GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 05-06-2011, 11:35
marioman Ο/Η marioman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθηνα, Νεα Σμυρνη
Μoto: R1200GS '10
Μηνύματα: 704
Question Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Διαβαζα λοιπον το εγχειριδιο του R1200GS 2010 στην ενοτιτα "Καυσιμο". Εκει λεει η μαμα:
• Συνιστωμενη ποιοτητα καυσιμου: 98ROZ/RON Super PLus αμολυβδη
• Εναλλακτικη ποιοτητα καυσιμου: 95ROZ/RON Super αμολυβδη (ελαχιστοι περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση)
• Με απλη βενζινη αμολυβδη: 91ROZ/RON Regular αμολυβδη (περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση)

Δεν θα ρωτησω αν ισχυει το παραπανω αφου δεν εχω λογο να αμφυσβητισω την "μανα του παιδιου μου".....

Ομως, ξερεις/γνωριζει κανεις τι γινεται με τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται αναλογα με την ποιοτητα του καυσιμου? ειδικα τωρα που μπαινουμε στο καλοκαιρι κ τα παντα θα καινε σε λιγο....εκτος απο τα ποδια μου

Ζοριζεται ο κινητηρας σε καταναλωση "κατοσταρας" μεσα στο ελληνικο κατακαλοκαιρο λογο θερμοκρασιων?
Ειναι προτιμοτερη η απλη βενζινη το καλοκαιρι κ ας χανουμε λιιιιγο απο αποδοση?

Last edited by marioman; 05-06-2011 at 11:38.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 05-06-2011, 11:49
nivo Ο/Η nivo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: L.A - lekanopedio attikis-
Μoto: BMW R 1100 GS ADVENTURE !!!
Μηνύματα: 3,701
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

ισχυουν ολα,καιει τα παντα ...δεν ξερω για το νερο ,αλλα δεν νομιζω οτι παιζει ρολο αν βαλεις 100αρα η απλη σε θεμα θερμοκρασιας,ειναι καθαρα θεμα αποδοσης.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 05-06-2011, 13:13
Jefe Ο/Η Jefe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Μόνο οι ειδικοί μπορούν να μας απαντήσουν στην ερώτηση....




Jefe
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 05-06-2011, 13:23
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

ισχύει

παίρνει και με μόλυβδο μάλιστα, αλλά θα χαλάσεις τον καταλύτη (εκτός αν τον είχες βγάλει)
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 05-06-2011, 14:52
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από marioman Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαβαζα λοιπον το εγχειριδιο του R1200GS 2010 στην ενοτιτα "Καυσιμο". Εκει λεει η μαμα:
• Συνιστωμενη ποιοτητα καυσιμου: 98ROZ/RON Super PLus αμολυβδη
• Εναλλακτικη ποιοτητα καυσιμου: 95ROZ/RON Super αμολυβδη (ελαχιστοι περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση)
• Με απλη βενζινη αμολυβδη: 91ROZ/RON Regular αμολυβδη (περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση)

Δεν θα ρωτησω αν ισχυει το παραπανω αφου δεν εχω λογο να αμφυσβητισω την "μανα του παιδιου μου".....

Ομως, ξερεις/γνωριζει κανεις τι γινεται με τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται αναλογα με την ποιοτητα του καυσιμου? ειδικα τωρα που μπαινουμε στο καλοκαιρι κ τα παντα θα καινε σε λιγο....εκτος απο τα ποδια μου

Ζοριζεται ο κινητηρας σε καταναλωση "κατοσταρας" μεσα στο ελληνικο κατακαλοκαιρο λογο θερμοκρασιων?
Ειναι προτιμοτερη η απλη βενζινη το καλοκαιρι κ ας χανουμε λιιιιγο απο αποδοση?
το εχω γραψει πολλες φορες σε άλλα σχετικα νηματα, τα οκτανια ειναι απλα ενας αντικροτικος βαθμος!!! Τιποτε άλλο!!! Ουτε θερμοκρασιες ανεβαζει ουτε την ιπποδυναμη!!!!
Τα ψηλα οκτανια ειναι για μοτοσυκλετες με υψηλες σχεσεις συμπιεσης! Τα πολυ υψηλα οκτανια (100 ron) ειναι για κινητηρες με ΠΟΛΥ υψηλες σχεσεις συμπιεσης ¨η τουρμπο!!! Η υψηλη συμπιεση ανεβαζει την ιπποδυναμη και οχι η βενζινη που καιει! Φυσικα σε εναν κινητηρα με συμπιεση 15:1 ο οποιος ζηταει 100 οκτανια αν εσυ του βαλεις 95 ναι θα εχει πτωση ιπποδυναμης, θα κτυπαει πειρακια ΚΑΙ θα ανεβαζει την θερμοκρασια λογω των πειρακιων και της δυσλειτουργιας του.
Τα 100ron δεν θα προσφερουν τιποτε σε κανεναν κινητρα αν δεν ειναι σχεδιασμενος για αυτα!!!!!

