GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ελλάδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 23-12-2011, 22:48
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Οι εικόνες είναι σε όλους μας γνωστές.... χιονόπτωση και χιλιάδες οδηγοί κι επιβάτες εγκλωβισμένοι από μερικούς πόντους χιόνι. Είτε διότι δίπλωσε κάποιο μεγάλο όχημα, είτε διότι ως ελληνάρες αν και ξέραμε ότι ο καιρός θα χαλάσει αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε με λάστιχα καλοκαιρινά, χωρίς αλυσίδες κλπ κλπ. Πάντα έφταιγε το κράτος κι ο κρατικός μηχανισμός που δε διαθέτει ένα εκχιονιστικό ανά χιλιόμετρο....

Τελευταία έχουμε τους ιδιωτικούς δρόμους, με τα διόδιά τους, την άψογη άσφαλτο, την ταχεία εξυπηρέτηση εκ μέρους των εταιρειών εκμετάλλευσής τους κλπ κλπ.

Αρκεί όμως και πάλι μιά κακοκαιρία κι αποδεικνύεται ότι ο βασιλιάς είναι ακόμη γυμνός. Και πως να μην είναι όταν το ελληνικό κράτος απατεώνας κάνει δωράκια στους φίλους και "στηρίγματά" του και δε φροντίζει ώστε να πληρούνται προδιαγραφές ασφαλείας.

διάβαστε λοιπόν το άρθρο του Zougla online - Εγνατία: Ο αυτοκινητόδρομος δολοφόνος


Πέμπτη βράδυ, 22 Δεκεμβρίου και ένας οδηγός, ο οποίος, για να αντιμετωπίσει την χιονοθύελλα ενώ διασχίζει την Εγνατία Οδό, σταματά στην άκρη του δρόμου για να τοποθετήσει αλυσίδες στα λάστιχα του. Επί της Εγνατίας, ως γνωστόν, δεν υφίστανται χώροι ασφαλούς στάθμευσης αν και αποτελεί βασική αρχή λειτουργίας όλων των αυτοκινητοδρόμων σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου.

Η συνέχεια της ιστορίας είναι τραγική. Ενώ ο οδηγός πασχίζει να τοποθετήσει τις αλυσίδες, μία νταλίκα τον παρασύρει. Ο οδηγός είναι νεκρός, δύο ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Ένα περίπου χρόνο πριν, σε άλλο σημείο της Εγνατίας Οδού και λόγω της κακής σήμανσης με τις ταμπέλες που υπαγορεύουν την σωστή συμπεριφορά των οδηγών, συμβαίνει ένα επίσης θανατηφόρο τροχαίο. Στην περίπτωση αυτή, οι νεκροί είναι τουρίστες από την Ανατολική Ευρώπη.

Αυτά τα δύο θανατηφόρα συμπληρώνουν την μακρά λίστα ατυχημάτων και δυστυχημάτων που συμβαίνουν πολύ συχνά δυστυχώς στον αυτοκινητόδρομο «κόσμημα» όπως συνηθίζουν να αποκαλούν την Εγνατία οι εκάστοτε Υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ και οι πολιτικοί γενικότερα, καθώς και οι εργολάβοι που συμμετείχαν στο έργο.

Χρειάστηκαν ολόκληρες δεκαετίες για να ολοκληρωθεί το μεγαλόπνοο έργο κατασκευής της Εγνατίας Οδού, το οποίο παραδόθηκε προς χρήση γεμάτο κακοτεχνίες, καθιστώντας τον δρόμο άκρως επικίνδυνο για τους διερχόμενους οδηγούς. Πρόκειται για έναν δρόμο-καρμανιόλα, τον οποίο καθημερινά χρησιμοποιούν χιλιάδες οδηγοί, έναντι καταβολής χρημάτων στα διόδια.

