|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Αν και έχω πάρει απόφαση ότι δεν θα έχω ποτέ στη μηχανή μου xenon, καταθέτω το πρόβλημά μου, περισσότερο για λόγους ψυχοθεραπείας παρά επειδή πιστεύω, ότι θα βρω πια λύση...
Δεν νομίζω άλλος αναβάτης να έχει ταλαιπωρηθεί περισσότερο με φώτα ξένον... ΙΣΤΟΡΙΚΟ Μοτοσυκλέτα: BMW R1200GS 2008 Πρώτη προσπάθεια: Παραγγέλνω Xenon φώτα από Πάτρα(...), δεν δουλεύουν. Πάνε να ανάψουν και τα κόβει το CANbus στην εκκίνηση δίνοντας μου LAMPF!. Παίρνω και άλλο set σε διαφορετική θερμοκρασία χρώματος, πάλι τα ίδια. Το επιστρέφω κι αυτό και μου στέλνουν τρίτο κινέζικο και φθηνιάρικο σετ το οποίο όλως παραδόξως δουλεύει κανονικά, αλλά καίγεται μετά από 1,5 μήνα. Τελικά επιστράφηκε κι αυτό και μου δόθηκαν πίσω τα λεφτά. Διάγνωση: Υπερβολικά ευαίσθητο CANBus που διαγνώσκει το υψηλό ρεύμα εκκίνησης του xenon, ως βραχυκύκλωμα και κόβει το ρεύμα. Δεύτερη προσπάθεια: Xenon φώτα από Αθήνα. Δεν δουλεύουν. Ομοίως τα κόβει το CANbus στην εκκίνηση. Επιστράφηκαν και αυτά και πήρα τα λεφτά μου πίσω. Τρίτη προσπάθεια: Xenon φώτα από USA. Μακράν τα καλύτερα και ποιοτικότερα(1offmotorsports), με ένα μικρό μειονέκτημα: Δεν δουλεύουν πάντα,αλλά 1 στις 5 φορές!!!(κάτι είναι κι αυτό, τα άλλα σετ δεν δούλευαν καθόλου!!!). Συγκεκριμένα, δουλεύουν μόνο όταν είναι ζεστή η μηχανή ή με υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Δεν το έχω διευκρινίσει ακόμα. Πιο συγκεκριμένα, όταν την βάλω μπροστά κρύα, δεν ανάβουν καθόλου. Έπειτα από 15-20 km μπορεί και να ανάψουν. Αυτό μπορεί να γίνεται για δύο λόγους: είτε η μπαταρία έχει φορτίσει και δίνει πιο τσαμπουκαλεμένο ρεύμα είτε το ballast έχει ανεβάσει θερμοκρασία(βρίσκεται στον ευρύτερο χώρο της μηχανής) με αποτέλεσμα να μην ρουφάει τόσο ρεύμα στην εκκίνηση. Ψιλοευχαριστημένος που άναβαν έστω και με αυτόν τον τρόπο, κάνω update στον εγκέφαλο με την τελευταία version(μπας και επιλυθεί τελείως το πρόβλημα), αλλά το CANBus έγινε ακόμα πιο αυστηρό με αποτέλεσμα τώρα να ανάβουν ακόμα πιο σπάνια! Σημειωτέον ότι η μηχανή φοράει λάμπες ξένον σε εργοστασιακά προβολάκια από το Adventure H11, που λειτουργούν κανονικότατα. Έτσι μου έρχεται να βάψω το GS μπλε και να το ρίξω στον Θερμαϊκό. Πιθανές λύσεις: 1. Τα βγάζω τελείως και μένω με τα πυρακτώσεως(είναι ψιλοάθλια). 2. Τα αφήνω ως έχουν και ανάβω λαμπάδα κάθε φορά που φιλοτιμούνται να άναψουν τα ξένον ύστερα από 30χλμ διαδρομής(και αν...), διακινδυνεύοντας να κινούμαι χωρίς κεντρικά φώτα για αυτό το διάστημα. 3. Παίρνω ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία με κάποιου είδους πατέντα, αλλά δημιουργούνται άλλα προβλήματα(πώς θα ανάβουν με το άναμμα της μηχανής και θα σβήνουν με το σβήσιμο) 4. Κάνω τη μαγική λύση(που δεν υπάρχει βέβαια), που θα μου προτείνει κάποιο τσακάλι από το forum, οπότε και του κάνω το τραπέζι και ανακηρύσσεται ευεργέτης. Όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για ιδιαίτερη κατάσταση που απαιτεί και τα ανάλογα μέτρα. Ξέρετε κανένα "γάτο" ηλεκτρολόγο στην Θεσσαλονίκη; |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Φίλε Βίκτωρα... γάτο ηλεκτρολόγο έχω... αλλά είναι Αθήνα...
