GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 27-05-2012, 22:20
kokni Ο/Η kokni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: F650GS '08
Μηνύματα: 38
Προεπιλογή Περιπέτεια

Να σας πω και εγώ την ιστορία μου, τι έχω περάσει και πόσο απίστευτο μου φαίνεται ότι πλησιάζω τα 16000χλμ με το δικύλινδρο 650GS. Το μοτό ήταν shortlisted για αγορά αφού απέκλεισα vstrom και versys και κυριολεκτικά στο παρά πέντε το προτίμησα από το transalp. Η παραγγελία έγινε Ιούνιο 08, υπήρχε ένα όπως το ήθελα (τότε ήταν καινούργιο μοντέλο και δύσκολο να το βρεις όπως το ήθελες) και παραλαβή τον Ιούλιο του 2008.

Με το που το παραλαμβάνω, 1-2 μέρες μετά φεύγω καπάκι για Εύβοια και βλέπω ότι δεν έχω πίσω φρένο. Τι συνέβαινε? Με κανονικό/δυνατό πάτημα, όλα δούλευαν οκ. Έλα όμως που εγώ είχα την κακή συνήθεια να πατάω ελαφρά και προοδευτικά το πίσω φρένο. Τότε ο μοχλός κατέβαινε όλη τη διαδρομή του και φρενάρισμα καθόλου. Τρείς επισκέψεις στην αντιπροσωπία, τι και αν έλεγα "παιδιά πατήστε ελαφρά το φρένο", αυτοί το χαβά τους - "όλα οκ φίλε με το φρένο, το abs εννοείς". Τι να πω και εγώ?

Παίρνω τη μηχανή και συνεχίζω το στρώσιμο. Το τι γέλιο έχει πέσει δεν φαντάζεστε. Σε κάθε χαλάρωμα του γκαζιού γίνονταν κόλαση! 2-3 σκασίματα τουλάχιστον. Το ρεκόρ ήταν στην Συγγρού, που είχα τσουλήσει στο κατηφορικό της κομμάτι και πρέπει να έριξα τουλάχιστον καμιά 100αριά σκασίματα. Δεν φτάνει που με κοιτούσαν από τα άλλα αυτοκίνητα, με σταμάτησαν οι αστυνομικοί στην παραλιακή (με ακολουθούσαν από το Σύνταγμα!!) και το τι γέλιο ρίξαμε δεν φαντάζεστε. Όταν οι άνθρωποι κατάλαβαν ότι δεν είμαι κάγκουρας και ότι η μηχανή δεν ήταν πειραγμένη δεν με αφήνανε να φύγω αν δεν έδινα από μια βόλτα στον καθένα.

Φτάνει η ώρα του πρώτου service, με περηφάνια μου ανακοινώνουν ότι έχει βγει software update για τη μηχανή σχετικό με τα σκασίματα! Για το φρένο όμως μου λένε πάλι "όλα οκ" και τα παίρνω κρανίο. Βάζουμε τη μοτό ψηλά και με το ΧΕΡΙ τους δείχνω: η απαλή πίεση κατέβαζε το μοχλό μέχρι κάτω, η στάθμη υγρών ανέβαινε προς τα πίσω στο δοχείο και η ρόδα γύρναγε ελεύθερα με το άλλο χέρι!!! Πράγματι όμως με κανονική/δυνατή πίεση δούλευε σωστά. Μέιλ στη μαμά, καθυστέρηση 10-20 ήμερες γιατί η μαμά δεν είχε ιδέα, το βγάλαμε video, το στείλαμε και η μαμά ζήτησε όλο το σύστημα πίσω για επιθεώρηση. Εγώ πήρα ανταλλακτικά από ένα 650αρι που κάθονταν στην αντιπροσωπία.

Παίρνω πίσω τη μηχανή, τώρα πιο ελεύθερος να ανεβάσω στροφές. Έλα όμως που έσβηνε η μηχανή στα καλά καθούμενα. Τι να πεις τώρα στο σέρβις μετά την περιπέτεια με το φρένο και το τελευταίο software update? Στην αρχή σκέφτηκα ότι κάτι δεν κάνω σωστά. Έσβηνε στα φανάρια όταν φρέναρα με τον κινητήρα. Σταμάτησα να φρενάρω με τον κινητήρα. Έσβηνε πάλι στα φανάρια όταν ξεκινούσα απαλά. Τι να κάνω όμως? Δεν ήθελα να ξεκινώ με 5000 στροφές, το μοτέρ ήταν ακόμη καινούργιο. Σε κάθε φανάρι λοιπόν έκανα στην άκρη για να μην με πάρουν σβάρνα όταν ανοίξει και η επιτυχία μου στο ξεκίνημα βρίσκονταν σταθερά κάτω του 50%.

