβολο της αντλίας. |
#14
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Πήγα λοιπόν να έλέχξω την στάθμη σήμερα .. και για μια ακόμα φορά πελάγωσα ... ενώ έχει δείκτη ΜΙΝ , το δοχείο δεν έχει πουθενά τίποτα για MAX ...
Έψαξα γύρω γύρω , έψαξα και στα εσωτερικά τίποτα ... Το δοχείο μετά το καπάκι έχει 2 πραγματάκια ... ένα μαύρο ελαστικό καπάκι , και ένα διάφανο πλαστικό ... όταν βάζω το μάυρο καπακι τα υγρά φτάνουν μέχρι το χείλος του δοχείου χωρίς να ξεχειλίζουν όμως ... φαίνετε όμως οτι έρχετε υγρό μέχρι το χείλος (βρεγμένο χείλος, σταγόνες απο κάτω , δεν ξέρω πως να το περιγράψω ...) Μήπως να βγάλω υγρό και να το αφήσω λίγο πάνω απο το MIN να δω αποτελέσματα ? Γιατί ΜΑΧ δεν βρήκα ... (Ίσως να μην παίζει ρόλο όντως στο 08 μοντέλο ?) |
#15
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Απόσπασμα:
Ακουσε το ΤΕΟΣΣ, σου δινει την καλλυτερη και φτηνοτερη λυση.......κι αξιοπιστη ισως και περισσοτερο αν τα εβαζες ολα μαμα. Δεν ειμαι ανθρωπος της πατεντας αλλα καποια πραγματα ειναι χαζο να τα πληρωνουμε τριδιπλα. Το οτι εχει συστημα αυτοκινητου για συμπλεκτη (ξεχωριστο απο τον υπολοιπο κινητηρα) κανει την ζωη σου ευκολη εως πανευκολη. Lucas ¨η Zachs ειναι εγγυηση, εξαλλου και η BMW εναν απο αυτους χρησιμοποιει με τον λογοτυπο της επανω...αυτο ειναι ολο. Προχωρα οπως σου λεει ο Θοδωρας (ΤΕΟΣΣ) θα βγαλεις περισσοτερα κμ, αρκει να μην του αλλαζεις το αδοξαστο στα πατιναρισματα (χωμα) οπως συμβαινει αλλωσρε και σε καθε ξηρο συμπλεκτη ειτε μαμα ειτε αφτερμαρκετ. Αν δε κανεις και πολλα ταξιδια σε εθνικες οδους θα ξεπερασεις κατα πολυ τον μεσο ορο των 50,000κμ που βγαζουν τα περισσοτερα GS. Α, και μην παρασυρεσαι απο καποιους που διατεινονται οτι εχουν κανει 130,000κμ χωρις αλλαγη συμπλεκτη, συμβαινει αλλα μονον οταν οι ροδες πατανε 90% ρθνικες και 10% πολεις!!!!! |
#16
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Απόσπασμα:
Μην ασχολείσαι άλλο με τα υγρά. |
#17
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Απόσπασμα:
επισης GS με κανονικη χρηση συμπλεκτη να τα ''παιζει'' στα 50.000χλμ απλα δεν ''παιζει'' |
#18
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Απόσπασμα:
Τα γραφω και λεω οπως εσυ ακριβως..... |
#19
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...
Μετα απο διάβασμα , ξαναδιάβασμα και πολύ περισυλογή των τελευταίων ημερών , αρχίζεί όλο και περισσότερο να μου μπαίνει στο μυαλό η ιδέα να την εγχειρήσω εγώ ...
Οι λόγοι παραδόξως δεν είναι κυρίως οικονομικοί , τα λεφτά του μάστορα θα μου φύγουν σε εργαλεία που μου λοίπουν και κυρίως σε δυναμόκλειδό . Θα έχω όμως την ευκαιρία να κάνω και μερικές άλλες εργασίες κυρίως στα καλώδια , που προτιμώ να ακολουθούν τις εργοστασιακές γραμμές . Επίσης θα μου μείνουν τα εργαλεία για άλλες φορές και άλλες χρήσεις . Θα έχω την ευκαιρία να φρεσκάρω και τον άξονα , που είχε κάποια μικρά κομπιάσματα .. Διάβασα , κι έψαξα αρκετά πράγματα , αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα , αν υπάρχουν λόγοι που θα έπρεπε να το αποφύγω , (γενικά πιάνουν τα χέρια μου) , και τυχών αναποδιές που μπορεί να μου τύχουν , κυρίως σε πράγματα που αφού ανοίξει ίσως χρίζουν αλλαγής , ή είναι πρέπον να αλλαχτούν έτσι κι αλλιώς (σίγουρα φούσκες ΄) ... Επίσης , ψάχνωντας για συμπλέκτες , είδα ότι σε αρκετούς το πρόβλημα οφειλόταν σε διαροή λαδιού πάνω στο συμπλέκτη , και βρήκα έναν που θεωρητικά δεν επηρεάζεται , κόστος γύρω στα 200 ευρώ , αξίζει λέτε ? Τέλος , σε περίπτωση που πιστεύεται οτι παραείναι ριψοκίνδυνο κάτι τέτοιο , οι Θεσσαλονικείς έχετε να προτείνετε κανένα συνεργείο (με πμ) , που να αναλάβει κάτι τέτοιο σε φυσιολογικό κόστος , δίνοντας μου όμως χρόνο να πάω στο μηχανουργείο κλπ ? Ψάχνω κάποιον που θα έδινε προσοχή και στις ροπές που χρειάζονται (και όχι με την αίσθηση , οι περισσότερες βίδες που ανοίχτηκαν την προηγούμενη φορά ήταν κατα πολύ πιο σφιχτές απο ότι έπρεπε) , και γενικά να έχει μεράκι ... Ευχαριστώ εκ των υστέρων όλους όσους έδωσαν ήδη τις πολύτιμες συμβουλές τους , και εκ των προτέρων τους επόμενους ... |
|
|