Η πολυδιαφημισμένη Εγνατία Οδός δεν θα μπορούσε να συναγωνιστεί στο παραμικρό τα οδικά δίκτυα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς με το πρώτο κύμα χιονιά θρηνήσαμε έναν νεκρό, έπειτα από τροχαίο δυστύχημα, παρέλυσε ο μηχανισμός της εταιρείας, που, αν και εισπράττει τεράστια ποσά από την εκμετάλλευση του δημόσιου δρόμου, οι υπηρεσίες της είναι κάκιστες και μάλιστα οι ιθύνοντες γνωρίζουν τις ελλείψεις, ενώ οι τοπικοί «άρχοντες» καταγγέλλουν την «Εγνατία Οδό Α.Ε.» για ανευθυνότητα ως διαχειρίστρια του -χαμηλών προδιαγραφών- αυτοκινητόδρομου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Α. Μουρατίδης, μιλώντας στο zougla radio και τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ανέφερε ότι απασχολούνται συνολικά 230 εργαζόμενοι, οι οποίοι, κατά 50%, ω του θαύματος, φέρουν την ειδικότητα του μηχανικού. Δηλαδή, επί της ουσίας, όπως αποδείχθηκε, δεν υπάρχουν εργαζόμενοι «πρώτης γραμμής», για να διευκολύνουν τους εγκλωβισμένους οδηγούς.

Παράλληλα, αναγνώρισε ότι σε έναν αυτοκινητόδρομο, μήκους 670 χλμ., (προς μία κατεύθυνση), στον οποίο έχουν σημειωθεί θανατηφόρα τροχαία, δεν υπάρχουν σταθμοί εξυπηρέτησης, ούτε parking. Περίτρανη απόδειξη ανευθυνότητας είναι ότι στα περισσότερα σημεία της οδικής αρτηρίας δεν υπάρχουν χιονοφράχτες.

Ακούστε τι δήλωσε στο zougla radio




Καταγγελίες του περιφερειάρχη, Γ. Δακή για την Εγνατία Α.Ε.




Τα ήξεραν όλα από πριν

Η zougla.gr αποκαλύπτει ότι, στις 13-10-2010, το πρώην στέλεχος της Εγνατίας Οδού, Δημήτρης Μπόνος, είχε προειδοποιήσει, μέσω επιστολής του, τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Α. Μουρατίδη, εκφράζοντας τον έντονο προβληματισμό του για τον ορατό κίνδυνο εμφάνισης σοβαρών λειτουργικών προβλημάτων σε ενδεχόμενο σφοδρής χιονόπτωσης.



Επιστολή και στον πρωθυπουργό

Επίσης, στις 14-5-2010, είχε αποστείλει στον πρωθυπουργό βιβλίο-εγχειρίδιο με τίτλο αποχιονιστικό έργο.

Όπως ανέφερε, «το σχετικό εγχειρίδιο που συνοδεύει αυτήν την επιστολή αποτελεί επιστέγασμα μιας εμπεριστατωμένης άποψης σε βάθος προσπάθειας κωδικοποίησης του συγκεκριμένου τεχνικού αντικειμένου. Έναυσμα για τη συγγραφή του αποτέλεσε το γεγονός παντελούς απουσίας σχετικού πονήματος στην ελληνική τεχνική βιβλιογραφία, με αποτέλεσμα ο μέχρι σήμερα επί τόπου προγραμματισμός και η εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου να στηρίζεται κατά κύριο λόγο σε εμπειρική και μόνο γνώση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αποτελεσματικότητα και το κόστος αυτής καθ' αυτής της εργασίας».



Επί της ουσίας προειδοποιούσε ότι, σε περίπτωση εκδήλωσης ακραίων καιρικών φαινομένων, όπως μία σφοδρή χιονόπτωση, ο μηχανισμός κρίνεται ανεπαρκής και η αντιμετώπιση θα γίνει εμπειρικά, άνευ συγκεκριμένου σχεδίου.

Παλαιότερο ρεπορτάζ της zougla.gr είχε αποτυπώσει το μέγεθος του προβλήματος και την ανευθυνότητα των αρμοδίων. Ατελείωτα χιλιόμετρα από τη Θεσσαλονίκη, με κατεύθυνση την Αλεξανδρούπολη, χωρίς ένα πάρκινγκ! Με λίγα λόγια, να προσεύχεσαι μην πάθεις κάποια ζημιά, ένα λάστιχο και χρειαστεί να κάνεις στην άκρη του δρόμου. Πρέπει να μείνεις επάνω στο οδόστρωμα και να παρακαλάς μην πέσει επάνω σου διερχόμενο όχημα. Παράλληλα, αν και το μήκος του είναι 670 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει πουθενά (!) πρατήριο υγρών καυσίμων. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει το αυτοκίνητο που οδηγεί κανείς να έχει έξτρα… ρεζερβουάρ ή να καίει 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αν δεν διαθέτετε ένα τέτοιο όχημα, τα ενδεχόμενα είναι δύο: να μείνετε από βενζίνη ή να βγείτε από την Εγνατία και να αναζητήσετε το πιο κοντινό πρατήριο!