Τι καζούρα έχω φάει δεν λέγεται. Έλα όμως που είμαι για Σούνιο και μου σβήνει εν κινήσει, σε αλλαγή ταχύτητας! Στοπ και οι γρήγορες αλλαγές ταχύτητας, πατάμε συμπλέκτη, ανεβάζουμε στροφές, αλλάζουμε ταχύτητα, και με πολύ γκάζι αφήνουμε το συμπλέκτη αργά-αργά ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε το γκαζάκι προς την επιθυμητή ταχύτητα. Ωραίο? Μόνο έτσι ήμουν σίγουρος ότι δεν θα μου σβήσει. Αν έπεφτα κάτω από τις 2500σαλ ήμουν 50-50 να με αφήσει. Το πιο ωραίο? Μερικές φορές έσβηνε στο ρελαντί, στο εντελώς άσχετο! Π.χ. φανάρι, νεκρά, τα χέρια κάτω, ρελαντί μια χαρά, ξαφνικά τσουπ - σβήσιμο.

Πίσω στην αντιπροσωπία, μπλα-μπλα, "δεν ξέρω να οδηγώ", "αυτό έχει συμπλέκτη, δεν είναι παπί" και άλλα τέτοια όμορφα. Του λέω ενός ψηλού μάστορα που είχε ύφος, "πάρτο και κατέβα τη Μιχαλοκοπούλου. Άμα φτάσεις χίλτον σου πληρώνω τους καφέδες της εβδομάδας". Το πήρε, γύρισε μετά από μισή ώρα (εγώ έλεγα πάει-σκοτώθηκε αυτός) και φυσικά διανυκτερεύει η μπέμπα στο συνεργείο, τα γνωστά μέιλ στη μαμά, και αναμονή για νέα αναβάθμιση. Το καλό ήταν ότι δεν μπορούσαν/επιτρέπονταν να κάνουν uninstall/rollback/whatever (πως λέμε στα windows) το update αφού προτιμούσα 1000 φορές κάγκουρας με σκασίματα παρά να με πατήσει φορτηγό στη μέση μιας διασταύρωσης.

Τέλος πάντων, μηδέν χλμ για μερικές εβδομάδες και νέο windows, δλδ, bmw software release. Κάνανε μεγάλη μαγκιά: ανεβάσανε το ρελαντί μερικές εκατοντάδες στροφές (..νομίζω ήταν 1200 και το πήγανε 1500?) και επίσης κάτι κάνανε με τη θερμοκρασία: όταν το μηχανάκι ήταν κρύο, είχε ρελαντί στις 2000σαλ (!!) και σιγά-σιγά κατέβαζε. Αυτά θυμάμαι που παρατήρησα, τώρα τι άλλο είχε το update δεν έχω ιδέα. Στάνταρ πάντως είχε ανεβάσει την μέση κατανάλωση περίπου 1λτ/100χλμ. Α, και έκανε και μερικά σκασίματα που και που, έτσι για να μην ξεχνιώμαστε. Αλλά δεν έσβηνε. Μεγάλη ικανοποίηση (σοβαρά).

Λίγες εβδομάδες μετά, ζήτημα να είχα 2000 χλμ, βλέπω αποτυπώματα από ξεραμένο νερό-λάδι-βενζίνη-κάτι τέλος πάντων μεταξύ κυλινδροκεφαλής και κυλίνδρων. Πίσω στην αντιπροσωπεία. Απάντηση: "μην ανησυχείς, φυσιολογικό είναι, όλα το κάνουν". Μου λένε όμως να το παρακολουθήσω και να τους ενημερώσω! Μετά από όλες αυτές τις περιπέτειες αποφασίζω να φύγω ΠΣΚ για Μάνη και κάθε τόσα χλμ ελέγχω: είναι προφανές ότι κάτι βγαίνει από μέσα, εγώ το παρακολουθώ να τι να κάνω? Επίσης ένας σωλήνας που πήγαινε στο ψυγείο ξεκάθαρα "οπισθοχωρεί". Περνάω ένα υπέροχο ΠΣΚ τραβώντας ή πιέζοντας ένα λαστιχένιο σωλήνα και σκουπίζοντας με μαντηλάκια αυτό που έβγαινε (καυτό) από τους κυλίνδρους και τη Δευτέρα στην αντιπροσωπία μου λένε το αμίμητο "το κουράζεις το μοτό" και μου εξηγούν ότι "υπερθερμαίνεται, δουλεύει πολύ το ψυγείο και από την πίεση πετάει τον σωλήνα έξω" !!! Για το άλλο πρόβλημα, καμία λύση αλλά μόνο "παρακολούθηση".

