|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
BMW K1300 GT.My Review
Η ζέστη αφόρητη σήμερα,κι εγω κάπου σε ένα μαγαζί,biker station,το όνομα του,απολαμβανωντας εναν παγωμενο φραπε να γράφω μια πρώτη γνώμη για το νέο μου απόκτημα που λέγεται 1300GT.
Πανε λίγες μέρες που το χω στα χέρια μου το μηχανάκι κι όμως έχω γράψει ήδη 1600χλμ στο κοντέρ του.το οδήγησα σε συνθήκες πόλης,επαρχιακό δίκτυο,μακρινή βόλτα,κι έτσι μπορώ να χω και να γράψω μια σωστή γνώμη που ίσως φανεί χρήσιμη προς μελλοντικό αγοραστή. Στο παρελθόν είχα street μηχανές που όμως δεν κράτησα και πολύ λόγω του ότι ίσως έλειπε αυτό το κατι παραπάνω που ήθελα,χαρακτήρα ίσως.Ήταν ωραία για καγκουριες και για επίδειξη χωρίς όμως να προσφέρουν το κατι παραπάνω,την διάφορα.Τα χρόνια πέρασαν,οι καγκουριες προσπεραστηκαν κι αυτές κι έτσι με το καιρό τα στάνταρ ανέβηκαν. Οι touring μηχανές μου αρεσαν πάντα χωρίς όμως να με πείθει κάποια ώστε να την αγοράσω.άλλωστε η καψουρα μου πάντα ηταν οι μεγάλες on/off. Πριν 1,5 χρόνο έπεσε το μάτι μου ένα μεγάλο touring εν ονόματι gt1300.όμορφο,με λίτες γραμμές ,δυνατό αλλά και ακριβό. Είχα το GSA τότε οπότε και το προσπερασα χωρίς όμως να το διαγραψω από τον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου. Τελικά το αποκτήσαμε κι αυτό κι έτσι θα ακολουθήσει μια μικρή ανάλυση. Ημόυν ανάμεσα στο gtr και το GT,τελικά η βαυαρικη εταιρεία με κέρδισε για άλλη μια φορά. Η θέση οδήγησης της ειναι άνετη,πολυ άνετη μπορώ να πω και δε το περίμενα,το σώμα ειναι ένα μικρό κλικ προς το τιμονι αλλα δεν ειναι καθόλου κουραστικό,Έχω παραγγείλει κατι αποστάτες όπου θα φέρουν το τιμονι σε τελείως όρθια θέση οπότε θα δω πως ειναι καλύτερα,επίσης έχω παραγγείλει και αποστάτες μαρσπιε οδηγού που χαμηλώνουν κατα 3,5 εκατοστά την θέση των ποδιών οπότε μάλλον θα μιλάμε για την τέλεια θέση.θα δείξει όμως. Η προστασία της μαμάς ζελατινας δε μου άρεσε καθολου,έτσι την θέση της πήρε μια ζελατινα της ztechnics που σαφώς έχει καλύτερο αποτελεσμα.επίσης έχω τοποθετήσει και διάφανα προστατευτικά για τα χέρια που κανουν φοβερή δουλειά και βελτιώνει και την ροή του αέρα. Στο δρόμο τώρα,η μηχανή ειναι σταθεροτατη αν και και όταν φυσάει πολυ ο αέρας την χτυπάει στα πλάγια προσπαθώντας να την μετατοπισει,λίγο δύσκολο,δεν ειναι ελαφριά μηχανή,το μόνο που καταφέρνουν οι πλαγιοι άεριδες ειναι να την κουνανε λίγο χωρίς όμως να ανησυχεί τον οδηγό. Στο θέμα στριψιμο,χμ....εδώ σηκώνει προσοχή.από την δεύτερη κιόλας μέρα θα μπορούσα να είχα γίνει αφισοκολληση,ευτυχώς η σχετική μου εμπειρία και το ότι δε πανικοβληθηκα ίσως και να με έσωσαν.παιχνίδι με μπροστινό φρένο παρέα με γκάζι και κατέβασμα ταχύτητας κατάφεραν να την βάλουν ξανά στην σωστή πορεία της στροφής. Η μηχανή δε στρίβει μόνο με την ιδέα,αν θελήσεις να την πας σχετικά γρήγορα σε κλειστά κομμάτια θέλει εμπειρία και συγκέντρωση γιατί πολυ απλά δεν υπακούει τοσο εύκολα και σαφώς η άσφαλτο που έχουν οι δρόμοι μας δεν σηκώνουν και πολλά παιχνίδια με αποτέλεσμα εύκολα ο αναβατης να βρεθεί στο έδαφος παρέα με την μηχανη.στα κλειστά κομμάτια λοιπόν προσοχή να την απολαμβάνεις κιόλας την βόλτα,άλλωστε ταμπέλες ψυχή ειναι κι όχι streetfighter. Δώσε τις ευθείες,εκεί θα σε ανταμείψει χαρίζοντας σου ένα big smile που θα ζηλεύε μέχρι κι ο joker.ροπή,δύναμη παντού...ανεβάζει στα 240 για την πλάκα της,μέχρι εκεί την έχω παει προσωπικά μιας κι όπως ήδη ανέφερα οι δρόμοι μας ειναι χάλια.