GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-06-2012, 16:17
GsDakar Ο/Η GsDakar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: F650GS DAKAR
Μηνύματα: 467
Προεπιλογή Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS .

Αυτο το HOW TO το πηρα απο αλλο site και το μοιραζομαι μαζι σας γιατι το εκανα και πραγματικα και το δουλεμα της μηχανης αλλα και το ρελαντι(κυριως κρυο) διορθωθηκε 100%,στην κυριολεξια η συμπεριφορα της ηταν προς το πολυ καλυτερο.Το HOW TO εχει ως εξης:

Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε είναι ένα σετ αλεν αστεράκια, ένα σταυρωτό κατσαβίδι και ένα ίσιο μακρύ. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε:

1) Για αρχή λύνουμε τις βίδες που κρατάνε τα πλαστικά τους ψευδοτεπόζιτου. Μας ενδιαφέρει η δεξια πλευρα αλλά για να γίνει η δουλεια άνετα και ωραία θα πρεπει να τα λυσουμε όλα.

2) Ο πνεύμονας (μπλε περίγραμμα), το μεγάλο μαυρο κουτι που φιλοξενεί το φίλτρο και τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα πιάνεται με 5 βίδες, έναν ελαστικό ιμάντα και έναν σφιγκτήρα. Με κόκκινο βέλος έχω σημαδέψει τις 4 βίδες. Η πέμπτη είναι από την άλλη πλευρά (κάνει μπαμ). Αφαιρούμε πρώτα τις 2 βίδες που χωρίζουν τον πνεύμονα στα δυο. Στη συνέχεια τις βιδες που πιανουν πάνω στο πλαισιο και τη βίδα από την άλλη πλευρά που πιανει στο δοχειο λαδιών. Θα προσέξετε πως στο πάνω μέρος υπάρχει ένα ιμάντας που συγκρατεί την μπαταρία. Τον ξεκουμπώνουμε. Τώρα το κουτί κρατιέται όλο από τον σφυγκτήρα στην εισαγωγή. Τον ξεβιδώνουμε και τραβάμε προς τα επάνω. Οποιος θέλει ρίχνει και ένα καθάρισμα στον πνεύμονα και ένα φύσημα στο φίλτρο.

http://img844.imageshack.us/img844/4848/81776360.jpg

3) Αυτό που βλέπουμε είναι η εισαγωγή. Στα δεξιά της υπάρχουν δυο μαυρα κουτάκια που το καθένα έχει από ένα βύσμα στο κάτω μέρος του. Επειδη η φωτο είναι χάλια δείτε καλύτερα το σχεδιαγραμμα από το realoem. Με πράσινο έχω τη βαλβίδα του ρελαντί με μπλε το TPS. Βγαίνουν και τα δυο πανεύκολα, δύο βιδάκια το καθένα. Πριν κάνουμε οτιδήποτε ίσως είναι καλο να καλύψουμε την τρύπα της εισαγωγής με μια σακούλα ή κάτι παρόμοιο για την περίπτωση που μας φύγει κάτι και πέσει μέσα στην εισαγωγή :Ρ Αυτό που έκανα εγώ πριν αρχίσω να ξεβιδώνω εξαρτήματα ήταν να αφαιρέσω το φισάκι του TPS. Με αποσυνδεμένο το TPS ανοιγουμε διακόπτη και πατάμε μίζα χωρίς γκάζι, σα να μην είχε πρόβλημα η μηχανή. Αν πάρει μπρος και κρατήσει ρελαντί το πιο πιθανό είναι πως φταίει το TPS. Κλείνουμε τον διακόπτη. Σε κάθε περίπτωση αφου έχουμε φτάσει ως εδώ ρίχνουμε ένα καθάρισμα και στη βαλβίδα με τον τρόπο που αναφέρθηκε πιο πάνω και της ρίχνουμε και λίγο λαδάκι μέσα στο εμβολάκι. Συνεχίζουμε με το TPS.

http://img849.imageshack.us/img849/2200/94419357.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/160/255eq.png