Η επισκευή του ψυγείου άντεξε μια εβδομάδα, όταν η μηχανή αποφασίζει να ρίξει μερικές τζούρες καυτού νερού στο τζίν μου, για καλή μου τύχη στην αρχή της Μεσογείων. Με τα δέοντα "γαλλικά" τσουλάω τη μηχανή μέχρι την αντιπροσωπία της Μιχαλακοπούλου, μου ξαναβάζουν πίσω το λάστιχο και μου το δένουν (!!) με κάτι κομποσχοίνια (απίστευτη καλλιτεχνική παρέμβαση). Πάλι μέιλ στη μαμά, αναμονή για απάντηση, ενημέρωση μετά από μια εβδομάδα ότι η μαμά γνωρίζει το πρόβλημα και το μελετάει. Επίσης μου λένε ότι ήρθε καινούργιο update, "δεν είστε καλά" απαντώ και αρνήθηκα φυσικά να γίνω πάλι beta tester.

Εν τω μεταξύ έρχεται ενημέρωση από τη μαμά ότι πρέπει να αλλαχθεί μια "φλάτζα" (κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά) γιατί κάνει διαρροές κλπ κλπ, φέρνω τη μηχανή στο σέρβις, γίνεται η επισκευή και μου χρεώνουν 60 ευρώ εργασία (!!) γιατί ήθελε άνοιγμα η μηχανή και ήταν πολύ δουλειά. Θυμάμαι ότι τα πλήρωσα κανονικά με τη σκέψη ότι δεν με συμφέρει να τσακωθώ γιατί έχουμε μέλλον ακόμη. Εν τω μεταξύ μου βγάζουν τα κομποσκοίνια και τοποθετούν 4-5συνεχόμενα κλίπ στον σωλήνα του ψυγείου, ευτυχώς όλα μαύρα τώρα (πριν ήταν πολύχρωμα και λαδωμένα). Όλα αυτά με πολύ ύφος (το καλώς εννοούμενο ύφος, ας πούμε), ότι η bmw φροντίζει τους πελάτες της και αναλαμβάνει την ευθύνη των επισκευών και άλλα τέτοια.

Όλο αυτό το διάστημα η μηχανή είναι αραχτή γιατί δεν παίζει πλέον ταξίδι όσο περιμένω τον σωλήνα του ψυγείου, που τελικά με ειδοποιούν ότι έρχεται. Πάω να βάλω μπροστά τη μηχανή για να πάω στο σέρβις αλλά δυστυχώς η μπαταρία ήταν νεκρή. Μου έκανε εντύπωση γιατί σε καινούργιο μοτό δεν το περίμενα αλλά σκέφτηκα ότι ήταν βλακεία μου γιατί δεν είχα αποσυνδέσει τη μπαταρία και επιπλέον είχα αφήσει το συναγερμό. Βέβαια, ο συναγερμός υποτίθεται ότι κλείνει μετά από μερικές ημέρες, αλλά τέλος πάντων. Ευτυχώς μένω 2 τετράγωνα από την αντιπροσωπία, οπότε ξέρετε το κόλπο: επ΄ώμου αρμ και βάδην. Αλλάζεται ο σωλήνας και η μπέμπα μπαίνει στο φορτιστή. Πλήρωσα ένα εικοσαρικάκι μόνο και ρωτάω "παιδιά να φύγω, να πάω ταξίδι?". Μια χαρά μου λένε, κάνε ότι θες.

