GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 23-07-2011, 17:19
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή BMW K1300 GT.My Review

Η ζέστη αφόρητη σήμερα,κι εγω κάπου σε ένα μαγαζί,biker station,το όνομα του,απολαμβανωντας εναν παγωμενο φραπε να γράφω μια πρώτη γνώμη για το νέο μου απόκτημα που λέγεται 1300GT.
Πανε λίγες μέρες που το χω στα χέρια μου το μηχανάκι κι όμως έχω γράψει ήδη 1600χλμ στο κοντέρ του.το οδήγησα σε συνθήκες πόλης,επαρχιακό δίκτυο,μακρινή βόλτα,κι έτσι μπορώ να χω και να γράψω μια σωστή γνώμη που ίσως φανεί χρήσιμη προς μελλοντικό αγοραστή.
Στο παρελθόν είχα street μηχανές που όμως δεν κράτησα και πολύ λόγω του ότι ίσως έλειπε αυτό το κατι παραπάνω που ήθελα,χαρακτήρα ίσως.Ήταν ωραία για καγκουριες και για επίδειξη χωρίς όμως να προσφέρουν το κατι παραπάνω,την διάφορα.Τα χρόνια πέρασαν,οι καγκουριες προσπεραστηκαν κι αυτές κι έτσι με το καιρό τα στάνταρ ανέβηκαν.
Οι touring μηχανές μου αρεσαν πάντα χωρίς όμως να με πείθει κάποια ώστε να την αγοράσω.άλλωστε η καψουρα μου πάντα ηταν οι μεγάλες on/off.
Πριν 1,5 χρόνο έπεσε το μάτι μου ένα μεγάλο touring εν ονόματι gt1300.όμορφο,με λίτες γραμμές ,δυνατό αλλά και ακριβό.
Είχα το GSA τότε οπότε και το προσπερασα χωρίς όμως να το διαγραψω από τον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου.
Τελικά το αποκτήσαμε κι αυτό κι έτσι θα ακολουθήσει μια μικρή ανάλυση.
Ημόυν ανάμεσα στο gtr και το GT,τελικά η βαυαρικη εταιρεία με κέρδισε για άλλη μια φορά.
Η θέση οδήγησης της ειναι άνετη,πολυ άνετη μπορώ να πω και δε το περίμενα,το σώμα ειναι ένα μικρό κλικ προς το τιμονι αλλα δεν ειναι καθόλου κουραστικό,Έχω παραγγείλει κατι αποστάτες όπου θα φέρουν το τιμονι σε τελείως όρθια θέση οπότε θα δω πως ειναι καλύτερα,επίσης έχω παραγγείλει και αποστάτες μαρσπιε οδηγού που χαμηλώνουν κατα 3,5 εκατοστά την θέση των ποδιών οπότε μάλλον θα μιλάμε για την τέλεια θέση.θα δείξει όμως.
Η προστασία της μαμάς ζελατινας δε μου άρεσε καθολου,έτσι την θέση της πήρε μια ζελατινα της ztechnics που σαφώς έχει καλύτερο αποτελεσμα.επίσης έχω τοποθετήσει και διάφανα προστατευτικά για τα χέρια που κανουν φοβερή δουλειά και βελτιώνει και την ροή του αέρα.
Στο δρόμο τώρα,η μηχανή ειναι σταθεροτατη αν και και όταν φυσάει πολυ ο αέρας την χτυπάει στα πλάγια προσπαθώντας να την μετατοπισει,λίγο δύσκολο,δεν ειναι ελαφριά μηχανή,το μόνο που καταφέρνουν οι πλαγιοι άεριδες ειναι να την κουνανε λίγο χωρίς όμως να ανησυχεί τον οδηγό.