Η GS εχει αντικροτικο αισθητηρα, αυτος -οταν το καυσιμο ειναι χαμηλων ron - δινει εντολη στην ηλεκτρονικη μοναδα (ECM) να μεταβαλει την πρωπορεια αναφλεξης ωστε να ταιριαξει με το ''κακο'' καυσιμο και να μην χτυπησει πειρακια!!!

Η 95αρα ειναι καταλληλοτατη για ολους τους κινητηρες που καινε αμολυβδη και δεν σημειωνεται στο βιβλιαρακι χρησης τους....... '' χρηση αποκλειστικα και μονον αμολυβδη 100ron''.

Στην Ελλαδα δεν εχουμε βενζινες 91ron παρα μονον 95,98 (σπανιως πια) και 100αρα η οποια σε κανενα πρατηριο, πουθενα στην Ελλαδα (απο ερευνες του Υπουργειου) δεν βρεθηκε να ειναι 100ron!! Μεταξυ 97 και 99 παιζει αφου ειναι σχεδον παντα νοθευμενη με αμολυβδη 95αρα!!

Η 95αρα θεωρω οτι ειναι μια χαρα για ολους!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 05-06-2011, 16:26
pilot Ο/Η pilot βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: Αργυρούπολη
Μoto: BMW GS 1200 ADV (DOHC)
Μηνύματα: 108
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω γραψει πολλες φορες σε άλλα σχετικα νηματα, τα οκτανια ειναι απλα ενας αντικροτικος βαθμος!!! Τιποτε άλλο!!! Ουτε θερμοκρασιες ανεβαζει ουτε την ιπποδυναμη!!!!
Τα ψηλα οκτανια ειναι για μοτοσυκλετες με υψηλες σχεσεις συμπιεσης! Τα πολυ υψηλα οκτανια (100 ron) ειναι για κινητηρες με ΠΟΛΥ υψηλες σχεσεις συμπιεσης ¨η τουρμπο!!! Η υψηλη συμπιεση ανεβαζει την ιπποδυναμη και οχι η βενζινη που καιει! Φυσικα σε εναν κινητηρα με συμπιεση 15:1 ο οποιος ζηταει 100 οκτανια αν εσυ του βαλεις 95 ναι θα εχει πτωση ιπποδυναμης, θα κτυπαει πειρακια ΚΑΙ θα ανεβαζει την θερμοκρασια λογω των πειρακιων και της δυσλειτουργιας του.
Τα 100ron δεν θα προσφερουν τιποτε σε κανεναν κινητρα αν δεν ειναι σχεδιασμενος για αυτα!!!!!

Η GS εχει αντικροτικο αισθητηρα, αυτος -οταν το καυσιμο ειναι χαμηλων ron - δινει εντολη στην ηλεκτρονικη μοναδα (ECM) να μεταβαλει την πρωπορεια αναφλεξης ωστε να ταιριαξει με το ''κακο'' καυσιμο και να μην χτυπησει πειρακια!!!

Η 95αρα ειναι καταλληλοτατη για ολους τους κινητηρες που καινε αμολυβδη και δεν σημειωνεται στο βιβλιαρακι χρησης τους....... '' χρηση αποκλειστικα και μονον αμολυβδη 100ron''.

Στην Ελλαδα δεν εχουμε βενζινες 91ron παρα μονον 95,98 (σπανιως πια) και 100αρα η οποια σε κανενα πρατηριο, πουθενα στην Ελλαδα (απο ερευνες του Υπουργειου) δεν βρεθηκε να ειναι 100ron!! Μεταξυ 97 και 99 παιζει αφου ειναι σχεδον παντα νοθευμενη με αμολυβδη 95αρα!!

Η 95αρα θεωρω οτι ειναι μια χαρα για ολους!

Reply With Quote
  #7  
Παλιό 05-06-2011, 21:59
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων



Ευχαριστούμε Γιώργο (GeorgeP) .