όμως ο τρόπος που ανεβάζει τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά απόλαυση,μαγεία,ο βρυχηθμος του τετρακυλινδρου κινητήρα σε κάνει να νιώθεις ηδονή που ούτε γκομενα δε μπορεί να σου χαρίσει τοσο εύκολα. Με το antispin απενεργοποιημενο το πίσω λάστιχο απλά ξυλωνει άσφαλτο και χορεύει σε τρελους ρυθμούς τα sexy οπίσθια του GT. Σε ανοιχτό στροφιλικη στρίβει πολύ καλά μιας κι αυτο θέλει,ευθείες και μεγάλες στροφές,εκεί τα παει περίφημα. Στην πόλη δε κουράζει καθολου,η ροπή βοηθάει πολυ και ίσως αυτο που θα ενοχλήσει ειναι το δουλεμα του βεντιλατερ που παρόλο που ειναι αθόρυβο έρχεται ζέστη και στα 2 πόδια και κανει τις πατουσες του αναβάτη να ανάβουν.στις επιτοπιες ειναι πολυ εύκολο παρά το μεγάλο του μέγεθος και δύσκολα θα σε αγχωσει. Τα φρένα από την άλλη ειναι απλά αγκυρες,κι ακούραστα.όπλου θετικό κι αυτο. Σε γενικές γραμμές η μηχανη ειναι πολυ καλή,πολυ δύναμη αλλα θέλει και την προσοχή της μιας και δε θα συγχωρέσει εύκολα λάθος την τελευταία στιγμή,ειναι μια χιλιομετροφαγος με πολυ καλούς χώρους,εξοπλισμό και αρκετά οικονομική στο θέμα καυσίμου παρα τον κυβισμο και την δύναμη της. Εύχομαι να ειναι τόσο καλή όσο δείχνει τώρα και να ανακάλυψη ακόμα περισσότερες αρετές στην πορεία μας. Ελπίζω να σας κάλυψε το post μου. Last edited by taksidiotis; 23-07-2011 at 17:26. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
Ευχαριστούμε.
Κάποια στιγμή να κάνεις review και τον εαυτό σου γιατί μας έχεις δημιουργήσει απορίες. |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
Μη με βαζεις σε σκεψεις και ειναι οι καιροι δυσκολοι
|
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
Απόσπασμα:
|
#5
|
|||
|
|||
Ασε review για μένα δε κάνω,σηκωσε η επιστήμη τα χέρια της ψηλά,τα χαιρόμαστε τώρα που ακόμη μπορούμε γιατί το αυριο ειναι δυσοίωνο
|
#6
|
|||
|
|||
Esa2 ειναινη ανάρτηση,τι ρύθμιση να θέλει,οι πιεσεις ειναι 2,5 και 2,9
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
Όλα τα κλειστά κομάτια είναι δύσκολα με κάθε είδους μοτο. Θέλουν σωστές γραμμές, καλό έλεγχο το δεξί χέρι και σωστά το σώμα (αν πρέπει να μετακινθεί).
|
#8
|
|||
|
|||
Ανάλογα.το GSA το πήγαινα τέρμα κάτω,ομως άλλη μηχανη κι άλλο στησιμο
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
λοιπον,βρηκα τελικα την αιτια του κακου που εκανε την μηχανη να πηγαινει σαν βαρκα στον γυαλο οταν φυσουσε.η πισω μπαγκαζιερα,ω ναι.η μηχανη κουνουσε σχετικα οταν φυσαγε και ηταν πολυ εκνευριστικο.αναγκαστηκα κι εβαλα μια μικροτερη και πραγματικα το αποτελεσμα ειναι μερα με νυχτα.
ωραια η μεγαλη μπαγκαζιερα,βαζει πολυ πραμα μεσα αλλα τελικα θα κρατηθει μονο για κανενα ταξιδακι αν με αξιωσει ο Θεος να παω. |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review
Τιιιι; Αμαρτία να μην ταξιδέψεις τέτοια μηχανή...Εύχομαι καλά και μακρινά χιλιόμετρα!
|
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ρυθμισόμενη ζελατίνα BMW R 1200 GS/ADV εγκατάσταση - review | D_Artagian | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 14 | 01-05-2011 21:16 |
BMW K1300-K1200 R & S ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑ. | gustavos | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 29-04-2011 13:26 |
Ερώτηση για K1300 GT | teo | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 4 | 23-03-2011 22:34 |
Bmw Gs 1200 Adv <<My review>> | taksidiotis | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 22 | 15-09-2010 10:08 |