O πιο… σύγχρονος δρόμος της Ελλάδας!

Τα εκχιονιστικά μηχανήματα θα έπρεπε να έχουν βγει σε όλους τους δρόμους από την πρώτη στιγμή που άρχισε να χιονίζει. Πόσο μάλιστα όταν υπήρχαν προειδοποιήσεις για την εκδήλωση ακραίων καιρικών φαινομένων. Γιατί οι δρόμοι δεν παρέμειναν ανοιχτοί!

Στα δύο επόμενα video θα δείτε τα εκατοντάδες αποκλεισμένα αυτοκίνητα στην χιονισμένη Εγνατία Οδό, αλλά και πλάνα από το σχολείο και τον σταθμό ΚΤΕΛ της Κοζάνης, όπου μεταφέρθηκαν εγκλωβισμένοι οδηγοί, για να διανυκτερεύσουν.







Πολύ νωπή είναι η υπόθεση στο ύψος του Βαϊοχωρίου, μεταξύ των κόμβων Λαγκαδά και Προφήτη, όπου κατά τη διάρκεια καταιγίδας κατέρρευσε στηθαίο συγκράτησης υδάτων, με συνέπεια να αποκλειστεί το οδόστρωμα της Εγνατίας και να διακοπεί η κυκλοφορία.

Aυτή την τριτοκοσμική εικόνα παρουσιάζει το πιο... σύγχρονο οδικό δίκτυο της χώρας.

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011, 18:33
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 24-12-2011, 11:12
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι εικόνες είναι σε όλους μας γνωστές.... χιονόπτωση και χιλιάδες οδηγοί κι επιβάτες εγκλωβισμένοι από μερικούς πόντους χιόνι. Είτε διότι δίπλωσε κάποιο μεγάλο όχημα, είτε διότι ως ελληνάρες αν και ξέραμε ότι ο καιρός θα χαλάσει αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε με λάστιχα καλοκαιρινά, χωρίς αλυσίδες κλπ κλπ. Πάντα έφταιγε το κράτος κι ο κρατικός μηχανισμός που δε διαθέτει ένα εκχιονιστικό ανά χιλιόμετρο....

.....................................................................................................
Aυτή την τριτοκοσμική εικόνα παρουσιάζει το πιο... σύγχρονο οδικό δίκτυο της χώρας.

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011, 18:33
Εψαξα πολυ στο νετ -απο εγκυρα μεσα ενημερωσης σαν την ''ζουγκλα'' - για να διασταυρωσω την πληροφορια που δινει η ''ζουγκλα'' για εναν νεκρο στην Εγνατια κατα τα γεγονοτα της 22ας Δεκεμβριου 2011. Δεν βρηκα πουθενα τιποτα!
Εν αντιθεση με αυτα που γραφει η ''ζουγκλα'' βρηκα τα παρακατω τα οποια λενε αλλα πραγματα απο αυτα της ''ζουγκλας''.


Που ειναι η αληθεια? Αν υπηρχε νεκρος θα ειχε ξεσηκωθει το συμπαν.............., και φυσικα δεν πιστευω οτι ολοι οι αλλοι απεσωβησαν ενα τετοιο γεγονος.Επισης, δεν ειανι μονον η Ελλαδα που πρωτα φτιαχνει τον δρομο και μετα τα ΣΕΑ, αυτο το πιστοποιει.
Ακομα η νομοθεσια της ΕΕ πουθενα δεν αναφερει οτι πρέπει να κατασκευαζονται παραλληλα τα ΣΕΑ με τον δρομο!! Ειναι σωστο? οχι!!! Απλως οικονομικα συμφερον, πρωτα κατασκευαζεις τον δρομο, μετα εισπραττεις και μετα φτιαχνεις ΣΕΑ.

Εδω η ανακοινωση για την κατασκευη των ΣΕΑ στην Εγνατια Οδο.

Tελος, οταν αρχιζει να χιονιζει σε υψομετρα σαν το εκει της Εγνατιας εχεις πολυ λιγο χρονο μεχρι να το στρωσει και να μην μπορει να κινηθει το οχημα. Αν εισαι κοντα σε ΣΕΑ ΟΚ, αλλα αν εισαι μακρια σταματας σε οποιαδηποτε ακρη του δρομου για να τοποθετησεις αλυσιδες......ακομη και στην autobahn!!