Περνάει κάποιος καιρός, βρίσκω 2 μέρες άδεια και πάω ο κακομοίρης για Ναύπακτο από πάνω. Κάποια στιγμή βλέπω μια 20/αρια (δεν κάνω πλάκα, τόσες ήταν) κλήσεις από τους δικούς μου. Ανήσυχος τηλεφωνώ πίσω για να ακούσω να μου λένε, επί λέξει, "ήρθε γράμμα από την bmw, ότι έχεις χαλασμένα φρένα". Εδώ σε θέλω κάβουρα. Τηλεφωνώ στο σέρβις και μου λένε να μην ανησυχώ (χαχα!). Γίνεται όμως μια συνεννόηση μπάχαλο γιατί εγώ έλεγα για φρένα και αυτοί μου λέγανε για ένα αλυσιδογράναζο. Άντε βγάλε άκρη από το τηλέφωνο στην άκρη του δρόμου, πάνω στα βουνά. Τραβάω και ένα καυγά με τους γονείς μου, τις αδερφές μου, την γυναίκα μου, όλους δηλαδή, που θέλανε να παρατήσω τη μηχανή εκεί που ήταν και να έρθουν να με πάρουν. Τέλος πάντων, επιστρέφω Αθήνα όπως-όπως, και ακολουθούν τα γνωστά: σέρβις, ανακλήσεις, τελικά ήταν δύο ξεχωριστές ανακλήσεις και επί τη ευκαιρία μου αλλάζουν και μια λάμπα που κάηκε (!). Πάλι κάτι πλήρωσα αλλά δεν θυμάμαι πόσο.

Εννοείται ότι άλλη εκδρομή δεν έπαιξε. Όμως, τώρα άρχισε να μου κάνει κόλπα το κοντέρ. Πήγαινα με 40 και αυτό έδειχνε 150! Φρέναρα και αντί να πέφτει η ταχύτητα ανέβαινε. Έσβηνα τον κινητήρα και η βελόνα άλλοτε κάθονταν στα 30, άλλοτε στα 50 άλλοτε στα 100χλμ. Ότι να 'ναι. Στην αρχή αδιαφόρησα. Είχα βαρεθεί το σέρβις. Κάποια στιγμή περνώντας απ' έξω σκέφτομαι, δεν μπαίνω να ρωτήσω? Εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε ότι ίσως φταίει κάποιο σκουπιδάκι στον αισθητήρα, κάτι τέτοιο. Το πάω για πλύσιμο, τίποτα. Μετά όμως, εάν αρχίσεις να ασχολείσαι μπαίνεις στο τριπάκι.

Πίσω λοιπόν στο σέρβις αλλά λύση καμία. Υπήρχε μάλιστα και μια δυσφορία, γιατί υπήρχε χώμα στη μηχανή σε διάφορα σημεία, ειδικά κάτω από τη σέλα είχε μαζέψει πολύ. Άκουσα και ένα μικρό κήρυγμα ότι το μοτό δεν κάνει για χώμα και αφού ήθελα εντουρο-κατάσταση έπρεπε να είχα πάρει το 800αρι. Επειδή αιφνιδιάστηκα από το χώσιμο που άκουσα, δεν αντιμίλησα. Βέβαια, το βράδυ στο σπίτι που ηρέμισα λίγο σκέφτηκα: "γιατί ρε φίλε, το 800αρι έχει άλλο κοντέρ ή αισθητήρα από το δικό μου?" αλλά όταν έπρεπε δεν το είχα σκεφτεί.

Τέλος πάντων, αφού άκουσα το κήρυγμα ότι κάνω κακή χρήση, μου λένε ότι υπάρχει update για τον εγκέφαλο και επειδή δεν έχω την τελευταία version δεν μπορούν να κάνουν κάτι (!?!?) γιατί μπορεί αυτή η "βλάβη" να έχει διορθωθεί. Άντε βγάλε άκρη. Άμα δεν έχεις την τελευταία version δεν σε εξυπηρετούν. Δέχομαι λοιπόν να φορέσουμε την τελευταία version και μαντέψτε: το κοντέρ έκανε τα δικά του (φυσικά). Video λοιπόν με την τρελή βελόνα, μέιλ στη μαμά, αναμονές καμιά 20/αρια μέρες, αντικατάσταση του κοντέρ και επιστροφή του παλιού στη μαμά για επιθεώρηση. Όμως, δεν παραλαμβάνω τη μηχανή γιατί είναι πάλι στον φορτιστή.

