GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 25-04-2013, 04:28
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από xurxes Εμφάνιση μηνυμάτων
@ peterv: 300ευρα κανουν διχως ΦΠΑ διχως εργασια μονον τα υλικα και αυτα οχι αγορασμενα απ τη BMW....
μετρα και κατι παραπανω....για να σε σιγουρος
Ε να μην πάρει και κανα 250 αρι εργασία ο μηχανικός που θα ανοίξει την μηχανή στα δύο ;

Ε αφού θα ανοιχτεί η μηχανή στα δύο δεν ειναι ευκαιρία να αλλαχτουν και τα λάστιχα στο διαφορικό ; , ο άξονας του δίσκου πλατώ που φαγώνεται στην μπροστά στην μύτη ;

(Τα δύσκολα τα λέμε σιγά σιγά .... )

Πάντως η εγχείρηση πρέπει να γίνει κάποια στιγμή.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Last edited by peterv; 25-04-2013 at 04:33.
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 25-04-2013, 07:23
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hairentin Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα υγρά να πω την αλήθεια τα έριξα μια ματιά σήμερα , αλλά απλά είδα οτι είναι τιγκαρισμένα (θα ψάξω αύριο για δείκτη στάθμης )

Για την ντίζα μάλλον πρεπει να διαβάσω λίγο ακόμα για να την εντοπίσω και να δώ πως ελέγχεται ...

..
Το βρηκες,ειναι αυτο με τα κοκκινα ..
Το δοχειο ειναι ο δεικτης σταθμης.
Το χρωμα σωστα ειναι πρασινο.
Το εχω ζησει μετα πο αλλαγη υγρων που εκανε ενα μεγαλο τζιμανι..
Ειχα το πατιναρισμα, ελαφρυ ειναι αληθεια, ενα μηνα.
Κλασσικα μετα τις 5500 χιλ στροφες και με 6η
μιας και εκει κλεινει η γνωστη τρυπα ισχυος και καλειται
ο συμπλεκτης να διαχειριστει το μεγιστο φορτιο.
Οταν το αντιληφθηκα το εψαχνα και με 3η η 4η
αλλα ηταν αδυντο να το εντοπισω!!
Τελος παντων βγαλε ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ τα περισσια
υγρα και βγες δοκιμη.
Ελπιζω να το γλυτωσεις οπως κι εγω.
(Αλλαξα δισκο μετα απο 30000χλμ απο το περιστατικο
γιατι ειχα σκασει απο την περιεργεια να τον δω....
ειχε μαυρισει λιγο ενω ειχε πολυ 'ψωμι' ακομα)




Η ντιζα ειναι ο αξονας του δισκου πλατω
που λεει ο Πετρος απο πανω!!
Χρειαζονται συνηθως πανω απο 70000 χλμ για να χαλασει
Δεν φαινεται με το ματι πρεπει να ξεβιδωσεις το κατω
μερος απο την τρομπα του συμπλεεκτη.

Last edited by paschalis; 25-04-2013 at 07:25.
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 25-04-2013, 10:47
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Nα πω κι εγω δυο πραγματάκια για τις αντλίες, από προσωπική εμπειρία.
Η στάθμη των υγρών δεν παίζει ρόλο, αρκεί να είναι επάνω απ'το ΜΙΝ.
Εγώ προσωπικά τα έχω μέχρι επάνω, ξεπερνάω και το MAX.
Το χρώμα που λες, είναι οκ.
Αν αντί για λάδι σου είχαν βάλει υγρά φρένων θα είχαν φουσκώσει τα U-rings και τα συμπτώματα θα ήταν πολύ έντονα και διαφορετικά.
Για να βγάλεις και να δείς τη μεταλλική βέργα όπως σου είπε και ο Πασχάλης, πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ, μετά τη βοηθητική αντλία και να την τραβήξεις έξω,
Βγάζοντας μόνο την αντλία δεν βλέπεις και πολλά πράγματα, μιας και η άκρη της βέργας φωλιάζει στο ρουλεμάν που βρίσκεται στο έμβολο της αντλίας.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 25-04-2013, 11:58
hairentin Ο/Η hairentin βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: Σέρρες
Μoto: R1200GS 08
Μηνύματα: 93
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Πήγα λοιπόν να έλέχξω την στάθμη σήμερα .. και για μια ακόμα φορά πελάγωσα ... ενώ έχει δείκτη ΜΙΝ , το δοχείο δεν έχει πουθενά τίποτα για MAX ...
Έψαξα γύρω γύρω , έψαξα και στα εσωτερικά τίποτα ...

