|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
X-Trail FCV
.Το κόστος του είναι απαγορευτικό, καθώς τιμάται περίπου με 1,3 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που δείχνει ότι η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου έχει πολύ μέλλον. Η ουσία είναι ότι το περί ου ο λόγος X-Trail FCV κατέγραψε στη θρυλική πίστα του Nurburgring τον χρόνο των 1158. Σίγουρα δεν εντυπωσιάζει σε σχέση με τους χρόνους των σύγχρονων σπορ αυτοκινήτων, αλλά αποτελεί ρεκόρ και πρωτιά για αυτοκίνητο του είδους Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι το πρωτότυπο κατέγραψε ρεκόρ χωρίς να
μολύνει στο ελάχιστο την ατμόσφαιρα της Γερμανίας, εφόσον από την εξάτμιση εκπέμπονται μόνο καθαρότατοι... υδρατμοί! Το υδρογονοκίνητο X-Trail αποτελεί ουσιαστικά μια πλατφόρμα εξέλιξης για τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων της εταιρείας, στο πλαίσιο του προγράμματος 2010 Nissan Green Program. Βασίζεται στο πάτωμα του μεσαίου SUV προηγούμενης γενιάς και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στη Μαδρίτη. Σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής, έχουν γίνει αρκετές μετατροπές. Εκτός από τις πιο εμφανείς στο εξωτερικό του, το δάπεδο έχει μετατοπιστεί σε χαμηλότερο επίπεδο για να φιλοξενήσει τις ενεργειακές κυψέλες κάτω από το κάθισμα του οδηγού, ενώ κάτω από το πίσω κάθισμα (που είναι τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά) υπάρχει το ρεζερβουάρ όπου αποθηκεύεται το υδρογόνο υπό υψηλή πίεση. Αν αυτή είναι στα 350 bar, τότε η αυτονομία του X-Trail είναι περίπου 370 χιλιόμετρα, ενώ, όταν είναι στα 700, τότε το X-Trail FCV μπορεί να διανύσει περίπου 500 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό υδρογόνου. Κάτω από τον χώρο αποσκευών, υπάρχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες αποθηκεύουν την ενέργεια που ανακτάται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης. Στη συστοιχία των ενεργειακών κυψελών γίνεται ένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας και έτσι παράγεται ηλεκτρική ενέργεια. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Αυτή μαζί με την ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες τροφοδοτούν έναν ηλεκτρικό κινητήρα που η απόδοσή του φτάνει τα 90 kW (122 ίπποι δηλαδή) και η μέγιστη ροπή είναι στα 280 Nm, από τη στιγμή που θα πιέσεις το δεξί πεντάλ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ενός εναλλάκτη που μετατρέπει το συνεχές σε εναλλασσόμενο ρεύμα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό του X-Trail, όπου φιλοξενούνται επίσης το σύστημα κλιματισμού και η υποβοήθηση του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης. ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός μειωτήρα στροφών, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα πέδησης, αλλά και στην ανάρτηση. Το τελευταίο επειδή το συγκεκριμένο X-Trail ζυγίζει περίπου 400 κιλά περισσότερα από το αυτοκίνητο παραγωγής. Ολα αυτά τα συστήματα (μόνο το δοχείο που αποθηκεύεται το υδρογόνο ζυγίζει 180 κιλά και μπορεί να αποθηκεύσει περί τα 5 κιλά υδρογόνου) κάνουν το X-Trail FCV να ζυγίζει περίπου 1.800 κιλά. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, το 2050 θα εξακολουθούν να παράγονται συμβατικά αυτοκίνητα, μόνο όμως για φθηνές αγορές, όπως η Κίνα και η Ινδία, ενώ το 55% του στόλου των οχημάτων παγκοσμίως θα είναι είτε ηλεκτρικά, είτε υβριδικά, είτε FCV. Μέχρι το 2015, μάλιστα, θα έχει στηθεί και ένα υποτυπώδες δίκτυο για ανεφοδιασμό υδρογόνου. Το συγκεκριμένο όχημα, όμως, είναι και σχετικά φθηνό σε συντήρηση, καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι αλλαγή σε φίλτρα και τακάκια, ενώ περίπου κάθε 150.000 χιλιόμετρα απαιτείται και αλλαγή λιπαντικού για τον ηλεκτρικό κινητήρα. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: X-Trail FCV
Πριν χρόνια είχε βγεί στην αμερική το πρώτο "οικολογικο" αυτοκίνητο. Τότε οι "πετρελαιάδες" με διάφορους τρόπους κατάφεραν να το "φάει η μαρμάγκα". Ας ελπίσουμε ότι το FCV θα επιβιώσει και θα μπορεσει να γίνει ο προπομπός για τα επόμενα (και φυσικά πιό οικονομικά για απόκτηση) μοντέλα.
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: X-Trail FCV
Ευχαριστούμε Riko.
|
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: X-Trail FCV
Απόσπασμα:
Σωστόοοοοοοοοος !!!
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: X-Trail FCV
Μακάρι να (πάει) και να στηρίξουν όλες οι εταιρίες την τεχνολογία αυτή . Πολύ καλό ποστ σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση . . |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: X-Trail FCV
Πολύ καλό, θα αργήσουμε πολύ να δούμε κάτι παρόμοιο στους δρόμους λόγο κόστους!
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: X-Trail FCV
Πολύ καλό riko ευχαριστούμε !!!!!!!
|
|
|