Η μπαταρία ήταν πεσμένη. Λογικό σκέφτηκα, αφού ζήτημα να έκανα 50 χλμ την εβδομάδα με το χάρχαλο που είχα αγοράσει. Με απασχολούσε όμως. Τι στην ευχή, τόσο ευαίσθητη είναι η μπαταρία? Οπότε ήμουν στην εξής θέση: είχα μια καινούργια μηχανή που δεν χρησιμοποιούσα μέχρι να περάσει τις παιδικές ασθένειες αλλά που έπρεπε κάθε βράδυ να τη βγάζω βόλτα για να μην χαλάσει η μπαταρία. Μετά από λίγο καιρό είχε γίνει συνήθεια: έλεγα στη γυναίκα μου "πάω τη μπέμπα βόλτα" και εξαφανιζόμουνα για 10-20 λεπτά. Ποτέ παραπάνω για να μην νομίσει ότι έχω γκόμενα και μπλέξω. Ξέχασα να πω ότι το νέο update είχε αλλάξει πάλι το ρελαντί, και είχε αλλάξει και κάτι στη δύναμη της μοτό (προς το χειρότερο) στις χαμηλές στροφές. Υποκειμενική εντύπωση αυτό – μην παρεξηγηθώ.

Για αρκετό καιρό λοιπόν θεωρούσα φυσιολογικό ότι πρέπει να βγάζουμε τη μηχανή βόλτα κάθε βράδυ, ώσπου μια μέρα αποφασίζω να πάω και στη δουλειά με τη μηχανή. Τι το 'θελα? Είχα ξεχάσει ο βλάκας ότι το ΠΣΚ είχαμε πάει εκδρομή (φυσικά με το τουτού) και δεν την είχα βγάλει βόλτα. Πήρε μπρος λίγο δύσκολα, έφτασα στη δουλειά, θυμάμαι ότι δίστασα στη σκέψη "συναγερμός ή όχι" αλλά είπα "δε βαριέσαι, ότι είναι να γίνει θα γίνει". Φυσικά, έγινε. Κλήση στην οδική βοήθεια (και η δουλειά είναι κοντά στην αντιπροσωπεία αλλά είπα να σταματήσω το σπορ να την κουβαλάω εγώ), φόρτωμα και πίσω στην αντιπροσωπεία.

Εν τω μεταξύ, με αυτό το συναγερμό έχει γίνει το εξής. Από την αρχή δεν είχε βάση και σε κάθε λακκούβα χοροπηδούσε. Στους χωματόδρομους δε, ήταν σαν φραπεδιέρα με παγάκια. Τα παιδιά του σέρβις μου είχανε πει ότι δεν υπάρχουν βάσεις, ότι τις περιμένουν από Γερμανία και κάθε φορά που πήγαινα στο σέρβις κολλάγαμε με ένα αυτοκόλλητο το συναγερμό στη θέση του. Φυσικά αυτός ξεκολλούσε στα πρώτα 10χλμ αλλά παρ' όλα αυτά εμείς το κάναμε κάθε φορά (τουλάχιστον 4-5 φορές έχει γίνει), δεν ξέρω γιατί, έτσι σαν ιεροτελεστία.

Τέλος πάντων, πίσω στην νεκρή μπαταρία. Εξηγώ το πρόβλημα με την ανάλογη συστολή γιατί ένιωθα ότι φταίω και εγώ που δεν έκανα την ανάλογη χρήση στη μηχανή. Μου προτείνουν να μου την ξαναφορτίσουν αλλά αποφασίζω να την αλλάξω με δική μου επιβάρυνση. Καινούργια μπαταρία λοιπόν, και απόφαση για καινούργια αρχή. Εκείνο το βράδυ δεν την έβγαλα βόλτα. Την επόμενη μέρα δεν έπαιρνε μπροστά. Η συνέχεια είναι γνωστή: επ' ώμου και στο σερβις, δύο τετράγωνα πιο κάτω.

Ομολογώ ότι και οι ίδιοι τα χάσανε μόλις με είδανε να την σέρνω στη Μιχαλακοπούλου. Επιθεωρήθηκαν όλα τα ηλεκτρικά, μπήκε στον εγκέφαλο, τσίμπησε άλλο ένα update. Παρεμπιπτόντως αυτό το update, ή το προηγούμενο, ή κάποιο τέλος πάντων, άλλαξε και το abs γιατί από κάποια στιγμή και μετά σταμάτησε να μπαίνει το abs στον πίσω τροχό για ψήλου πήδημα. Δυστυχώς δεν θυμάμαι αν επανα-φόρτισαν την μπαταρία ή μου δώσανε καινούργια. Θυμάμαι όμως ότι είχαν έρθει και από δίπλα (τις πωλήσεις), είχε μαζευτεί γενικά κόσμος, ήταν και μια ομάδα αστυνομικών (για σέρβις στα δικά τους), γενικά ένα πολυπληθές ιατρικό συμβούλιο. Το πόρισμα ήταν ότι αυτά τη μηχανάκια δεν τα κλέβουν, οπότε μην χρησιμοποιείς συναγερμό για λίγες μέρες να δούμε τι θα γίνει.