Last edited by GeorgeP; 24-12-2011 at 11:18.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 24-12-2011, 13:22
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Φίλε Γιώργο το έδωσα το άρθρο για να επισημάνω ότι δημόσιοι είτε ιδιωτικοί οι δρόμοι, το ίδιο χάλι είναι, όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο. Και για να είμαι ειλικρινής λίγο με ενδιαφέρει αν το χιόνι πιάνει ξαφνικά. Αυτοί που εισπράτουν τα διόδια, κράτος ή ιδιώτης οφείλουν να παρακολουθούν τα δελτία καιρού και να είναι έτοιμοι!

Καλά Χριστούγεννα στους ταξιδιώτες!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 24-12-2011, 13:55
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Την Πεμπτη το απογευμα πηγαινοντας με το φορτηγο
Σαλονικη οταν εφτανα Λαμια εβλεπα Αλατιερες κατα μηκος
του δρομου σε 0 υψομετρο με τους φαρους αναμενους
και ρωτησα γιατι γινεται αυτο και μου ειπαν μηπως ριξει
χιονι.Ολα γινονται για το Θεαθηναι και ουσια ΤΙΠΟΤΑ
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 24-12-2011, 14:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιώργο το έδωσα το άρθρο για να επισημάνω ότι δημόσιοι είτε ιδιωτικοί οι δρόμοι, το ίδιο χάλι είναι, όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο. Και για να είμαι ειλικρινής λίγο με ενδιαφέρει αν το χιόνι πιάνει ξαφνικά. Αυτοί που εισπράτουν τα διόδια, κράτος ή ιδιώτης οφείλουν να παρακολουθούν τα δελτία καιρού και να είναι έτοιμοι!

Καλά Χριστούγεννα στους ταξιδιώτες!!!
διαφωνώ σε αυτήν σου την προσεγγιση για πολλους λόγους........
Εγνατία/χάλι ειναι εννοιες ασυμβίβαστες.

Οσο και να παρακολουθει κανεις τα δελτια καιρου, οσο αλατι και να ριξει ΕΓΚΑΙΡΩΣ, οσα ΣΕΑ και να φτιαξει.......παντα θα χρειαζονται οι αλυσιδες οταν χιονισει!! Και πάντα οι αλυσιδες θα τοποθετουνται στο σημειο του δρόμου οπου το οχημα δεν μπορει να προχωρησει άλλο εξαιτιας του χιονιου.
Αν ειναι κοντα σε ΣΕΑ θα πρέπει να μπορει να προχωρησει για να μπει στον χωρο του ΣΕΑ, αν ομως εχει χιονι και γλυστράει ουτε εκει θα μπορει να μπει, άρα.......πάλι στην ακρη του δρόμου θα τις φορεσει. Αν δεν ειναι κοντα σε ΣΕΑ τοτε θα ο οδηγος του θα τις βαλει οπου βρισκεται το οχημα ακινητοποιημενο.
Επίσης, το φορεμα των αλυσίδων και το ποτε αυτες θα τοποθετηθουν στο οχημα ειναι ευθυνη του οδηγου, ο οποιος με την σειρα του πρέπει να τις εχει μαζι του και να εχει παρει και δελτιο καιρου εφοσον προτιθεται να κινηθει σε υψόμετρα πανω απο 400 μετρα!!!!

Και κατι άλλο, ο εκχιονισμος γινεται μετα το πεσιμο του χιονιου ¨η οταν κοπασουν τα φαινομενα. Στις μεγάλες αρτηρίες π.χ. Εγνατια γινεται συνεχως υπο οποιεσδηποτε συνθηκες, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι παυει η αναγκη χρησης αλυσιδων διοτι 5-10 εκατοστα χιονι/παγος παντα αφηνει το γκρεϊτερ.
Ετσι την πατησαν στις 22 δεκεμβριου στην Εγνατια οπου διπλωσαν 2 νταλικες κλεινοντας τον δρομο κι οχι γιατι φταιει ο δρομος ¨η τα μη υπαρχοντα ΣΕΑ.
Αλάτι ριχνεται και πριν και μετα τα φαινομενα και σκοπο εχει να ελαττωσει την πιθανοτητα παγοποιησης του χιονιου κι οχι για να μην γλυστραει ο δρόμος οπως πολλοι πιστευουν.......αρα οι αλυσιδες κι εκει χρειαζονται.