Στο θέμα στριψιμο,χμ....εδώ σηκώνει προσοχή.από την δεύτερη κιόλας μέρα θα μπορούσα να είχα γίνει αφισοκολληση,ευτυχώς η σχετική μου εμπειρία και το ότι δε πανικοβληθηκα ίσως και να με έσωσαν.παιχνίδι με μπροστινό φρένο παρέα με γκάζι και κατέβασμα ταχύτητας κατάφεραν να την βάλουν ξανά στην σωστή πορεία της στροφής.
Η μηχανή δε στρίβει μόνο με την ιδέα,αν θελήσεις να την πας σχετικά γρήγορα σε κλειστά κομμάτια θέλει εμπειρία και συγκέντρωση γιατί πολυ απλά δεν υπακούει τοσο εύκολα και σαφώς η άσφαλτο που έχουν οι δρόμοι μας δεν σηκώνουν και πολλά παιχνίδια με αποτέλεσμα εύκολα ο αναβατης να βρεθεί στο έδαφος παρέα με την μηχανη.στα κλειστά κομμάτια λοιπόν προσοχή να την απολαμβάνεις κιόλας την βόλτα,άλλωστε ταμπέλες ψυχή ειναι κι όχι streetfighter.
Δώσε τις ευθείες,εκεί θα σε ανταμείψει χαρίζοντας σου ένα big smile που θα ζηλεύε μέχρι κι ο joker.ροπή,δύναμη παντού...ανεβάζει στα 240 για την πλάκα της,μέχρι εκεί την έχω παει προσωπικά μιας κι όπως ήδη ανέφερα οι δρόμοι μας ειναι χάλια.όμως ο τρόπος που ανεβάζει τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά απόλαυση,μαγεία,ο βρυχηθμος του τετρακυλινδρου κινητήρα σε κάνει να νιώθεις ηδονή που ούτε γκομενα δε μπορεί να σου χαρίσει τοσο εύκολα.
Με το antispin απενεργοποιημενο το πίσω λάστιχο απλά ξυλωνει άσφαλτο και χορεύει σε τρελους ρυθμούς τα sexy οπίσθια του GT.
Σε ανοιχτό στροφιλικη στρίβει πολύ καλά μιας κι αυτο θέλει,ευθείες και μεγάλες στροφές,εκεί τα παει περίφημα.
Στην πόλη δε κουράζει καθολου,η ροπή βοηθάει πολυ και ίσως αυτο που θα ενοχλήσει ειναι το δουλεμα του βεντιλατερ που παρόλο που ειναι αθόρυβο έρχεται ζέστη και στα 2 πόδια και κανει τις πατουσες του αναβάτη να ανάβουν.στις επιτοπιες ειναι πολυ εύκολο παρά το μεγάλο του μέγεθος και δύσκολα θα σε αγχωσει.
Τα φρένα από την άλλη ειναι απλά αγκυρες,κι ακούραστα.όπλου θετικό κι αυτο.
Σε γενικές γραμμές η μηχανη ειναι πολυ καλή,πολυ δύναμη αλλα θέλει και την προσοχή της μιας και δε θα συγχωρέσει εύκολα λάθος την τελευταία στιγμή,ειναι μια χιλιομετροφαγος με πολυ καλούς χώρους,εξοπλισμό και αρκετά οικονομική στο θέμα καυσίμου παρα τον κυβισμο και την δύναμη της.
Εύχομαι να ειναι τόσο καλή όσο δείχνει τώρα και να ανακάλυψη ακόμα περισσότερες αρετές στην πορεία μας.
Ελπίζω να σας κάλυψε το post μου.