Πράγματι, αποσυνδέουμε το συναγερμό για σχεδόν ένα μήνα, η μηχανή ήταν οκ. Επιστρέφω στην αντιπροσωπεία, ενημερώνω σχετικά και στέλνουμε (πάλι) μέιλ στη μαμά. Η απάντηση ήρθε σχετικά γρήγορα, ότι ναι μεν σβήνει ο συναγερμός μετά από μερικές μέρες για να προστατέψει την μπαταρία, αλλά υπάρχει και άλλη μια - κρυφή(?), ατεκμηρίωτη(?) - ρύθμιση του συναγερμού: σύμφωνα με αυτή, υπάρχει ένα λεγόμενο low power state στο οποίο πρέπει να μπαίνει ο μαμά συναγερμός όταν παίρνει ένα κατάλληλο σήμα από το canbus και έτσι δεν τρώει ρεύμα. Αυτά στο περίπου γιατί ούτε εγώ ήμουν σίγουρος ότι καταλάβαινα και προσωπική εκτίμηση (χωρίς παρεξήγηση) ούτε αυτός που μου τα εξηγούσε έδειχνε ότι τα καταλαβαίνει. Bottom line, αλλάξανε μια ρύθμιση στον συναγερμό και το πρόβλημα θα λύνονταν. Επίσης άλλαξαν και κάτι άλλο, αλλά δεν με ενημέρωσαν (ή το ξέχασα) γιατί μου έχει μείνει και ένα άλλο μηδενικό τιμολόγιο για εργασίες αντικατάστασης εντός εγγύησης.

Συνεχίζεται...

Last edited by kokni; 27-05-2012 at 22:38.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 27-05-2012, 22:59
kostas1200gs Ο/Η kostas1200gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 GS '06
Μηνύματα: 48
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Ολα θα πάνε καλά φίλε .Μην ανησυχείς .Νομίζω οτι πρέπει να γραφτείς στο βιβλίο γκίνες γκαντεμιάς μπας και ρεφάρεις τις ζημιές.
.Δε πιστεύω να σε λένε Μητσοτάκη?
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 27-05-2012, 23:52
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

μα όντως πρόκειται περί adventurus bike. Περιμένουμε τη συνέχεια. Άν πάντως το συγκεκριμένο μηχανάκι κοστίζει όσο και μα transalp εγώ αδελφέ την transalp θα προτιμούσα κι ας μην είχε adventure
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 28-05-2012, 00:16
nikos-x Ο/Η nikos-x βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Εγκλωβισμένος στην πόλη !!!
Μoto: HONDA VARADERO 1000 - BMW μπλουζάκια
Μηνύματα: 5,548
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια



Δεν θα ήταν καλύτερα να μετακόμιζες για λίγο καιρό στην αντιπροσωπεία, μπας και γλυτώσεις από το σπρώξιμο;

Καλό βράδυ και ελπίζουμε σε ένα αίσιο τέλος . . . όχι σαν αυτό στις Ελληνικές ταινίες όπου όλοι παντρεύονται.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 28-05-2012, 00:36
Andreas_F800GS Ο/Η Andreas_F800GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Αθήνα, Ηλιούπολη
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 401
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Και μόνο που τα διάβασα κουράστηκα. Θυμήθηκα τα δικά μου όταν είχα στην κατοχή μου ένα Kawasaki KLE 500. Μερικοί λένε ότι είναι αμίμητα για την αξιοπιστία τους. Εγώ πάλι ήμουν κάθε μήνα σε συνεργείο. Με είχε αφήσει τουλάχιστον 5 φορές στο δρόμο από διαφορετικά προβλήματα κάθε φορά και τελικά η λύση δόθηκε με την αλλαγή μηχανής! Αν σου κάτσει δυστυχώς δεν υπάρχει γιατρειά. Ότι και να κάνεις πάντα θα έχεις το φόβο ότι θα σε προδώσει. Πάρτο απόφαση και σπρώχτο όσο είναι καιρός. Θα γλυτώσεις πολλά και από τα συνεργεία και από τα φάρμακα που σε λίγο θα αρχίσεις να παίρνεις για να μένεις ήρεμος!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 28-05-2012, 00:49
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kokni Εμφάνιση μηνυμάτων
.........και πόσο απίστευτο μου φαίνεται ότι πλησιάζω τα 16000χλμ με το δικύλινδρο 650GS.
και μένα απίστευτο μου φαίνεται πως άντεξες.