Και στην Γερμανια, και στην Σουηδία και στην Νορβηγια το ιδιο γινεται, δεν ειναι εξαιρεση η Ελλαδα.
Σε αυτες τις χωρες ομως δεν ξερουν τις αλυσιδες αλλα τα λαστιχα χειμωνα/χιονιου και τα λαστιχα με καρφια

Το αρθρο που αναδημοσιευσες περιεχει ειδηση για νεκρο στην Εγνατια.......πράγμα μάλλον αναληθες......γιαυτο αντεδρασα.
Δεν φταις εσυ γιαυτο το αρθρο, απλως εγω ψαχνω περισσοτερο διότι δεν μου αρεσει να με χειραγωγουν με ανειποστατες ειδησεις οι δημοσιογραφοι.

Καλα χριστουγεννα σε ολους
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 24-12-2011, 18:10
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
διαφωνώ σε αυτήν σου την προσεγγιση για πολλους λόγους........
Εγνατία/χάλι ειναι εννοιες ασυμβίβαστες.


Το αρθρο που αναδημοσιευσες περιεχει ειδηση για νεκρο στην Εγνατια.......πράγμα μάλλον αναληθες......γιαυτο αντεδρασα.
Δεν φταις εσυ γιαυτο το αρθρο, απλως εγω ψαχνω περισσοτερο διότι δεν μου αρεσει να με χειραγωγουν με ανειποστατες ειδησεις οι δημοσιογραφοι.

Καλα χριστουγεννα σε ολους

Δεν έχω ταξιδέψει στην Εγνατία για να ξέρω. Εχει τελικά χώρο να σταματήσεις ή όχι; Γιατί να αμφισβητήσω ότι μπορεί να υπήρξε νεκρός; Την προηγούμενη Παρασκευή στον παλιό περιφερειακό, με τη βροχή, ένα αυτοκίνητο είχε γίνει χάλια μετά από πρόσκρουση στο στηθαίο. Ακριβώς μετά από δεξιά στροφή. Χωρίς τρίγωνο, τίποτε! Δε θα μου έκανε εντύπωση αν κάποια στιγμή διάβαζα ότι υπήρξε νεκρός.

Το καρφάκι σου όμως αν δεν το ρίξεις δε σου πάει καλά!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 24-12-2011, 18:35
ckalfas Ο/Η ckalfas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Yamaha Virago XV250 BMW R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 1,982
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Ράδιο Θεσσαλονίκη - Εγκλωβισμένοι για 10 ώρες στην Εγνατία
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 24-12-2011, 18:40
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτοκινητόδρομοι και κακοκαιρία

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν έχω ταξιδέψει στην Εγνατία για να ξέρω. Εχει τελικά χώρο να σταματήσεις ή όχι; Γιατί να αμφισβητήσω ότι μπορεί να υπήρξε νεκρός; Την προηγούμενη Παρασκευή στον παλιό περιφερειακό, με τη βροχή, ένα αυτοκίνητο είχε γίνει χάλια μετά από πρόσκρουση στο στηθαίο. Ακριβώς μετά από δεξιά στροφή. Χωρίς τρίγωνο, τίποτε! Δε θα μου έκανε εντύπωση αν κάποια στιγμή διάβαζα ότι υπήρξε νεκρός.

Το καρφάκι σου όμως αν δεν το ρίξεις δε σου πάει καλά!!
Απο Βεροια μεχρι Γιαννενα εχει 2 παρκιν
Απο Γιαννενα προς Βεροια εχει 1 παρκιν
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
"Πιθανώς καρκινογόνα" τα κινητά από τον ΠΟΥ για πρώτη φορά SenseiG Υγεία 2 02-06-2011 09:01
Απίστευτες πόρτες αυτοκινήτου MARK Διάφορα 14 15-01-2011 11:18
Πέντε ευρωπαϊκές χώρες στη μεγαλύτερη μελέτη για τους κινδύνους των κινητών gsmaniac Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 2 25-04-2010 09:11
Μήπως έχετε αυτα τα αυτοκινητα; georgekostas Επικαιρότητα 5 23-10-2009 20:38
Νέο SΟS για κινδύνους από τα κινητά ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Υγεία 4 03-09-2009 11:46


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:23.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!