|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Απόσπασμα:
OK ...sory ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|
#12
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Νίκο, δεν έχω δει κανένα γραπτό της BMW που να το λέει αυτό...
|
#13
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Το θεμα με την διοδο λαδιου ληθηκε απο το 1955 με τα R-50,R-60,R-69... Σε ολα τα μοντελα σειρας R (και K με διαμηκη τοποθετηση) οταν σταθμευσουν στο πλαγο σταντ για αρκετη ωρα περνα μικροποσοτητα λαδιου στον θαλαμο καυσης.Δεν ειναι προβλημα αλλα εαν γινεται συχνα αυξανει την καταναλωση λαδιου.
|
#14
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
#15
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Οφείλεται σαφώς σε εισροή λαδιού στον θάλαμο καύσης, εάν αυτό είναι στα φυσιολογικά όρια λόγο ανοχών η έχει και κάποια γρατσουνιά ο κύλινδρος που χειροτερεύει την κατάσταση μόνο συνεργείο μπορεί να το ελέγξει. Επίσης το ιξώδες του λαδιού παίζει σημαντικό ρόλο. Από την εικόνα των μπουζί μπορεί να βγει ένα πρώτο συμπέρασμα, μετά πρέπει να γίνει μέτρηση συμπίεσης στα κύλινδρα που (αν είναι σωστές οι βαλβίδες με τις έδρες τους και δεν υπάρχει … ρήγμα κεφαλής) θα δείξει εαν συμβαίνει κατι μεταξύ κυλίνδρου – ελατήριων - πιστονιού .
|
#16
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΚΑΠΝΙΑ
Αν και τα παραπάνω είναι όλα σωστά...
Γνώμη μου, βάλτην στο διπλό, θα δεις το ίδιο πράγμα? Τι λάδι βάζεις? Είναι οκ σε νούμερο και έχει γίνει αλλαγή λαδιών? Το κλείνεις καθόλου το ....γκάζι? Έχει πολλά κλμ η μοτοσικλέτα? Γενικά λαδάκι θέλει και η 1150. |
|
|