|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Διαβαζα λοιπον το εγχειριδιο του R1200GS 2010 στην ενοτιτα "Καυσιμο". Εκει λεει η μαμα:
• Συνιστωμενη ποιοτητα καυσιμου: 98ROZ/RON Super PLus αμολυβδη • Εναλλακτικη ποιοτητα καυσιμου: 95ROZ/RON Super αμολυβδη (ελαχιστοι περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση) • Με απλη βενζινη αμολυβδη: 91ROZ/RON Regular αμολυβδη (περιορισμοι σε ισχυ κ καταναλωση) Δεν θα ρωτησω αν ισχυει το παραπανω αφου δεν εχω λογο να αμφυσβητισω την "μανα του παιδιου μου"..... Ομως, ξερεις/γνωριζει κανεις τι γινεται με τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται αναλογα με την ποιοτητα του καυσιμου? ειδικα τωρα που μπαινουμε στο καλοκαιρι κ τα παντα θα καινε σε λιγο....εκτος απο τα ποδια μου Ζοριζεται ο κινητηρας σε καταναλωση "κατοσταρας" μεσα στο ελληνικο κατακαλοκαιρο λογο θερμοκρασιων? Ειναι προτιμοτερη η απλη βενζινη το καλοκαιρι κ ας χανουμε λιιιιγο απο αποδοση? Last edited by marioman; 05-06-2011 at 11:38. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
ισχυουν ολα,καιει τα παντα ...δεν ξερω για το νερο ,αλλα δεν νομιζω οτι παιζει ρολο αν βαλεις 100αρα η απλη σε θεμα θερμοκρασιας,ειναι καθαρα θεμα αποδοσης.
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Μόνο οι ειδικοί μπορούν να μας απαντήσουν στην ερώτηση....
Jefe |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
ισχύει
παίρνει και με μόλυβδο μάλιστα, αλλά θα χαλάσεις τον καταλύτη (εκτός αν τον είχες βγάλει) |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Απόσπασμα:
Τα ψηλα οκτανια ειναι για μοτοσυκλετες με υψηλες σχεσεις συμπιεσης! Τα πολυ υψηλα οκτανια (100 ron) ειναι για κινητηρες με ΠΟΛΥ υψηλες σχεσεις συμπιεσης ¨η τουρμπο!!! Η υψηλη συμπιεση ανεβαζει την ιπποδυναμη και οχι η βενζινη που καιει! Φυσικα σε εναν κινητηρα με συμπιεση 15:1 ο οποιος ζηταει 100 οκτανια αν εσυ του βαλεις 95 ναι θα εχει πτωση ιπποδυναμης, θα κτυπαει πειρακια ΚΑΙ θα ανεβαζει την θερμοκρασια λογω των πειρακιων και της δυσλειτουργιας του. Τα 100ron δεν θα προσφερουν τιποτε σε κανεναν κινητρα αν δεν ειναι σχεδιασμενος για αυτα!!!!! Η GS εχει αντικροτικο αισθητηρα, αυτος -οταν το καυσιμο ειναι χαμηλων ron - δινει εντολη στην ηλεκτρονικη μοναδα (ECM) να μεταβαλει την πρωπορεια αναφλεξης ωστε να ταιριαξει με το ''κακο'' καυσιμο και να μην χτυπησει πειρακια!!! Η 95αρα ειναι καταλληλοτατη για ολους τους κινητηρες που καινε αμολυβδη και δεν σημειωνεται στο βιβλιαρακι χρησης τους....... '' χρηση αποκλειστικα και μονον αμολυβδη 100ron''. Στην Ελλαδα δεν εχουμε βενζινες 91ron παρα μονον 95,98 (σπανιως πια) και 100αρα η οποια σε κανενα πρατηριο, πουθενα στην Ελλαδα (απο ερευνες του Υπουργειου) δεν βρεθηκε να ειναι 100ron!! Μεταξυ 97 και 99 παιζει αφου ειναι σχεδον παντα νοθευμενη με αμολυβδη 95αρα!! Η 95αρα θεωρω οτι ειναι μια χαρα για ολους! |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Απόσπασμα:
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Ευχαριστούμε Γιώργο (GeorgeP) . |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
παντα ενημερος ο Γιωργος,ευχαριστουμε.
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Απόσπασμα:
Γενικότερα συμφωνώ με το όλο κείμενο, μόνο αν θες εξηγείς αυτό που μεγάλωσα - υπογράμμισα??? |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Περι βενζινης, οκτανιων και θερμοκρασιων
Όταν ο κινητήρας δουλεύει σωστά, η ανάφλεξη του μίγματος γίνεται τη στιγμή που ενεργοποιείται το μπουζί και ξεκινάει γύρω από την ακίδα. Κατόπιν η φλόγα μεταδίδεται ομοιόμορφα σε όλο τον θάλαμο καύσης.
Όταν χτυπάει πειράκια σημαίνει ότι για κάποιους λόγους (αναφέρονται στο τέλος) η βενζίνη αυταναφλέγεται σε διάφορα σημεία του θαλάμου καύσης. Τότε, από τις μικροεκρήξεις τα επιμέρους ωστικά κύματα συγκρούονται μεταξύ τους με τα τοιχώματα του κυλίνδρου, φυσικά και με το έμβολο το οποίο εκείνη τη στιγμή ακόμα ανεβαίνει. Φυσικά η απόδοση πέφτει κατακόρυφα ενώ οι πολύ υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες που αναπτύσσονται τοπικά, καταπονούν τα μέταλλα και ειδικά την κορώνα του εμβόλου η οποία μπορεί ακόμα και να τρυπήσει. Εμείς όλο αυτό το αντιλαμβανόμαστε σαν μεταλλικούς κρότους μέσα στον κινητήρα λόγω των ωστικών κυμάτων που συγκρούονται. Το φαινόμενο αυτό προκαλείται από κακής ποιότητας βενζίνη, λάθος μείγμα, κακό χρονισμό ανάφλεξης, καπνισμένο κινητήρα κ.α Εμφανίζεται κατά τη λειτουργία με υψηλό φορτίο (πολύ γκάζι) σε πολύ χαμηλές στροφές...... |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Θορυβος τρομπας βενζινης R1150GS | Ranger_fou | Τεχνικά θέματα διάφορα | 32 | 08-12-2013 20:31 |
Η τρομπα βενζινης πηγε διακοπές! | Sotos_ | Τεχνικά θέματα διάφορα | 31 | 26-05-2011 02:07 |
Περι εξατμισης | El Buitre | Τεχνικά θέματα διάφορα | 16 | 01-03-2011 00:47 |
συνδεσμος βενζινης | vaskoukou | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 01-06-2010 20:38 |
Τιμες βενζινης σε πρατηρια και αλλα χρησιμα | danaos | Χρήσιμα | 16 | 23-01-2009 23:35 |