Reply With Quote
  #8  
Παλιό 08-06-2011, 15:54
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

παντα ενημερος ο Γιωργος,ευχαριστουμε.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 08-06-2011, 16:17
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω γραψει πολλες φορες σε άλλα σχετικα νηματα, τα οκτανια ειναι απλα ενας αντικροτικος βαθμος!!! Τιποτε άλλο!!! Ουτε θερμοκρασιες ανεβαζει ουτε την ιπποδυναμη!!!!
Τα ψηλα οκτανια ειναι για μοτοσυκλετες με υψηλες σχεσεις συμπιεσης! Τα πολυ υψηλα οκτανια (100 ron) ειναι για κινητηρες με ΠΟΛΥ υψηλες σχεσεις συμπιεσης ¨η τουρμπο!!! Η υψηλη συμπιεση ανεβαζει την ιπποδυναμη και οχι η βενζινη που καιει! Φυσικα σε εναν κινητηρα με συμπιεση 15:1 ο οποιος ζηταει 100 οκτανια αν εσυ του βαλεις 95 ναι θα εχει πτωση ιπποδυναμης, θα κτυπαει πειρακια ΚΑΙ θα ανεβαζει την θερμοκρασια λογω των πειρακιων και της δυσλειτουργιας του.
Τα 100ron δεν θα προσφερουν τιποτε σε κανεναν κινητρα αν δεν ειναι σχεδιασμενος για αυτα!!!!!

Η GS εχει αντικροτικο αισθητηρα, αυτος -οταν το καυσιμο ειναι χαμηλων ron - δινει εντολη στην ηλεκτρονικη μοναδα (ECM) να μεταβαλει την πρωπορεια αναφλεξης ωστε να ταιριαξει με το ''κακο'' καυσιμο και να μην χτυπησει πειρακια!!!

Η 95αρα ειναι καταλληλοτατη για ολους τους κινητηρες που καινε αμολυβδη και δεν σημειωνεται στο βιβλιαρακι χρησης τους....... '' χρηση αποκλειστικα και μονον αμολυβδη 100ron''.

Στην Ελλαδα δεν εχουμε βενζινες 91ron παρα μονον 95,98 (σπανιως πια) και 100αρα η οποια σε κανενα πρατηριο, πουθενα στην Ελλαδα (απο ερευνες του Υπουργειου) δεν βρεθηκε να ειναι 100ron!! Μεταξυ 97 και 99 παιζει αφου ειναι σχεδον παντα νοθευμενη με αμολυβδη 95αρα!!

Η 95αρα θεωρω οτι ειναι μια χαρα για ολους!

Γενικότερα συμφωνώ με το όλο κείμενο, μόνο αν θες εξηγείς αυτό που μεγάλωσα - υπογράμμισα???
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 08-06-2011, 16:27
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων

Όταν ο κινητήρας δουλεύει σωστά, η ανάφλεξη του μίγματος γίνεται τη στιγμή που ενεργοποιείται το μπουζί και ξεκινάει γύρω από την ακίδα. Κατόπιν η φλόγα μεταδίδεται ομοιόμορφα σε όλο τον θάλαμο καύσης.
Όταν χτυπάει πειράκια σημαίνει ότι για κάποιους λόγους (αναφέρονται στο τέλος) η βενζίνη αυταναφλέγεται σε διάφορα σημεία του θαλάμου καύσης.
Τότε, από τις μικροεκρήξεις τα επιμέρους ωστικά κύματα συγκρούονται μεταξύ τους με τα τοιχώματα του κυλίνδρου, φυσικά και με το έμβολο το οποίο εκείνη τη στιγμή ακόμα ανεβαίνει.
Φυσικά η απόδοση πέφτει κατακόρυφα ενώ οι πολύ υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες που αναπτύσσονται τοπικά, καταπονούν τα μέταλλα και ειδικά την κορώνα του εμβόλου η οποία μπορεί ακόμα και να τρυπήσει.
Εμείς όλο αυτό το αντιλαμβανόμαστε σαν μεταλλικούς κρότους μέσα στον κινητήρα λόγω των ωστικών κυμάτων που συγκρούονται.
Το φαινόμενο αυτό προκαλείται από κακής ποιότητας βενζίνη, λάθος μείγμα, κακό χρονισμό ανάφλεξης, καπνισμένο κινητήρα κ.α
Εμφανίζεται κατά τη λειτουργία με υψηλό φορτίο (πολύ γκάζι) σε πολύ χαμηλές στροφές......
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Θορυβος τρομπας βενζινης R1150GS Ranger_fou Τεχνικά θέματα διάφορα 32 08-12-2013 20:31
Η τρομπα βενζινης πηγε διακοπές! Sotos_ Τεχνικά θέματα διάφορα 31 26-05-2011 02:07
Περι εξατμισης El Buitre Τεχνικά θέματα διάφορα 16 01-03-2011 00:47
συνδεσμος βενζινης vaskoukou Τεχνικά θέματα διάφορα 4 01-06-2010 20:38
Τιμες βενζινης σε πρατηρια και αλλα χρησιμα danaos Χρήσιμα 16 23-01-2009 23:35


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:46.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!