Last edited by taksidiotis; 23-07-2011 at 17:26.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 23-07-2011, 19:27
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

Ευχαριστούμε.

Κάποια στιγμή να κάνεις review και τον εαυτό σου γιατί μας έχεις δημιουργήσει απορίες.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 23-07-2011, 19:55
afias Ο/Η afias βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Παλαιο Φαληρο
Μoto: R1150GSA
Μηνύματα: 1,384
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

Μη με βαζεις σε σκεψεις και ειναι οι καιροι δυσκολοι
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 23-07-2011, 20:06
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
.....Στο δρόμο τώρα,η μηχανή ειναι σταθεροτατη αν και και όταν φυσάει πολυ ο αέρας την χτυπάει στα πλάγια προσπαθώντας να την μετατοπισει,λίγο δύσκολο,δεν ειναι ελαφριά μηχανή,το μόνο που καταφέρνουν οι πλαγιοι άεριδες ειναι να την κουνανε λίγο χωρίς όμως να ανησυχεί τον οδηγό.
Στο θέμα στριψιμο,χμ....εδώ σηκώνει προσοχή.από την δεύτερη κιόλας μέρα θα μπορούσα να είχα γίνει αφισοκολληση,ευτυχώς η σχετική μου εμπειρία και το ότι δε πανικοβληθηκα ίσως και να με έσωσαν.παιχνίδι με μπροστινό φρένο παρέα με γκάζι και κατέβασμα ταχύτητας κατάφεραν να την βάλουν ξανά στην σωστή πορεία της στροφής.
Η μηχανή δε στρίβει μόνο με την ιδέα,αν θελήσεις να την πας σχετικά γρήγορα σε κλειστά κομμάτια θέλει εμπειρία και συγκέντρωση γιατί πολυ απλά δεν υπακούει τοσο εύκολα και σαφώς η άσφαλτο που έχουν οι δρόμοι μας δεν σηκώνουν και πολλά παιχνίδια με αποτέλεσμα εύκολα ο αναβατης να βρεθεί στο έδαφος παρέα με την μηχανη.στα κλειστά κομμάτια λοιπόν προσοχή να την απολαμβάνεις κιόλας την βόλτα,άλλωστε ταμπέλες ψυχή ειναι κι όχι streetfighter.
.
Θα έλεγα οτι πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην ρύθμιση της ανάρτησης και τις πιέσεις ελαστικών για να βεβαιωθείς οτι δεν φταίει κάτι άλλο...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 23-07-2011, 20:11
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστούμε.

Κάποια στιγμή να κάνεις review και τον εαυτό σου γιατί μας έχεις δημιουργήσει απορίες.
Ασε review για μένα δε κάνω,σηκωσε η επιστήμη τα χέρια της ψηλά,τα χαιρόμαστε τώρα που ακόμη μπορούμε γιατί το αυριο ειναι δυσοίωνο
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 23-07-2011, 20:12
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα έλεγα οτι πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην ρύθμιση της ανάρτησης και τις πιέσεις ελαστικών για να βεβαιωθείς οτι δεν φταίει κάτι άλλο...
Esa2 ειναινη ανάρτηση,τι ρύθμιση να θέλει,οι πιεσεις ειναι 2,5 και 2,9
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 23-07-2011, 20:18
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

Όλα τα κλειστά κομάτια είναι δύσκολα με κάθε είδους μοτο. Θέλουν σωστές γραμμές, καλό έλεγχο το δεξί χέρι και σωστά το σώμα (αν πρέπει να μετακινθεί).
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 23-07-2011, 20:53
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όλα τα κλειστά κομάτια είναι δύσκολα με κάθε είδους μοτο. Θέλουν σωστές γραμμές, καλό έλεγχο το δεξί χέρι και σωστά το σώμα (αν πρέπει να μετακινθεί).
Ανάλογα.το GSA το πήγαινα τέρμα κάτω,ομως άλλη μηχανη κι άλλο στησιμο
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 17-08-2011, 10:11
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

λοιπον,βρηκα τελικα την αιτια του κακου που εκανε την μηχανη να πηγαινει σαν βαρκα στον γυαλο οταν φυσουσε.η πισω μπαγκαζιερα,ω ναι.η μηχανη κουνουσε σχετικα οταν φυσαγε και ηταν πολυ εκνευριστικο.αναγκαστηκα κι εβαλα μια μικροτερη και πραγματικα το αποτελεσμα ειναι μερα με νυχτα.
ωραια η μεγαλη μπαγκαζιερα,βαζει πολυ πραμα μεσα αλλα τελικα θα κρατηθει μονο για κανενα ταξιδακι αν με αξιωσει ο Θεος να παω.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 17-08-2011, 11:15
kotskofi Ο/Η kotskofi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R 1150 GS
Μηνύματα: 231
Προεπιλογή Απάντηση: BMW K1300 GT.My Review

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
θα κρατηθει μονο για κανενα ταξιδακι αν με αξιωσει ο Θεος να παω.
Τιιιι; Αμαρτία να μην ταξιδέψεις τέτοια μηχανή...Εύχομαι καλά και μακρινά χιλιόμετρα!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ρυθμισόμενη ζελατίνα BMW R 1200 GS/ADV εγκατάσταση - review D_Artagian Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 01-05-2011 21:16
BMW K1300-K1200 R & S ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑ. gustavos Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 29-04-2011 13:26
Ερώτηση για K1300 GT teo Γενικά - Μοτοσυκλέτα 4 23-03-2011 22:34
Bmw Gs 1200 Adv <<My review>> taksidiotis Γενικά - Μοτοσυκλέτα 22 15-09-2010 10:08


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:17.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!