Φιλαράκο έχεις τα ατσαλένια νεύρα του Τσακ Νόρις
και την υπομονή του Δαλάι Λάμα.

Στη θέση σου θα το είχα κάψει και το μηχανάκι και το μαγαζί τους αντάμα!!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 28-05-2012, 01:27
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

πουλα τη κ παρε ΤΑ
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 28-05-2012, 08:43
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Φιλική ερώτηση....αν και περιμένω εναγωνίος την συνέχεια.....



μιας και σου παρουσίασε τόσα πολλα....και απο ότι υποψιάζομαι θα ειναι και άλλα γιατί δεν απίτησες---απαιτείς ΟΛΙΚΗ αντικατασταση......



και κάτι ακόμα....αυτή εκει στα σερβισ-δεν με ενδιαφερει και δεν θέλω να μάθω ποιοι ειναι ---για το θέμα της μπαταρίας δεν είχαν καποιο όργανο να μετράει διαρροες???????εππίσης......ΑΝΕΦΕΡΕΣ και ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ το πρόβλημα στα ΦΡΕΝΑ και ΣΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ?????τρέμω μόνο στην ιδέα φίλε μου.....


tip για το τρελό κοντερ.....(στα 1200gs τουλάχιστον) ελαττωματικός αισθητήρας abs!!!(αν το συνδυασω οτι επιανε πολύ γρήγορα το abs---καταλαβαίνεις τι εννοώ,,,,,,

Last edited by vasorfa; 28-05-2012 at 08:45.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 28-05-2012, 11:27
steliosx Ο/Η steliosx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αγία Παρασκευή
Μoto: BMW F650GS'08 (twin), ΧΤ500'01
Μηνύματα: 522
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Ουάου΄!!, χαρά στην υπομονή σου!! Τρελό μπλέξιμο !!

Αν και από όσο κατάλαβα, έμπλεξες με το μηχανάκι αλλά έμπλεξες και με το γνωστό συνεργείο της Μιχαλακοπούλου !!

Η περιπέτειά σου βλέπω ότι κρατά τέσσερα χρόνια. Εγώ στην θέση σου θα το είχα "σπρώξει" το μηχανάκι, γιατί από όσο κατάλαβα δεν το χάρηκες!


Οδηγώ μηχανάκια τα τελευταία 32 χρόνια και ναί μου έχουν τύχει και μένα κάποια "στραβά" από την αρχή, ή μου δημιουργούσαν πλέον προβλήματα μετά από δικές μου .. παρεμβάσεις, ή από κάποια πτώση κλπ, οπότε με την πρώτη ευκαιρία τα έσπρωχνα για κάτι άλλο. Γενικά ίσως να ημουν πιο τυχερός σε αυτό θέμα γιατί πάντα έπαιρνα μεταχειρισμένα μηχανάκια, που ενδεχομένως είχαν βγάλει τα κουσούρια τους από την αρχή, στον πρώτο ιδιοκτήτη!,

Βέβαια μπορώ να πώ ότι εγώ έχω 60.000 χλμ έως τώρα, με το ίδιο μηχανάκι, δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο για οτιδήποτε πέρα από τις αρχικές προβλεπόμενες ανακλήσεις και τα τακτικά service, και αυτά μάλιστα κάθε 20.000 χλμ, γιατί τα ενδιάμεσα που αφορούν λάδια, φίλτρα αέρος και λαδιού, φρένα, λάδι στα μπροστινά καλάμια κλπ τα κάνω όλα μόνος μου. Η μπαταρία είναι ακόμα της μαμάς, φέτος το φθινόπωρο θα την αλλάξω μόνος μου με μία άλλη της επιλογής μου.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 28-05-2012, 11:47
fasolia Ο/Η fasolia βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: χαιδαρι
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

ΠΑΡΕ ΚΤΜ!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!