Το δοχείο μετά το καπάκι έχει 2 πραγματάκια ... ένα μαύρο ελαστικό καπάκι , και ένα διάφανο πλαστικό ... όταν βάζω το μάυρο καπακι τα υγρά φτάνουν μέχρι το χείλος του δοχείου χωρίς να ξεχειλίζουν όμως ... φαίνετε όμως οτι έρχετε υγρό μέχρι το χείλος (βρεγμένο χείλος, σταγόνες απο κάτω , δεν ξέρω πως να το περιγράψω ...)

Μήπως να βγάλω υγρό και να το αφήσω λίγο πάνω απο το MIN να δω αποτελέσματα ? Γιατί ΜΑΧ δεν βρήκα ... (Ίσως να μην παίζει ρόλο όντως στο 08 μοντέλο ?)
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 25-04-2013, 12:10
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hairentin Εμφάνιση μηνυμάτων
Πήγα λοιπόν να έλέχξω την στάθμη σήμερα .. και για μια ακόμα φορά πελάγωσα ... ενώ έχει δείκτη ΜΙΝ , το δοχείο δεν έχει πουθενά τίποτα για MAX ...
Έψαξα γύρω γύρω , έψαξα και στα εσωτερικά τίποτα ...

Το δοχείο μετά το καπάκι έχει 2 πραγματάκια ... ένα μαύρο ελαστικό καπάκι , και ένα διάφανο πλαστικό ... όταν βάζω το μάυρο καπακι τα υγρά φτάνουν μέχρι το χείλος του δοχείου χωρίς να ξεχειλίζουν όμως ... φαίνετε όμως οτι έρχετε υγρό μέχρι το χείλος (βρεγμένο χείλος, σταγόνες απο κάτω , δεν ξέρω πως να το περιγράψω ...)

Μήπως να βγάλω υγρό και να το αφήσω λίγο πάνω απο το MIN να δω αποτελέσματα ? Γιατί ΜΑΧ δεν βρήκα ... (Ίσως να μην παίζει ρόλο όντως στο 08 μοντέλο ?)
Το ΜΙΝ σε ενεδιαφερει οχι το ΜΑΧ, γιαυτο και δεν υπαρχει. Αν ειναι πανω απο το ΜΙΝ εστω κι ενα χιλιοστο εισαι ΟΚ.

Ακουσε το ΤΕΟΣΣ, σου δινει την καλλυτερη και φτηνοτερη λυση.......κι αξιοπιστη ισως και περισσοτερο αν τα εβαζες ολα μαμα. Δεν ειμαι ανθρωπος της πατεντας αλλα καποια πραγματα ειναι χαζο να τα πληρωνουμε τριδιπλα.
Το οτι εχει συστημα αυτοκινητου για συμπλεκτη (ξεχωριστο απο τον υπολοιπο κινητηρα) κανει την ζωη σου ευκολη εως πανευκολη.
Lucas ¨η Zachs ειναι εγγυηση, εξαλλου και η BMW εναν απο αυτους χρησιμοποιει με τον λογοτυπο της επανω...αυτο ειναι ολο.

Προχωρα οπως σου λεει ο Θοδωρας (ΤΕΟΣΣ) θα βγαλεις περισσοτερα κμ, αρκει να μην του αλλαζεις το αδοξαστο στα πατιναρισματα (χωμα) οπως συμβαινει αλλωσρε και σε καθε ξηρο συμπλεκτη ειτε μαμα ειτε αφτερμαρκετ.
Αν δε κανεις και πολλα ταξιδια σε εθνικες οδους θα ξεπερασεις κατα πολυ τον μεσο ορο των 50,000κμ που βγαζουν τα περισσοτερα GS.

Α, και μην παρασυρεσαι απο καποιους που διατεινονται οτι εχουν κανει 130,000κμ χωρις αλλαγη συμπλεκτη, συμβαινει αλλα μονον οταν οι ροδες πατανε 90% ρθνικες και 10% πολεις!!!!!
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 25-04-2013, 12:15
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hairentin Εμφάνιση μηνυμάτων
Πήγα λοιπόν να έλέχξω την στάθμη σήμερα .. και για μια ακόμα φορά πελάγωσα ... ενώ έχει δείκτη ΜΙΝ , το δοχείο δεν έχει πουθενά τίποτα για MAX ...
Έψαξα γύρω γύρω , έψαξα και στα εσωτερικά τίποτα ...