4) Το TPS από την πλευρά που συνδέεται στην εισαγωγή είναι όπως στη φωτο. Μη το φοβάστε που έχει σταυρό, κουμπώνει μόνο από τη μια πλευρά και δεν παιζει να το ξαναβάλετε λάθος. Παίρνουμε ένα σπρέη για επαφές (το πουλάνε σε μαγαζια με εργαλεία, σε καταστήματα ηλεκτρονικών κλπ). Ψεκάζουμε στο κέντρο του. Θα παρατηρήσουμε πως το υγρό συσσωρεύεται στην τρύπα. Το αφήνουμε να τραβήξει το υγρό μέσα. Όταν η τρύπα αδειάσει, επαναλαμβάνουμε. Στο ενδιάμεσο καλό είναι να το περιστρέφουμε με ένα κατσαβιδι (όχι πολλή δυναμη) για να απλώνεται το καθαριστικό σε όλη την περιοχή του ροοστατη στο εσωτερικο. Αφου επαναλάβουμε μια δυο φορές, και το αφήσουμε αρκετή ώρα να δράσει, τουμπάρουμε να αδειάσει το υγρό από το κουτάκι. Δυστυχώς η μόνη είσοδος για το υγρό που ψεκάσαμε είναι και η μονη εξοδος για αυτό. Ένα μερος του θα εξατμιστεί αλλά αν μεινει υγρό μεσα θα λειτουργεί ως μονωτικό και δε το θελουμε. Τιναζουμε μέχρι να βγει το υγρο λοιπον και το φυσαμε μεχρι να βγαινει μονο αερας (εγω το έκανα με το στομα αλλά σε ένα βενζιναδικο σιγουρα θα κανετε καλυτερη δουλεια ;Ρ). Αφου σιγουρευτουμε πως δεν εχει μεινει υγρο μεσα, ξαναβιδώνουμε πάνω στην εισαγωγή (και τη βαλβιδα του ρελαντι αν δε το εχουμε κανει ηδη). Ανοιγουμε διακοπτη και πατάμε μιζα. Αν ο ροοστατης ειχε απλώς πιασει μπιχλα, έχουμε και πάλι μηχανή που λειτουργεί.

http://img600.imageshack.us/img600/9348/13360766.jpg

5) Η "εγχείρηση" ειναι πολύ απλή ακόμα και για όσους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με τέτοια πράγματα. Ελαχιστος μπελάς είναι μόνο στην επανασυναρμολόγηση του πνεύμονα. Πριν βιδώσουμε οτιδήποτε θα πρέπει να προσεξουμε τα 3 σημεία με κόκκινο να έχουν μπει στις θέσεις τους. Να είναι το κολλάρο μέσα στην εισαγωγή, να είναι σωστή η σύνδεση μεταξύ των 2 κομματιων του πνεύμονα και το μυτερό του ακρο μπροστά να έχει μπει στη "φωλιά" του. Δεν θα γίνει ζημια αν δεν μπουν σωστά απλά θα βρεθουμε σε αδιεξοδο οποτε για να γλιτώσουμε το «βιδωνε – ξεβίδωνε» ελεγχουμε τα 3 σημεία και μετά πιάνουμε εργαλεία .

http://img208.imageshack.us/img208/1869/322n.png

H ολη διαδικασια ειναι μια ωρα περιπου και χρησιμοποιησα βενζινη και πινελο για καθαρισμο πεταλουδας,την εβγαλα ολη εξω,εφοσον εφτασα ως εδω,πολλα μα πολλα πανια ενα σπρει επαφων χωρις λαδι με το οποιο καθαρισα και την φωλια της βαλβιδας ρελαντι η οποια εβγαλε πολυυυ μουργα,και καθαρισα και ολες τις επαφες και μετα φυσιμα ολα αυτα με αερα,να σημειωσω οτι το χαλασα ολο το σπρει επαφων(ενα πορτοκαλι CONTACT).Το TPS δεν θελει τιποτα μετα,οπως το εβγαλα το εβαλα,οταν την βαλετε μετα μπροστα θα σας καπνισει αρκετα,μην τρομαξετε θα καθαρισει.Το αποτελεσμα θα σας καταπληξη ευχαριστα.

Last edited by GsDakar; 16-06-2012 at 16:48.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 16-06-2012, 19:15
kosta12gs Ο/Η kosta12gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Thessaloniki
Μoto: R 1200 GS ?
Μηνύματα: 1,402
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

ωραίος, κατατοπιστικός, χρήσιμος.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 16-06-2012, 19:26
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Μπράβο και πάλι Μπράβο...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 18-06-2012, 08:05
tassos85 Ο/Η tassos85 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Bmw F650 GS
Μηνύματα: 417
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Πολύ ωραίος , κατατοπιστικός και πολύ χρήσιμο ποστ!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 18-06-2012, 08:11
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή

Έτσι για να μαθαίνουμε ..... !!!!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 11-10-2012, 14:16
tassos85 Ο/Η tassos85 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Bmw F650 GS
Μηνύματα: 417
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Άρχισε να μου κάνει προβλήματα με το ρελαντί σε ενοχλητικό βαθμό! Θα το δοκιμάσω και θα σας πω τα αποτελέσματα!!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 18-10-2012, 01:53
tassos85 Ο/Η tassos85 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Bmw F650 GS
Μηνύματα: 417
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Φίλοι μου το έκανα και το πρόβλημα λύθηκε 100%!!! Να είστε καλά!!! Να γιατί gs forum!!!!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 18-10-2012, 09:59
GsDakar Ο/Η GsDakar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: F650GS DAKAR
Μηνύματα: 467
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Reply With Quote
  #9  
Παλιό 18-10-2012, 13:44
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Reply With Quote
  #10  
Παλιό 18-10-2012, 17:02
ziumann Ο/Η ziumann βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Χαλκιδα
Μoto: F 650 GS '03
Μηνύματα: 416
Προεπιλογή Απάντηση: Λύση για προβλημα στο Ρελαντι F650GS DAKAR και απλό.

Σ'ωραιος!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:01.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!