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Φιλε μου αυτο που θα κανεις ειναι το εξης (το ειχα κανει και γω στο gs μου):
Θα παρεις ρευμα κατευθειαν απο την μπαταρια, βαζοντας τις καταλληλες ασφαλειες βεβαια αναμεσα. Μην το αφησεις χωρις ασφαλειες. Για να επιλεξεις ποτε θ αναβουν, θα βαλεις ενα ρελε, ο οποιος θα συνδεθει με τα φωτα πορειας. Αυτα αναβουν μονο οταν η μηχανη παιρνει μπρος. Οποτε το ρελε θα κλεινει κυκλωμα οταν η μηχανη παιρνει μπρος. Βαζοντας επισης και εναν διακοπτη αδιαβροχο στο τιμονι τοτε θ αναβουν τα ξενον οποτε θες, αλλα μονο οταν η μηχανη ειναι μπροστα. Για να τα κανεις αυτα βεβαια μονος σου πρεπει να ξερεις το αντικειμενο. Αλλιως πας σε ηλεκτρολογο (εγω τα ειχα βαλει μονος μου). Καλα βραγχυκυκλωματα...! Last edited by emix; 12-07-2011 at 12:32. |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Είχα ακούσει και εγώ για προβλήματα. Τελικά τοποθέτησα μόνος μου κάποια για αυτοκίνητο που αγόρασα από το ebay (Η7 6000K slim ballast μικρή και μεγάλη σκάλα). Όμως δουλέψανε κανονικά. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Γιατί τα δικά σου να σου δημιουργούν πρόβλημα . Προφανώς το δικό μου canbus δεν είναι τόσο ευαίσθητο, δεν βλέπω άλλη διαφορά.
|
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Εγώ τα πήρα από εδώ με μια λάμπα 4000K και δεν έχω κανένα πρόβλημα. To μόνο που δε μου άρεσε ήταν πως για το ψειράκι LED που δεν ήταν Can Bus compatible μου έδωσαν αντίσταση 15W αυξάνοντας χωρίς λόγο την κατανάλωση ρεύματος κατά 10W, πήρα μια 5W και τώρα όλα οκ.
|
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Απόσπασμα:
φίλε μου για δες εδω,,,, το θέμα της ψείρας...εχει λυθει |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Απόσπασμα:
Το ξέρω αλλά για να παραγγείλω ένα ψειράκι απο Αθήνα θα μου ρθουν πιο ακριβά τα μεταφορικά απ το LED , οπότε το παράτησα έτσι. |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Ισως κινδυνολογησω...αλλα ρε φίλε εισαι σιγουρος οτι το lampf ειναι λογω ξενον
χαρετισμους απο την Πρωτευουσα.... ακομα περιμενω να κερασω καφε |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
τα τελευταια 3 σχεδον χρονια που φοραω xenon δεν αντιμετωπισα κανενα
προβλημα υποψιν το rt,εχει 2 λαμπες στην μεσαια λαμπα, ο μαστορας που τα εβαλα για μενα ειναι κορυφη εαν θελεις πληροφοριες το τηλ.ειναι στο προφιλ θα χαρω να σε βοηθησω υπ οψιν ειμαστε και κοντα.... |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Οδύσσεια Xenon-LAMPF!-CANBus!!!
Φίλε Βικτωράκο, το έχω ξαναγράψει στο φόρουμ, αφού από τη μαμά η μηχανή δεν έχει φώτα ξένον, όταν της τα βάζεις εκ των υστέρων, εκτός του ότι είναι παράνομα, στραβώνουν υπερβολικά τους μπροστινούς λόγω του ότι το κάτοπτρό μας δεν είναι γι αυτά. Δημιουργούνε επίσης ψιλοπροβληματάκια στο κύκλωμα. Στη περίπτωσή σου βλέπω λίγα περισσότερο. Σε άλλους τους κάνουν να αλλάζουν μπαταρία πχ. συχνότερα.
Όσο για το αν είναι ψιλοάθλια τα πυρακτώσεως της μαμάς, εμένα προσωπικά με έχουν καλύψει πάντα, έχω κάνει άπειρα χιλιόμετρα το βράδυ σε γαλλικές εθνικές οδούς που είναι ολοσκότεινες και δεν με έχουν κουράσει στο παραμικρό με 140χλμ ταχύτητα. Το βασικότερο πάντως για μένα είναι ο κίνδυνος που δημιουργούν στο προπορευόμενο και αντίθετα επερχόμενο όχημα, κάτι που δεν το παραδέχεται κανείς που τα φοράει. |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ένα μικρό LAMPF! | EvVas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 12-07-2011 09:35 |
Ένδειξη LAMPF..και μετά όλα ΟΚ! | doctor77 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 10-06-2011 12:16 |
HID XENON | syan | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 18 | 11-04-2011 11:03 |
LAMPF | morfeas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 38 | 12-09-2010 15:36 |
XENON 1150 | allen | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 5 | 01-04-2010 22:37 |