Το δοχείο μετά το καπάκι έχει 2 πραγματάκια ... ένα μαύρο ελαστικό καπάκι , και ένα διάφανο πλαστικό ... όταν βάζω το μάυρο καπακι τα υγρά φτάνουν μέχρι το χείλος του δοχείου χωρίς να ξεχειλίζουν όμως ... φαίνετε όμως οτι έρχετε υγρό μέχρι το χείλος (βρεγμένο χείλος, σταγόνες απο κάτω , δεν ξέρω πως να το περιγράψω ...)

Μήπως να βγάλω υγρό και να το αφήσω λίγο πάνω απο το MIN να δω αποτελέσματα ? Γιατί ΜΑΧ δεν βρήκα ... (Ίσως να μην παίζει ρόλο όντως στο 08 μοντέλο ?)

Μην ασχολείσαι άλλο με τα υγρά.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 25-04-2013, 17:28
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Α, και μην παρασυρεσαι απο καποιους που διατεινονται οτι εχουν κανει 130,000κμ χωρις αλλαγη συμπλεκτη, συμβαινει αλλα μονον οταν οι ροδες πατανε 90% ρθνικες και 10% πολεις!!!!!
αυτα ομως εχουν και πολλα χλμ χωμα μην ξεχνας...

επισης GS με κανονικη χρηση συμπλεκτη να τα ''παιζει'' στα 50.000χλμ απλα δεν ''παιζει''
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 25-04-2013, 18:05
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτα ομως εχουν και πολλα χλμ χωμα μην ξεχνας...

επισης GS με κανονικη χρηση συμπλεκτη να τα ''παιζει'' στα 50.000χλμ απλα δεν ''παιζει''
Διαβαζε τα μηνυματα μου καλυτερα.........
Τα γραφω και λεω οπως εσυ ακριβως.....
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 30-04-2013, 16:32
hairentin Ο/Η hairentin βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: Σέρρες
Μoto: R1200GS 08
Μηνύματα: 93
Προεπιλογή Απάντηση: Αρχή πατιναρίσματος και μυρωδιά καμένου ...

Μετα απο διάβασμα , ξαναδιάβασμα και πολύ περισυλογή των τελευταίων ημερών , αρχίζεί όλο και περισσότερο να μου μπαίνει στο μυαλό η ιδέα να την εγχειρήσω εγώ ...
Οι λόγοι παραδόξως δεν είναι κυρίως οικονομικοί , τα λεφτά του μάστορα θα μου φύγουν σε εργαλεία που μου λοίπουν και κυρίως σε δυναμόκλειδό .
Θα έχω όμως την ευκαιρία να κάνω και μερικές άλλες εργασίες κυρίως στα καλώδια , που προτιμώ να ακολουθούν τις εργοστασιακές γραμμές .
Επίσης θα μου μείνουν τα εργαλεία για άλλες φορές και άλλες χρήσεις .
Θα έχω την ευκαιρία να φρεσκάρω και τον άξονα , που είχε κάποια μικρά κομπιάσματα ..
Διάβασα , κι έψαξα αρκετά πράγματα , αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα , αν υπάρχουν λόγοι που θα έπρεπε να το αποφύγω , (γενικά πιάνουν τα χέρια μου) , και τυχών αναποδιές που μπορεί να μου τύχουν , κυρίως σε πράγματα που αφού ανοίξει ίσως χρίζουν αλλαγής , ή είναι πρέπον να αλλαχτούν έτσι κι αλλιώς (σίγουρα φούσκες ΄) ...

Επίσης , ψάχνωντας για συμπλέκτες , είδα ότι σε αρκετούς το πρόβλημα οφειλόταν σε διαροή λαδιού πάνω στο συμπλέκτη , και βρήκα έναν που θεωρητικά δεν επηρεάζεται , κόστος γύρω στα 200 ευρώ , αξίζει λέτε ?

Τέλος , σε περίπτωση που πιστεύεται οτι παραείναι ριψοκίνδυνο κάτι τέτοιο , οι Θεσσαλονικείς έχετε να προτείνετε κανένα συνεργείο (με πμ) , που να αναλάβει κάτι τέτοιο σε φυσιολογικό κόστος , δίνοντας μου όμως χρόνο να πάω στο μηχανουργείο κλπ ? Ψάχνω κάποιον που θα έδινε προσοχή και στις ροπές που χρειάζονται (και όχι με την αίσθηση , οι περισσότερες βίδες που ανοίχτηκαν την προηγούμενη φορά ήταν κατα πολύ πιο σφιχτές απο ότι έπρεπε) , και γενικά να έχει μεράκι ...

Ευχαριστώ εκ των υστέρων όλους όσους έδωσαν ήδη τις πολύτιμες συμβουλές τους , και εκ των προτέρων τους επόμενους ...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:05.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!